Truppen til Klub-VM
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
FIFA har i dag offentliggjort de officielle klub-lister med de spillere, som skal deltage i det kommende klub-VM i Marokko.
Her er der fundet plads til stortalentet Álvaro Medrán, som afløser Luka Modric på den centrale midtbane. Også Jesé er naturligvis med på listen.
Truppen til Klub-VM:
Målmænd: Casillas, Keylor Navas, Pacheco.
Forsvar: Arbeloa, Carvajal, Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Coentrao, Marcelo.
Midtbane: Khedira, Kroos, Illarramendi, Isco, James, Medrán, Bale.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Jesé, Benzema, Chicharito.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
"Symbolsk udtagelse" ... i stedet for hvem? Det ville være mere ærgerligt for den spiller (sandsynligvis Medrán) at ikke at blive udtaget på bekostning af en skade spiller...SR4 skrev: Lidt synd for Modric han ikke får en symbolsk udtagelse i og med han var en vigtig brik til at vi nåede hertil
Raul7-2880 skrev:
"Symbolsk udtagelse" ... i stedet for hvem? Det ville være mere ærgerligt for den spiller (sandsynligvis Medrán) at ikke at blive udtaget på bekostning af en skade spiller...SR4 skrev: Lidt synd for Modric han ikke får en symbolsk udtagelse i og med han var en vigtig brik til at vi nåede hertil
Uanset om det er Modric eller Medrán, som bliver siet fra, så kommer de bare med næste år.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Modric kommer jo helt sikkert med til Marokko. Det kunne jeg i hvert fald ikke forestille mig andet.
Det er mere det at han fortjener VM-medaljen på hans CV. Truppen er alligevel rigtig stor ift til det kun er 2 kampe, hvor den første nok ingen modstand kræver.
- Brylle
- Gæst
-
Det ville også være et fantastisk signal at sende til de unge spillere og specielt Medran: "Vi vil sgu hellere have en skadet spiller med i truppen end vi gider bruge dig, men fortsæt det hårde arbejde og så vil du en dag blive prioriteret frem for en spiller, der alligevel ikke kan spille!"SR4 skrev:
Siempre Madrid skrev: Modric kommer jo helt sikkert med til Marokko. Det kunne jeg i hvert fald ikke forestille mig andet.
Det er mere det at han fortjener VM-medaljen på hans CV. Truppen er alligevel rigtig stor ift til det kun er 2 kampe, hvor den første nok ingen modstand kræver.
Så ser jeg sgu flere perspektiver i at kunne give Medran nogle minutter og få lov at udvikle sig ved at spille på hold med Ronaldo, Kroos, Bale, Ramos og alle de store, som kan lære fra sig. Jeg tror ikke ligefrem, at Modric ligger grædende de sidste 4 måneder, fordi han simpelthen ikke kunne forstå, at han ikke blev udtaget, selvom han var skadet.
Det ikke fordi jeg som sådan siger der noget galt i det klubben gør. Jeg har det fint med begge dele. Menere bare det er lidt synd for Modric.Brylle skrev:
Det ville også være et fantastisk signal at sende til de unge spillere og specielt Medran: "Vi vil sgu hellere have en skadet spiller med i truppen end vi gider bruge dig, men fortsæt det hårde arbejde og så vil du en dag blive prioriteret frem for en spiller, der alligevel ikke kan spille!"SR4 skrev:
Så ser jeg sgu flere perspektiver i at kunne give Medran nogle minutter og få lov at udvikle sig ved at spille på hold med Ronaldo, Kroos, Bale, Ramos og alle de store, som kan lære fra sig. Jeg tror ikke ligefrem, at Modric ligger grædende de sidste 4 måneder, fordi han simpelthen ikke kunne forstå, at han ikke blev udtaget, selvom han var skadet.