Optakt: Reservernes chance

11 år 7 måneder siden #1 af raul7=kongen

Efter en stensikker 1-4-sejr i første opgør på udebane mod upåagtede Cornella, gælder det i aften returopgøret på Estadio Santiago Bernabeu, hvor det bør blive et spørgsmål om sejrens størrelse, når reserverne skal i spil.

På forhånd ligger det fast, at Cristiano Ronaldo, Toni Kroos, Pepe, Marcelo, Iker Casillas, Sergio Ramos, Gareth Bale og Karim Benzema alle sidder over til opgøret, da de end ikke er udtaget til truppen. En tiltrængt pause, da en flere af spillere har givet udtryk for, at de føler sig slidte efter det hårde program efterårssæsonen har budt på frem til nu.

Til gengæld er det en kærkommen chance for nogle af de spillere, der normalt ikke får så meget spilletid. Her er det særligt spillere som Keylor Navas, Nacho, Illarra, Sami Khedira og Chicharito, der skal vise deres værd, i håbet om mere spilletid i den kommende periode, som blandt andet byder på VM for klubhold, hvor de givetvis vil få chancen.

Carlo Ancelotti har da også på forhånd annonceret, at Medrán, Illarra og Khedira får lov at starte på den centrale midtbane, ligesom det bliver til et glædeligt gensyn med Jesé, som vil blive bragt i anden halvleg. Gensynet med den unge spanier vil helt sikkert glæde mange madridistas, da kantspilleren var igang med noget af et gennembrud inden sin korsbåndsskade.

Endelig er der to mulige debutanter i aftenens trup. Den ene er den 19-årige midtbanespiller Javi Muñoz, der normalt optræder for Real Madrid C, mens den anden er den 21-årige venstreback Javi Noblejas, som til daglig optræder hos Castilla. Begge vil givetvis komme ind i løbet af kampen.

Real Madrids forventede hold: Keylor; Arbeloa, Varane, Nacho, Coentrao; James, Isco, Khedira, Medran, Illarra; Chicharito

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #2 af Siempre Madrid
God Cristiano Ronaldo-historie.......men det var nu Morata, som fik sig lidt hjælp til lektierne.....og ikke Medrán.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Siempre Madrid.

11 år 7 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Optakt: Reservernes chance

Siempre Madrid skrev: God Cristiano Ronaldo-historie.......men det var nu Morata, som fik sig lidt hjælp til lektierne.....og ikke Medrán.

Jeg mangler kontekst. :-o

Er det alderdommen? Min mormor opfører sig også nogle gange lidt sært :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

11 år 7 måneder siden #4 af Siempre Madrid

BBB skrev:

Siempre Madrid skrev: God Cristiano Ronaldo-historie.......men det var nu Morata, som fik sig lidt hjælp til lektierne.....og ikke Medrán.

Det var bare vores kære kommentator, som rodede sig ud i historien om, hvordan Medrán havde fået en røffel af Cristiano Ronaldo for at afslutte selv i en kamp mod Rayo.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 7 måneder siden #5 af BBB
Besvaret af BBB på emne Optakt: Reservernes chance

Siempre Madrid skrev:

BBB skrev:

Det var bare vores kære kommentator, som rodede sig ud i historien om, hvordan Medrán havde fået en røffel af Cristiano Ronaldo for at afslutte selv i en kamp mod Rayo.

Så giver det mening :-)

Leveret af Kunena Forum