Stjernefriparade langt fra sendefladen
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Andelen af danske tv-seere bliver minimal, når Real Madrid i aften tager imod bulgarske Ludogorets i Champions League gruppe B. Og forståeligt nok.
For mens PFC Ludogorets Razgrad stadig har en reel mulighed for at overhale Liverpool eller Basel i billetkøen til Europa League, så er der intet som helst af sportslig værdi for hjemmeholdet, der allerede er sikker på førstepladsen i puljen efter fornemme 15 point efter fem kampe. I øvrigt det eneste hold med lutter sejre.
Naturligvis er der stadig en vis ære i at fortsætte en fornem stime på hidtil 18 sejre i træk. Får man nummer 19, så er man det eneste spanske hold, der nogensinde har præsteret dette; og den bedrift vil Ancelotti og truppen naturligvis jagten benhårdt.
Og selvom det ventes, at Ancelotti vil spare flere profiler til dagens hjemmekamp, så vil det alligevel være en sensation med store proportioner, hvis det lykkes for Ludogorets at tage point på Estadio Santiago Bernabéu. Bulgarerne drillede godt nok Madrid hjemme i Østeuropa i første runde, hvor man måtte hen til den 77. minut, før Benzema afgjorde kampen med sit mål til 1-2.
Men Ludogorets hjemme og ude er en to helt forskellige fortællinger: Hvor man hjemme – ud over nederlaget til Madrid – har slået Basel (1-0) og spillet 2-2 med Liverpool, så er man stadig pointløs ude i fodboldeuropa, hvor både Liverpool (2-1) og Basel (4-0) har taget alle tre point.
Spanske medier peger på, at Casillas, Kroos, Benzema og Pepe får pauser alt i mens Ramos (karantæne), Khedira (skadet), Modric (skadet) og James (skadet) alle er meldt ude af opgøret på forhånd.
Hos Ludogorets er Bejzak og Angulo begge skadede, mens Alexandrov også ventes at være henvist til tribunerne.
De forventede hold
Real Madrid: Navas – Coentrão, Varane, Nacho, Arbeloa – Isco, Medran, Illarramendi – Cristiano Ronaldo, Chicharito, Bale
Ludogorets: Stoyanov – Minev, Moti, Terziev, Calcara – Misadjan, Espinho, Marcelinho, Dyakov, Dani Abalo – Quixadá
NB: Da kampen ikke vises på dansk TV og livet er for kort til upålidelige streams, så vil vi udkomme med et lidt utraditionelt referat umiddelbart efter kampens afslutning.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Inspektøren
- Gæst
-
Kratmus skrev: Forskudte kampe er ligesom History Channel - piss' kedelig ;)
Du foretrækker måske TV3, Kanal 4 og de andre reality TV-kanaler. Fair nok. Der skal jo også være TV for den laveste fællesnævner.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Kratmus skrev: Forskudte kampe er ligesom History Channel - piss' kedelig ;)
1) Nu er kampen i forvejen kun et mulehår mere interessant end en træningskamp - noget spændingsorgie blir det under alle omstændigheder ik.
2) Jeg ka love dig at jeg hellere vil se kampen forskudt i HD-kvalitet på stor fladskærm end via et eller andet elendigt russisk-arabisk stream - men hver sin smag :-)
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Desuden er jeg enig i, at man da trækker AL spænding ud af en i forvejen ensidig kamp, hvis man ser den EFTER den ER spillet.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Kroos starter inde. Gal det er tåbeligt!
Dumt dumt og helt unødvendigt. Eneste grund må være en hurtig 2-0 eller 3-0 i første halvleg og så ind med medran. Max 35 min i min bog.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Nogle der har link til aftenens kamp? :-)
www.ronaldo7.net/video/soccer-live.html
Link nr. 2 "sky sport 1" er i fornem kvalitet.
Jeg er her stadig XOXO
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!