Lucas Silva: Real Madrid ville være en drøm

11 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cruzeiros 21-årige brasilianske midtbanespiller, Lucas Silva, erkender nu, at Real Madrid har forespurgt på ham via hans repræsentant, men forsikrer at der endnu ikke foreligger et konkret bud på ham.

Men for det brasilianske stortalent, som netop er kåret som den bedste defensive midtbanespiller i den brasilianske liga, er der ingen tvivl, hvis tilbuddet skulle komme:

- Det vil være en drøm. Jeg ved ikke, om de vil hente mig midtvejs eller efter sæsonen eller om jeg bliver for at spille Copa Libertadores eller ej, jeg ved endnu ikke hvad der skal ske. Men det ville være interessant at fortsætte for at spille Libertadores og efterfølgende blive præsenteret til optakts-sæsonen med de andre.

Real Madrid har netop fået en udlændingeplads ledig efter at Keylor Navas har fået spansk pas.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #2 af Chamartin
Jeg har ikke selv set Lucas Silva på trods af, at Kanalsport jo nu i længere tid har sendt brasilianske kampe.
Hvad jeg har hørt om ham fra Peter Arnholdt, der bor i Brasilien og følger ligaen tæt er, at han skulle mestre såvel korte som lange afleveringer og have et godt skud. Han er uhyre spilintelligent men skal arbejde med sin speed.
Med andre ord potentialet til en ny Xabi Alonso...med et bedre skud.
Vi må se, om potentialet kan indfries, og hvor det bliver henne.

Lidt You Tube gejl:

Lucas Silva
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Chamartin. Begrundelse: You Tube link tilføjet

11 år 7 måneder siden #3 af nono
Det lader til at han købes. Dermed må man også forvente at Khedira er fortid i klubben.

11 år 7 måneder siden #4 af Salix7

nono skrev: Det lader til at han købes. Dermed må man også forvente at Khedira er fortid i klubben.

Hvor sikre er vi på et køb? Jeg synes der har været skrevet lidt forskelligt, men har ikke fundet noget konkret på det endnu.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

11 år 7 måneder siden #5 af Siempre Madrid

Salix7 skrev:

nono skrev: Det lader til at han købes. Dermed må man også forvente at Khedira er fortid i klubben.

Hvor sikre er vi på et køb? Jeg synes der har været skrevet lidt forskelligt, men har ikke fundet noget konkret på det endnu.

Det er fifty-fifty. Enten køber vi ham eller også gør vi ikke ;-)

Der er absolut intet konkret endnu, men hvis han kommer, tror jeg først at det bliver til den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum