Bedømmelse af truppen mod Cruz Azul

11 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (26 brugere)

4.7 Casillas
4.0 Carvajal
2.6 Marcelo
3.4 Pepe
3.4 Ramos
3.3 Varane
2.8 Bale
2.3 Illarramendi
4.2 Isco
2.9 Khedira
3.5 Toni Kroos
3.7 Benzema
3.3 Cristiano Ronaldo
3.1 Jesé
Hele holdet 3.4
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #2 af JimmyBroe
Isco..

Jeg gider ikke skrive andet. Han er så vanvittig.

Jeg er her stadig XOXO

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #3 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Bedømmelse af truppen mod Cruz Azul
Dejligt, at Casillas redder endnu et straffespark. (2 straffespark indenfor 5 dage). Virkelig stærkt gået! :)

Ærgerligt Ronaldo ikke scorer, men han fik da 2 assist. Mon ikke han får payback af holdkammeraterne i finalen på lørdag! Jeg håber på de samme kommentatorer. Mon de vil gå amok, når Ronaldo score :D Nu hvor de fejrer Benzemas mål på smukkeste vis i kor.

Hala Madrid! :)

11 år 7 måneder siden #4 af SR4
Ronaldo spillede en anonym første halvleg men var også svigtet af holdkammeraterne. Den ene håbløse aflevering efter den anden og han løb ellers i god position hele tiden, I anden halvleg, da han valgte at deltage mere i spillet viste han hvordan afleveringerne skulle slås :D
Og flot saksesparksforsøg og rabbona. Bedre held næste gang!

11 år 7 måneder siden #5 af JesperA
For fanden Illarra, nu havde jeg lige rost ham forleden, og så leverer han en skændsel af en indsats i dag. Han går jo i panik hver gang han får kuglen i dag... 3 gode kampe i træk er åbenbart det maksimale man kan trække ud af ham, jeg tror sgu ikke på ham må jeg indrømme.

Selvom Ramos begår et straffe i dag (eller hvad, han rører ham godt nok ikke ret meget) så er det bundsolidt. Uanset hvad modstanderen hedder så er det fanme imponerende at en central forsvarsspiller kan slå 10 sideskift over en halv banelængde i træk, der alle sidder lige i skoene på modtageren. De ligger perfekt hver eneste gang, og det er jo et decideret våben for holdet når man også har sådanne spillere i den bagerste kæde. Ud over fart, ENORM nærkampsstyrke, placeringsevne og evne til at læse spillet, så har Ramos altså en vidunderlig teknik. Uden at der går hel bromance i den så er han sgu den sejeste og bedste CB i verden! Og så bidrager han som regel også med 10 kasser pr. sæson, bl.a. 3 af dem til ikke så lidt begejstring herhjemme i stuen i sidste sæson (og så en på direkte frispark ugen efter, der heller ikke var helt dum)

Nu har Bale scoret i 3 kampe i træk med hovedet, men endnu en gang er det jo ikke på noget tidspunkt fordi man har lyst til at spille en fanfare for ham, han er godt nok svingende i sine aktioner.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 7 måneder siden #6 af Pelle

JesperA skrev: For fanden Illarra, nu havde jeg lige rost ham forleden, og så leverer han en skændsel af en indsats i dag. Han går jo i panik hver gang han får kuglen i dag... 3 gode kampe i træk er åbenbart det maksimale man kan trække ud af ham, jeg tror sgu ikke på ham må jeg indrømme.

Selvom Ramos begår et straffe i dag (eller hvad, han rører ham godt nok ikke ret meget) så er det bundsolidt. Uanset hvad modstanderen hedder så er det fanme imponerende at en central forsvarsspiller kan slå 10 sideskift over en halv banelængde i træk, der alle sidder lige i skoene på modtageren. De ligger perfekt hver eneste gang, og det er jo et decideret våben for holdet når man også har sådanne spillere i den bagerste kæde. Ud over fart, ENORM nærkampsstyrke, placeringsevne og evne til at læse spillet, så har Ramos altså en vidunderlig teknik. Uden at der går hel bromance i den så er han sgu den sejeste og bedste CB i verden! Og så bidrager han som regel også med 10 kasser pr. sæson, bl.a. 3 af dem til ikke så lidt begejstring herhjemme i stuen i sidste sæson (og så en på direkte frispark ugen efter, der heller ikke var helt dum)

Nu har Bale scoret i 3 kampe i træk med hovedet, men endnu en gang er det jo ikke på noget tidspunkt fordi man har lyst til at spille en fanfare for ham, han er godt nok svingende i sine aktioner.

Tror ikke der er et eneste ord i den svada, som jeg er uenig i. Fuldstændig spot on :-) Synd med Illarra dog!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperA

Leveret af Kunena Forum