Real Madrid skal møde Schalke

11 år 7 måneder siden #13 af ChrillRM14

Inspektøren skrev:

ChrillRM14 skrev:

Inspektøren skrev:

Roden skrev: Hvem ser folk gå videre udover os selvfølgelig og hvem ville være drømme modstanden i næste runde?

Chelsea, Bayern, Arsenal, Juve-Dortmund 50/50, Porto, Atletico, City-Barca 50/50.

Og føj, hvor er det ulækkert med Porto mod Basel.

Både Juve og Barca er med garanti videre efter runden.

Ud fra hvad bedømmer du det på, om man må spørge?

Okay "garanti" var måske et ord for meget, men det ændrer sgu ikke ved, at City og Dortmund får meget svære vilkår.
Dortmund har vist, at de godt kan spille CHL modsat deres niveau i ligaen, men det er ikke det hold, det var for nogle sæsoner siden. Selv med Juves skræntende held i Europa, så har de egentligt et ligeså stærkt hold nu som de sidste par sæsoner - og der ligger modsætningforholdet mellem Juve og Dortmund.

Jeg ville elske at se City vinde, men helt ærligt, så er det ønsketænkning. Engelske hold er bare et niveau eller to under de spanske generelt, og i et møde med Barca bliver det nok en gentagelse af sidste år. De har Agüero, der kan spille op med stort set alle angribere i verden, men der slutter sammenligningen også. Deres bedste kamp i gruppespillet var mod Bayern, som jo tydeligvis slap speederen med en mand i undertal og en sikker 1. plads (omend jeg synes, at de gjorde det på en uprofessionel måde, hvor to håbløse afleveringer endte med kontraangreb og dertilhørende mål for City).

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #14 af FranciscoISCO

DarioGomez skrev:

FranciscoISCO skrev: Er jeg den eneste, som er en smule skuffet over trivialiteten i dette? Tysk kan man rent faktisk godt få for meget af.

--- I see what you did there ---

Du så end ikke det halve af det ;)

Altid Real Madrid.

11 år 7 måneder siden #15 af Kasillas
Jeg er ovenud tilfreds med lodtrækningen!

Sagen er at vi har Modric ude, og desuden skal vi støde på Atletico og Barcelona i Copa del Rey. - Så jævnfør kroatens skade og potentielle hårde kampe i Copa, er det kun rimeligt at man klapper i sine små hænder over udsigtet til kampen mod en modstander som Schalke.

Fantastisk!

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

11 år 7 måneder siden #16 af Kasillas

La Décima skrev: Vi skal spille d. 18. februar og retur-opgøret d. 10. marts. Dvs. vi slipper for at spille CHL i samme uge som vi møder Barcelona i ligaen, modsat Barcelona som møder City på Camp Nou.

Næmmerlig!

Yderst fantastisk lodtrækning og programnedskrivning for Real Madrid Club de Futbol

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

11 år 7 måneder siden #17 af JesperA

Siempre Madrid skrev: Dortmund er bestemt ikke uden chancer mod Juventus og i Manchester City sidder Pellegrini sikkert og glæder sig over, at han skal op mod en træner, som han kan matche, men jeg har dog stadig Barcelona som favorit, fordi deres spillere er væsentligt klogere.

I forlængelse af den udtalelse kan det tilføjes at Yaya Touré har karantæne i den første kamp, for et idiotisk rødt kort. De slog dog Bayern uden ham. Er Agüero klar til begge opgør er den 55-45 i mine øjne, i spansk favør. Bliver Agüero ikke klar er vi nærmere ovre i retning af 80-20...

11 år 7 måneder siden #18 af madrid2000

Sahinovic skrev: Øv det kommer vidst kun til at gå en vej, havde håbet på et hold der kunne give os lidt mere modstand, et hold som Arsenal havde jeg håbet på da det ville blive en bedre kamp.

Øv?

Schalke vil også kunne smide os ud, hvis træneren og spillerne tænkte som dig.

Hold nu fødderne på jorden. Det ikke fordi vi har vundet chl de sidste 10 sæsoner i træk.

Jeg vil da langt hellere trække et hold som Schalke end at øge chancerne for exit ved at møde et stærkere hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

11 år 7 måneder siden #19 af Sahinovic

madrid2000 skrev:

Sahinovic skrev: Øv det kommer vidst kun til at gå en vej, havde håbet på et hold der kunne give os lidt mere modstand, et hold som Arsenal havde jeg håbet på da det ville blive en bedre kamp.

Øv?

Schalke vil også kunne smide os ud, hvis træneren og spillerne tænkte som dig.

Hold nu fødderne på jorden. Det ikke fordi vi har vundet chl de sidste 10 sæsoner i træk.

Jeg vil da langt hellere trække et hold som Schalke end at øge chancerne for exit ved at møde et stærkere hold.

Fint at du hellere vil møde et hold som Schalke i stedet for et lidt stærkere hold som f.eks. Arsenal, men jeg vil nu også gerne se en omgang god fodbold og have lidt spænding i kampene [det er trods alt Champions League] og det bliver det ikke når vi møder et hold som Schalke, og nej de kan ikke smide os ud selv hvis spillerne skulle gå hen og undervurdere dem en smule.

Og når tre af kampene i Champions League ligner hinanden fra sidste år, så bliver det hele altså lidt trivielt og kedeligt.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum