Optakt: En kamp for rekorden

11 år 8 måneder siden #1 af raul7=kongen

Med midtugens sejr over Basel i Champions League tangerede Real Madrid klubrekorden på imponerende 15 sejre i træk, hvorfor Ancelottis tropper i aften kan tage rekorden alene, såfremt det bliver til den 16. sejr på stribe.

Det bliver dog ikke nogen let opgave på La Rosaleda, for vi skal blot to sæsoner tilbage, for at finde Real Madrids seneste nederlag i Malaga til aftenens hjemmehold. Her tabte Kongeklubben med 3-2 en kold december-aften, noget som forhåbentlig ikke gentager sig i aften.

Malaga var på forhånd spået en hård sæson i La Liga, men holdet har imponeret og er før dagens kamp nummer 6 i La Liga, efter et par rigtig gode måneder i oktober og november, hvor de blå-hvide har vundet fem af de seks kampe holdet har spillet. Kun Atletico Madrid har således besejret Malaga siden september.

Malaga-holdet er bygget op om en række solide spillere, hvor flere har været i klubben i en del år, derudover er det værd at holde et vågent øje med talenterne Juanmi, Sergi Darder, Samu Casillejo, Luis Alberto og Ricardo Horda, som alle kan gå en spændende La Liga-fremtid i møde.

Hos Real Madrid er opgaven igen, at finde balancen på midtbanen i fraværet af Luca Modric, samt balancespillernen Sami Khedira. Derfor må det forventes, at Isco igen bliver valgt til startopstillingen, selvom den lille spanier har haft det en smule svært i den nye rolle som kontrollerende midtbanespiller i de seneste kampe.

I forsvaret er Alvaro Arbeloa blevet hjemme i Madrid, efter spanieren er blevet ramt af noget sygdom. Det bør dog ikke få den store betydning, eftersom det alligevel var forventet, at Dani Carvajal ville starte på højreback-positionen.

Foruden disse fravær og langtidsskadede Jesé er Real Madrid i stærkeste formation.

Real Madrids forventede hold: Casillas; Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo; Kroos, Isco, James, Bale; Cristiano Ronaldo, Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 8 måneder siden #2 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Optakt: En kamp for rekorden
Snydt for 2 straffespark indtil vider.. men ja dommeren er jo altid med os

• mælkemand
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #3 af mælkemand
Besvaret af mælkemand på emne Optakt: En kamp for rekorden
sympatisk type ham duda................

11 år 8 måneder siden #4 af Raul7-2880
Forvirrede dommer...

• mælkemand
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #5 af mælkemand
dommeren er 28 år gammel!? det ret vildt imo

11 år 8 måneder siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne Optakt: En kamp for rekorden

mælkemand skrev: dommeren er 28 år gammel!? det ret vildt imo

De brugte en halv-stor del af pausen på Sky på at tale om det. Det spanske forbund har åbenbart ønsket at sænke gennemsnitsalderen, så den passer til den europæiske. Det virker lidt fjollet, når dommeren ikke er opgaven 'voksen'.

Man kan se på Casillas, at han virkelig ikke ønsker, at Ancelotti skal være ene om rekorden. Jeg tror, at det skyldes Ikers gode forhold til Mourinho!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #7 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Optakt: En kamp for rekorden
Hvor Jeg græmmes kommentatorernes kritik af Casillas. Og at mene en Valdes eller Cech kunne være bedre er til grin. De to er da afdankede og med op til flere svipsere.

Selv en konge redning her til sidst er jo åbenbart ikke godt nok.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Hierro. Begrundelse: Info

11 år 8 måneder siden #8 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Optakt: En kamp for rekorden
Så er Ronaldo den med flest mål og flest assist i ligaen!

• mælkemand
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #9 af mælkemand
@BBB yes så godt indslaget derfra min info kom :-) forkert givede frispark for film, tør ikke fløjte straffe i 2 tilfælde, giver isco rødt når nr. 2 (imo) næsten ikke er til et frispark.... synes bestemt ikke han gjorde det godt. men fint, 16 kampe i streg med sejre det sgu vildt i'm happy! :-D

11 år 8 måneder siden #10 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: En kamp for rekorden

Hierro skrev: Hvor Jeg græmmes kommentatorernes kritik af Casillas. Og at mene en Valdes eller Cech kunne være bedre er til grin. De to er da afdankede og med op til flere svipsere.

What? Han var da fornærmende ringe, og jeg håbede at han midt i kampen ville blive skiftet ud, selvom det aldrig ville ske.
Jeg vil langt hellere have Cech på målet end Casillas, og hvis han er ledig så burde man undersøge muligheden for at hente ham. Så har man en dygtig målmand indtil De Gea bliver ledig.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #11 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Optakt: En kamp for rekorden

Steen skrev:

Hierro skrev: Hvor Jeg græmmes kommentatorernes kritik af Casillas. Og at mene en Valdes eller Cech kunne være bedre er til grin. De to er da afdankede og med op til flere svipsere.

What? Han var da fornærmende ringe, og jeg håbede at han midt i kampen ville blive skiftet ud, selvom det aldrig ville ske.
Jeg vil langt hellere have Cech på målet end Casillas, og hvis han er ledig så burde man undersøge muligheden for at hente ham. Så har man en dygtig målmand indtil De Gea bliver ledig.

Pjat, Cech er også fornærmende ringe. Hvis du bare har set lidt af hans kampe fra før han røg på bænken, så er han ikke hvad han har været. Ergo er det derfor Courtois som har nuppet tjansen fra ham.

Jeg medgiver at hans fadæse i starten er ikke noget som må ske. Men i fodbold ser vi ofte at der kommer returbolde. Og ja det gav han, men kunne det tænkes at skuddet var så godt og hårdt og den rammer græsset at den retur gives? Vi er sgu ikke de eneste med hårdt skydende spillere.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Hierro.

11 år 8 måneder siden #12 af Kassow-Rossing
Hierro du skal tænke på at den 'voldsomme' kritik af Casillas kommer kun af hans tidligere sindssyge bund- og topniveau. Casillas er en udemærket målmand i denne sæson, men han er ikke det som Real Madrid plejer at have på mål.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum