Casillas har nu vundet de 8 store trofæer

11 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Iker Casillas spillede ikke blot sin kamp nr. 700 for Real Madrid i finalen ved VM for klubhold.

Med triumfen blev han også den første anfører til at løfte pokalen for de 8 største turneringer og dermed satte den legendariske målmand endnu en milepæl i sin flotte karriere.

Iker Casillas har nemlig vundet både EM (2 gange) og VM (1 gang) med det spanske landshold, mens han med Real Madrid har vundet 3 CL-titler, 5 spanske mesterskaber, 2 Copa del Rey-titler, 2 europæiske Super Cup og 4 spanske Super Cup-titler og altså VM-titlen for klubhold.

Herudover har Iker Casillas også vundet Intercontinental Cup i 2002, men her var målmanden ikke anfører for Real Madrid.

Iker Casillas er nu på 18 titler med Real Madrid og han haler dermed ind på rekord-indehaveren, Manuel Sanchís, som nåede at vinde 21 titler, mens han distancerede Raúl, der nåede 16 titler. Casillas kan dermed fortsat nå Sanchís i denne sæson, idet Real Madrid er med i alle tre turneringer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Hænges dem, som hænges bør. Hermed en - forsinket - nyhed med ønsket om en glædelig jul til alle.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: MatiasP

11 år 7 måneder siden #3 af raul7=kongen

Siempre Madrid skrev: Hænges dem, som hænges bør. Hermed en - forsinket - nyhed med ønsket om en glædelig jul til alle.

Nej nu må du simpelthen. Det er ved at udvikle sig til en ren Casillas-fanside.

Hvor er nyheden om, at Arbeloa har vundet alle otte titler? Det er den slags journalistisk nederdrægtighed som er skyld i, at Grande Arbeloa aldrig har fået den Ballon D'Or-titel han fortjener!

;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #4 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Casillas har nu vundet de 8 store trofæer
Et af de store problemer når man forsøger at skrive noget på internettet, det er, at det man skriver, meget hurtigt kan fremstå på en helt anden måde, end det man havde en intention om. Jeg beklager derfor meget, hvis min retorik virkede hård.
Jeg synes faktisk, at I generelt fastholder et højt niveau og sjældent bringer nyhederne for sent. Desuden synes jeg meget godt om 'Siempre Madrid' og 'Raul7=kongen' som hhv. administrator og moderator. Man kan sagten være meget uenig med jer begge - hvilket er meget tydeligt for mit vedkommende ofte, indrømmer jeg gerne :) - og så alligevel have en saglig debat med jer begge uden at blive ekskommunikeret. Så meget ros, synes jeg faktisk, at I begge to fortjener.

Jeg synes dog bare, at der på det sidste, var begyndt at gå inflation i artikler der skulle hylde Ronaldo for den fantastiske fodboldspiller, som han er. Derfor kunne jeg godt tænke mig at I også bragte artikler der hyldede andre Madridistas, når det var på sin plads, som med Ikér i dette tilfælde.

Okay, det var vist alt. Og tak for, at I gav mig min vilje :-)

Fortsat god jul til samtlige Madridistas derude!

Leveret af Kunena Forum