Bedømmelse af truppen Celta de Vigo
- FigoJensen
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Bortset fra det, så var det en fornøjelse at se Illarramendi overtage styringen af midtbanen på en dag, hvor Kroos tog sig en pause.
Endelig fik vi set lidt af grunden til det dyre prisskilt. Der er langt til en retfærdiggørelse endnu, men dejligt at han greb denne chance.
Sjovt så forskellige meninger man kan have :-) Synes slet ikke Illara spillede nogen god kamp i dag.
Det går for langsomt og for mange alibipasninger fra side til side. Jeg forventer mig mere, og han har efterhånden haft et pænt stykke tid til at vise det.
Jeg tror ikke, han har en fremtid i Real Madrid på sigt. Han er altså et stykke under sine holdkammerater på de samme positioner.
Enig i at Kroos spillede en dårlig kamp i dag. Det var hans dårligte performance siden han startede hos os. Men det er acceptabelt, så længe vi stadig vinder.
Han har spillet mange kampe og er træt, som han selv udtaler, så det ville være okay at give ham en pause og så benytte nogle andre i de næste par kampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: Det er ret vildt, at man kan give en spiller 1 i karakter efter denne kamp. Hverken Illarramendi eller Ronaldo fortjener et et-tal :o
Endnu mere mærkværdigt, at man giver James 3 eller op efter - han var jo decideret elendig i dag. Nøj hvor skal Illarra, Kroos og Isco spille den midtbane i Modric' fravær!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
BBB skrev: Det er ret vildt, at man kan give en spiller 1 i karakter efter denne kamp. Hverken Illarramendi eller Ronaldo fortjener et et-tal :o
Endnu mere mærkværdigt, at man giver James 3 eller op efter - han var jo decideret elendig i dag. Nøj hvor skal Illarra, Kroos og Isco spille den midtbane i Modric' fravær!
Det ville være underligt at give James 5, men stadig mindre underligt end at give Ronaldo 1. ;-)
BBB skrev:
Pelle skrev:
Det ville være underligt at give James 5, men stadig mindre underligt end at give Ronaldo 1. ;-)
Er der seriøst en, der har givet Ronaldo et? Det må være Storken ;-)
Jeg er virkelig skuffet over James, han kan slet ikke finde rytmen, det er synd og skam. Jeg er bange for vi aldrig får det fulde udbytte af ham, medmindre Ancelotti vælger en anden formation, hvor han lægges op som 10'er.
- FigoJensen
- Gæst
-
Pelle skrev:
Du kan skifte Illara ud med Khedira kan du!! En langt bedre spiller i min verden og har også bevist det på Real Madrids hold før hans skade, hvor han var fast mand, og nok den mest undervurderede spiller af mange madridistas selvom han måske var/er en af de bedste på hans position. Ikke et under så mange er på jagt efter ham i England tilsyneladende. Synes ikke man hører om mange som prøver at headhunte Illara ;-)
At du ikke kan se hvor godt Illarra spillede i dag, går over min forstand. Han var en af banens bedste.
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
At du har giver ham 1, med den begrundelse, at han lavede alibi afleveringer, og samtidig giver Kroos, som spiller dårligt, 2...
Illara, skal klart have noget nær fuldspilletid i den næste måneds tid, og så må vi se, om han kan stå distancen :)
- FigoJensen
- Gæst
-
Pelle skrev: Nej tak - jeg tror langt mere på Illarra end på en afdanket tysker, der kun ønsker at forlade skuden.
At du ikke kan se hvor godt Illarra spillede i dag, går over min forstand. Han var en af banens bedste.
Hvad er det lige som gør ham afdanket? Sådan umiddelbart er der vel ikke lige nogen konkrete udtalelser om at Khedira ønsker at forlade Real Madrid?
Der har været en masse polemik og interesserede udefra, ligesom der også altid er med Ronaldo, men det betyder ikke, at han rent faktisk er på vej væk eller har et ønske herom. Hvis han ikke får spilletid, er det selvfølgelig naturligt, hvis han ønsker at komme videre, men hvis han spiller, så tror jeg meget gerne han vil blive. Jeg synes da også rygterne går meget mere på, at han alligevel forlænger sin kontrakt nu end at han smutter. Men det er ikke til at vide, før det sker. Så det kan vi spekulere længe over...
Men hvorfor stille med en dårligere spiller som Illara, bare fordi han er yngre osv..? Brug dog de bedste. Illiara kunne næppe (læs med garanti) spille sig til en plads på det tyske landshold som Khedira. Jeg kan slet ikke se, at nogen vil foretrække Illara endnu fremfor tyskeren. Men det handler sikkert mere om at han er spanier og alt det der pis... Jeg har umiddelbart selv en formodning om, at Ancelotti foretrækker Khedira fremfor Illara, når han er skadesfri.
Jeg har egentlig ikke noget imod Illaramendi. Han er bare ikke god nok endnu til Real Madrid. Jeg synes ikke hans præstation igår var nok for mig, hvis vi kigger på hans prisskilt, som altså er en stor del af ligningen i min optik. Måske er det også tilladt at have modstanderen in mente. Han spillede ikke decideret dårligt, men han spillede da ikke som en der var 30 mio Euro værd og har ikke gjort det på noget tidspunkt. For mig er det ikke okay at levere ca. 7 ud af 10 kampe i snit, hvor hans præstation er mere negativ end positiv på diverse parametre. Sådan har det været med ham.
- FigoJensen
- Gæst
-
mat_hattrick skrev: FigoJensen, tror også, at du er forblændet af dine frustrationer fra Illara's tidligere præstationer :) Jeg er ikke den største fan af ham, men han var satme dygtig idag.
At du har giver ham 1, med den begrundelse, at han lavede alibi afleveringer, og samtidig giver Kroos, som spiller dårligt, 2...
Illara, skal klart have noget nær fuldspilletid i den næste måneds tid, og så må vi se, om han kan stå distancen :)
Et 1-tal er en hård karakter - måske også for hård, hvis man isoleret set kigger på den spillede kamp igår. Måske jeg anvender karaktersystemet lidt forkert, fordi naturligvis har jeg tidligere præstationer og det samlede overblik med i bedømmelsen. Hvordan kan man ikke have det. Illara har haft en del muligheder for at vise sit værd efterhånden, han er ikke ny i klubben længere og 70% vel (et skøn ud af ingenting) har været mere skidt end godt, hvilket jeg tror mange er enige i generelt. Der har været ganske få gange, hvor jeg virkelig er blevet imponeret af Illara. Hvis han kunne levere sådan hver gang i nogen grad derhen af, så ville jeg være ellevild med ham, men det er bare ikke tilfældet. Derfor også en tendens til at bedømme ham hårdere.
Ser man på Kroos, så er han gået direkte ind og leveret varen. Han har ikke skulle bruge 1 kamp på at komme igang. Han kan derfor i min verden sagtens tillade sig at levere en dårlig kamp uden at skulle jordes fuldstændig i karakterbogen. Han har fået et to-tal, hvilket er en rimelig dårlig karakter. Hans præstation var ikke lavere end det. Skulle jeg have givet Illara end bedre karakter, ville den have heddet 3 og godkendt, hvilket den bare ikke var for mig, som jeg efterhånden har givet udtryk for et par gange :)
Jeg håber ikke at skal spille 8'er længere - måske kan Medran være alternativet her? Hvis Ancelotti bruger Illarra rigtigt, så vil hade-kampagnen mod ham også hurtigt forstumme...