Stjernefriparade langt fra sendefladen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Godt de sparer kræfter.
Viaplay.dk, anyone?
1. Hver sin smag. Jeg synes hver kamp er spændende. Som svar til en anden person, er fodbold nok det eneste TV jeg ser - jeg foretrækker at se film i biografen eller på netflix. Det er kun med fodbold, hvor jeg lader mig være bundet af sendefladen.Siempre fiel skrev:
Kratmus skrev: Forskudte kampe er ligesom History Channel - piss' kedelig ;)
1) Nu er kampen i forvejen kun et mulehår mere interessant end en træningskamp - noget spændingsorgie blir det under alle omstændigheder ik.
2) Jeg ka love dig at jeg hellere vil se kampen forskudt i HD-kvalitet på stor fladskærm end via et eller andet elendigt russisk-arabisk stream - men hver sin smag :-)
2. Nu det ikke for at virke nonchalant, men med en ordentlig internetforbindelse kan du finde streams, hvor du, når du smækker det op på TV med HDMI, ikke kan se forskel, andet end at det er med engelske kommentatorer. Jeg lytter alligevel aldrig til de danske :)
Angående kampen, så spillede mange spillere enormt dårligt! Men hvad kan man forvente i en sådan kamp? De fleste sparer kræfter. Godt at se Medran score, selvom det var på en billig baggrund :) Og til dem, der måske skulle være i tvivl, så var Arbeloa IKKE off-side ved målet.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
BBB skrev: Att: Links
Viaplay.dk, anyone?
Det koster jo penge, og det støtter studerende jo ikke haha :D
Eneste minus er, at det er med svensk kommentator, og har været det i alle 4 kampe som ikke blev vist direkte.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- JJ-86
- Gæst
-
Dios skrev:
Viaplay.dk, anyone?
Eneste minus er, at det er med svensk kommentator, og har været det i alle 4 kampe som ikke blev vist direkte.
Dios, jeg mener at man kan logge ind fra 2-3 computere fra den samme viaplay konto på samme tid. Jeg låner lige nu min lejers brugernavn, og det samme gør min kone fra sin computer. Det fungere fint! :)
Det kan være du kan finde nogle på Madridista.dk som vil splejse med dig. Det koster 229kr. pr.md :)
Det burde være overkommeligt for jer studerende, hvis I splejser! :)
Du kan jo evt. leve af havregryn i nogle måneder eller færre by-ture :D hehe
JJ-86 skrev:
Dios skrev:
Viaplay.dk, anyone?
Dios, jeg mener at man kan logge ind fra 2-3 computere fra den samme viaplay konto på samme tid. Jeg låner lige nu min lejers brugernavn, og det samme gør min kone fra sin computer. Det fungere fint! :)
Det kan være du kan finde nogle på Madridista.dk som vil splejse med dig. Det koster 229kr. pr.md :)
Det burde være overkommeligt for jer studerende, hvis I splejser! :)
Du kan jo evt. leve af havregryn i nogle måneder eller færre by-ture :D hehe
Fandt faktisk ud af, at der kan bruges et par stykker på hver konto idag. Måske kunne mit indlæg misforstås, men jeg er ikke studerende, og bruger min kollegas konto. Det plejer bare at være svaret for mange brugere herinde hehe :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kristian S
- Guld bruger
-
rezamadridista skrev: Hvis nogen var i tvivl om, hvem der var bedst med bolden mellem Ronaldo og Bale, så burde det have gået op for det fleste nu. Ronaldo kan, i mange tilfælde, ikke engang finde ud af at lave en simpel aflevering. Nogen gange kan afleveringen simpelthen ikke være lettere, men Ronaldo formår på mærkværdigvis at fucke det op.
Hahaha, det må sgu da være en joke??! XD
Enhver der mener at Bale er mere sikker på bolden end Ronaldo skal sku have skiftet sine briller da han ser 11-taller hvor der er 7-taller og omvendt! ^^
Og at Dios er enig er osse ret sjovt når man læser hvad han lige har skrevet i tråden "Bedømmelse af truppen efteråret 2014" ^^ Sig mig, kan du snart beslutte dig? XD
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kratmus skrev: Nu det ikke for at virke nonchalant, men med en ordentlig internetforbindelse kan du finde streams, hvor du, når du smækker det op på TV med HDMI, ikke kan se forskel, andet end at det er med engelske kommentatorer. Jeg lytter alligevel aldrig til de danske :)
Hey Kratmus :) Hvilken hjemmeside bruger du til at finde disse HD streaminger?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)