Manchester United tilbyder Ancelotti vanvidskontrakt

• realmadsen
  • realmadsen's profilbillede Emne forfatter
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
11 år 7 måneder siden #1 af realmadsen

Den nordengelske klub har i efterhånden et par sæsonen kigget langt efter pokaler, stabilitet og ikke mindst godt spil. Derfor har klubben rettet blikket mod et sted, hvor det går rigtig godt for tiden, nemlig den spanske hovedstad og Real Madrid.

Først købte man Angel Di María for 60 mio. £. Dernæst forsøgte en fanfraktion at få Cristiano Ronaldo til at "vende hjem" ved at flyve et banner over El Madrigal i udekampen mod Villarreal. Siden kom det frem, at De Røde Djævle også havde budt, og endda mere end Real Madrid, for at få Gareth Bale i folden.

Her stopper det dog ikke, for Marca kan nu afsløre, at United ønsker at tilknytte Carlo Ancelotti som manager.
Italieneren skal dog allerede have afvist Uniteds tilnærmelser to gange i sin tid som træner for Real Madrid, hvilket dog ikke har fået den engelske klub til at opgive håbet.

Således skriver Marca, at Manchester United er klar med en kontrakt, der vil indbringe den italienske maestro svimlende 270.000 £ om ugen – en valuta der pt. står i vekselkurs 938,5!

Til de bekymrede madridistas beretter Marca dog, at såvel Florentino Peréz som Ancelotti selv ganske klart har afvist, at et skifte kan komme på tale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #2 af asp3200
Hvad mon den gode Louis van Gaal har at sige til det:)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #3 af Storken
Det er imponerende, at spanske Marca ved hvad Manchester United foretager sig. Det er åbenbart den tid på sæsonen, hvor Marca har svært ved at udfylde de obligatoriske 15 sider om Real Madrid i den trykte avis.

11 år 7 måneder siden #4 af Siempre Madrid

Storken skrev: Det er imponerende, at spanske Marca ved hvad Manchester United foretager sig. Det er åbenbart den tid på sæsonen, hvor Marca har svært ved at udfylde de obligatoriske 15 sider om Real Madrid i den trykte avis.

Er det ikke generelt sådan for alle spanske (og catalanske aviser)??

Bortset fra, at de catalanske medier skal huske at have 3-4 siders obligatorisk tilsværtning af Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 7 måneder siden #5 af Salix7

Siempre Madrid skrev:

Storken skrev: Det er imponerende, at spanske Marca ved hvad Manchester United foretager sig. Det er åbenbart den tid på sæsonen, hvor Marca har svært ved at udfylde de obligatoriske 15 sider om Real Madrid i den trykte avis.

Er det ikke generelt sådan for alle spanske (og catalanske aviser)??

Bortset fra, at de catalanske medier skal huske at have 3-4 siders obligatorisk tilsværtning af Real Madrid.

Vi må vel tage det som et kompliment, at de gerne vil skrive 3-4 sider om os dag efter dag - som Spies sagde: ”Al omtale er god omtale” ;)

Hvad angår United, så må de da snart have lært, at vi er manden i ”forholdet”, forstået på den måde, at vi køber de spillere og trænere fra dem, som vi gerne vil have. Hvorimod de får lov til at købe de spillere og trænere, som vi kan undvære, og på den liste står hverken Ronaldo eller Ancelotti :)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

11 år 7 måneder siden #6 af JesperA
De føler vel at det er vendt om nu med Di Maria for Hernandez, så de har vel fået blod på tanden ;)

11 år 7 måneder siden #7 af El Rojo
Ja, jeg vil nu også mene, at den lugter lidt af agurketid denne her. Med en lille stikpille til madridista.dk, så lyder "Marca kan nu afsløre" måske liiiidt ekstrabladet-agtigt ;)
Det svarer altså til en årsløn på lidt mere end 130 millioner kroner - 30 mio. mere end Mourinho, som ifølge Forbes er PL's bedst betalte manager pt.

11 år 7 måneder siden #8 af Sahinovic
Jamen lad os da antage at han er blevet tilbudt en kontrakt af den kaliber, så tror jeg at Ancelotti er intelligent nok til at blive i Real Madrid fremfor Manchester United.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 7 måneder siden #9 af DarioGomez
Koket lille sidebemærkning fra Siempre, igen ...

... alle spanske (og catalanske aviser)??

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 7 måneder siden #10 af DarioGomez

El Rojo skrev: Ja, jeg vil nu også mene, at den lugter lidt af agurketid denne her. Med en lille stikpille til madridista.dk, så lyder "Marca kan nu afsløre" måske liiiidt ekstrabladet-agtigt ;)
Det svarer altså til en årsløn på lidt mere end 130 millioner kroner - 30 mio. mere end Mourinho, som ifølge Forbes er PL's bedst betalte manager pt.

Jeg vil så mene, at han også er 30 millioner mere værd end Mourinho - mindst ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum