Real Madrid udelukker 17 fans

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #13 af Storken
Besvaret af Storken på emne Real Madrid udelukker 17 fans
Jeg synes det er godt at se, at LFP gør noget ved fankulturen på stadions. Jeg bryder mig i hvert fald ikke om situationen som den er nu. Rivalisering er godt for fodbold, men det skal gøres med en glimt i øjet. Det eneste jeg ser nu er had.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #14 af Chamartin

Storken skrev:

Siempre Madrid skrev:

Storken skrev:

Siempre Madrid skrev:

Storken skrev: Det er da også forkasteligt, at man skal stå til ansvar for det man ytrer på stadion... Hvornår er LFP blevet så smålige, at det skal have konsekvenser at té sig som et fjols.

Hvordan vil Barcelona håndtere, at der på Nou Camp bliver råbt "Puta Madrid"? Og hvilken straf vil være passende for Barcelona som klub? Fratræk af points eller nedrykning?

Wow...

Du kan sagtens sige Wow, men det er faktisk det, som Real Madrid er blevet anklaget for (Puta Cataluña) og som LFP finder helt uacceptabelt.

Real Madrid har fået 17 medlemmer færre, fordi de gik imod reglerne om god skik på stadion. Du begynder at snakke om, at Barca ifølge de samme regler skal fratrækkes point og nedrykkes, fordi man siger Puta Madrid på Camp Nou. Det er jo på ingen måde det LFP har i sinde. De ønsker bare at sortere de brodne kar fra, hvilket forhåbentlig vil hjælpe på den spanske fankultur. Der er alt for meget had i spansk fodbold. Det er muligvis meget hyggeligt med lidt rivalisering, men det er gået hen og blevet ondsindet i Spanien.

Hold nu op. Stop med at sterilisere fodbolden og tro man skal lave det om til en tur i teatret eller biografen med lidt sporadisk golfklap. Så kan folk gå til tennis eller 3 bande Carambol og knipse med fingrene.

Hånesange har sgu altid været en del af fodbolden og når den undertiden udføres med spontane hånesange, som man på trods af indførelsen af all seater stadions heldigvis stadig kan opleve det i England, er det genialt. Grænsen går naturligvis ved racistiske tilråb. Det kan der ikke herske tvivl om.

Men at forbyde hånesange fordi en flok tosser har være i kampe med knive udenfor et stadion ugen før, er at springe helt over i den modsatte grøft og rent ud sagt idiotisk.

11 år 7 måneder siden #15 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid udelukker 17 fans

Storken skrev: Jeg synes det er godt at se, at LFP gør noget ved fankulturen på stadions. Jeg bryder mig i hvert fald ikke om situationen som den er nu. Rivalisering er godt for fodbold, men det skal gøres med en glimt i øjet. Det eneste jeg ser nu er had.

Og jeg tror vi alle er enige om, at "hadet" skal straffes, og det bliver det heldigvis også langt de fleste steder og gange, men hvor går grænsene for smålighederne? Jeg er helt på linje med Siempre her, og det er altså ikke helt frivilligt skal jeg lige sige haha :D

Hvis man ikke må synge Messi efter Ronaldo , Puta Barca, Puta Cataluña etc. længere så kan man jo ligeså godt forbyde alle fans at komme ind på stadions, for det sker, og vil altid ske, og spørg du mig, så er det med et glimt i øjet, eller ihvertfald rigtig harmløst!

Jeg ved ihvertfald ikke hvordan man skal kunne holde styr på det, og for mig lyder det som et helt vanvittigt naivt foretagende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #16 af Storken
Hvorfor behøver man tilsvine et hold, der ikke engang er på banen? Det lyder en smule underligt i mine ører. Jeg synes man kan lære lidt af engelsk fans. De har et glimt i øjet med mange af deres drillerier. Eksempelvis når City fans synger om Gerrards slip. Der er ingen humor involveret i den spanske fankultur. I Spanien har man morbo, der er en form for selvforstærkende had. Det er bare et spørgsmål om tid før det eskalerer. "Hate leads to suffering" som Yoda ville have sagt :)

11 år 7 måneder siden #17 af M_linding

Storken skrev: Hvorfor behøver man tilsvine et hold, der ikke engang er på banen? Det lyder en smule underligt i mine ører. Jeg synes man kan lære lidt af engelsk fans. De har et glimt i øjet med mange af deres drillerier. Eksempelvis når City fans synger om Gerrards slip. Der er ingen humor involveret i den spanske fankultur. I Spanien har man morbo, der er en form for selvforstærkende had. Det er bare et spørgsmål om tid før det eskalerer. "Hate leads to suffering" som Yoda ville have sagt :)

Jamen Storken... Er vi ikke alle sammen enige i den del af det?

Problemet er at man ikke skal give straffe, der danner en præcedens, som man ikke kan håndhæve.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved M_linding.

11 år 7 måneder siden #18 af Kassow-Rossing
Storken du overrasker mig gang på gang :) Fantastisk at have dig her på siden :)

1. Reglen var ikke trådt i kraft. Hvorfor har de 17 medlemmer brudt reglerne, siger du?
2. Hvis Barcelona fans på stadion gør præcis det samme, hvorfor skal de så ikke straffes ligeledes, siger du?

Jeg glæder mig til at høre svaret :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #19 af Storken

Kassow-Rossing skrev: Storken du overrasker mig gang på gang :) Fantastisk at have dig her på siden :)

1. Reglen var ikke trådt i kraft. Hvorfor har de 17 medlemmer brudt reglerne, siger du?
2. Hvis Barcelona fans på stadion gør præcis det samme, hvorfor skal de så ikke straffes ligeledes, siger du?

Jeg glæder mig til at høre svaret :)

1. Reglerne er anderledes for Real Madrid fans
2. Reglerne er anderledes for Barca fans

Håber svaret levede op til forventningerne :)

11 år 7 måneder siden #20 af Raul-rik

Storken skrev: Hvorfor behøver man tilsvine et hold, der ikke engang er på banen? Det lyder en smule underligt i mine ører. Jeg synes man kan lære lidt af engelsk fans. De har et glimt i øjet med mange af deres drillerier. Eksempelvis når City fans synger om Gerrards slip. Der er ingen humor involveret i den spanske fankultur. I Spanien har man morbo, der er en form for selvforstærkende had. Det er bare et spørgsmål om tid før det eskalerer. "Hate leads to suffering" som Yoda ville have sagt :)

De havde sikkert også et glimt i øjet, da de sang den her ;-)

11 år 7 måneder siden #21 af Chamartin
Sandsynligvis bliver Barcelona også sigtet:

as.com/diarioas/2014/12/09/english/1418107698_812595.html

11 år 7 måneder siden #22 af MMM
Besvaret af MMM på emne Real Madrid udelukker 17 fans

11 år 7 måneder siden #23 af Siempre fiel
Denne debat er ik engang værd at ta for den er så ubegribeligt idiotisk - og desuden er jeg rørende enig i alles indlæg - på nær Storken som forsøger at slå alle rekorder for politisk korrekthed og lave verden om til et konformt og røvkedeligt sted hvor man ik engang på et fodboldstadium som tilskuer må svine modstander, rivaler og dommer til så længe det ikke krydser grænsen med racisme og homosexualitet, kræftsyge familiemedlemmer og sådan - og lad nu være med at sige at den grænse er svær at trække for den er såre simpel for os alle at identificere..

Nej, LFP er fanme en samling tosser og det her er bare et nyt lavmål.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, JimmyBroe, andreashn, Chamartin

Leveret af Kunena Forum