Cristiano Ronaldo første spiller med "Grand Slam"
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Cristiano Ronaldo var ikke specielt fremtrædende ved det netop overståede VM for klubhold, men alligevel formåede han igen at indskrive sig i historiebøgerne.
Med VM-titlen har portugiseren nemlig vundet "Grand Slam" med to forskellige klubber, nemlig Manchester United og Real Madrid og det har ingen anden spiller i historien præsteret før ham.
Under titlen "Grand Slam" gemmer sig såvel personlige som klubmæssige meritter og Cristiano Ronaldo har således vundet Premier League (3), FA Cup (1), CL (1), Community Shield (2), VM for klubhold (1), Guldstøvle (1), Guldbold (1) med Manchester United, mens han med Real Madrid har vundet det spanske mesterskab (1), CL (1), Copa del Rey (2), europæisk Super cup (1), VM for klubhold (1), Guldstøvle (2), Guldbold (1).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- zgtaf
- Gæst
-
- Inspektøren
- Gæst
-
Efter sejren over San Lorenzo blev han den første anfører nogensinde, til at have løftet otte forskellige trofæer. Lige fra Copa del Rey til VM.
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...World-Cup-final.html
Jeg føler at hjemmesiden her læner sig mere og mere mod Ronaldofanclub.dk end Madridista.dk
Selv Ronaldos grimme statue har i fremhævet uden at nævne et eneste ord om Ikérs imponerende bedrift.
Nævner man Ronaldos statue så bliver I simpelthen også nødt til at nævne noget om Casillas' flotte milepæl. Ja undskyld mig, men ellers kommer det til at fremstå som om, at I foretrækker nogle spillere meget mere end andre.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Inspektøren skrev: Skal Iker Casillas ikke hyldes eller hvad?
Efter sejren over San Lorenzo blev han den første anfører nogensinde, til at have løftet otte forskellige trofæer. Lige fra Copa del Rey til VM.
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...World-Cup-final.html
Jeg føler at hjemmesiden her læner sig mere og mere mod Ronaldofanclub.dk end Madridista.dk
Selv Ronaldos grimme statue har i fremhævet uden at nævne et eneste ord om Ikérs imponerende bedrift.
Nævner man Ronaldos statue så bliver I simpelthen også nødt til at nævne noget om Casillas' flotte milepæl. Ja undskyld mig, men ellers kommer det til at fremstå som om, at I foretrækker nogle spillere meget mere end andre.
Vi skal blankt indrømme, at vi ikke får alle nyheder med. Desværre er vi ikke de skribenter vi gerne ville være til at dække nyhederne. Derfor må vi også vælge, hvilket nogle gange bliver gjort endog lige hurtigt nok, da det trods alt er bedre at skrive tre nyheder og så misse en enkelt, end bruge mere tid på at vælge og kun skrive to(groft sagt).
Vi er dog ikke mere magtliderlige i skribentstaben, end at vi tager imod enhver hjælp. Du kan både skrive til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvis du gerne vil hjælpe, sende mig nyheder i en PB eller benytte: madridista.dk/index.php/insend-artikel - vi skal selvfølgelig nok kreditere dig for arbejdet!
Men du kan selvfølgelig også bare lytte til en gammel TV2 klassiker:
Glædelig jul!