Casillas har nu vundet de 8 store trofæer
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Iker Casillas spillede ikke blot sin kamp nr. 700 for Real Madrid i finalen ved VM for klubhold.
Med triumfen blev han også den første anfører til at løfte pokalen for de 8 største turneringer og dermed satte den legendariske målmand endnu en milepæl i sin flotte karriere.
Iker Casillas har nemlig vundet både EM (2 gange) og VM (1 gang) med det spanske landshold, mens han med Real Madrid har vundet 3 CL-titler, 5 spanske mesterskaber, 2 Copa del Rey-titler, 2 europæiske Super Cup og 4 spanske Super Cup-titler og altså VM-titlen for klubhold.
Herudover har Iker Casillas også vundet Intercontinental Cup i 2002, men her var målmanden ikke anfører for Real Madrid.
Iker Casillas er nu på 18 titler med Real Madrid og han haler dermed ind på rekord-indehaveren, Manuel Sanchís, som nåede at vinde 21 titler, mens han distancerede Raúl, der nåede 16 titler. Casillas kan dermed fortsat nå Sanchís i denne sæson, idet Real Madrid er med i alle tre turneringer.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Siempre Madrid skrev: Hænges dem, som hænges bør. Hermed en - forsinket - nyhed med ønsket om en glædelig jul til alle.
Nej nu må du simpelthen. Det er ved at udvikle sig til en ren Casillas-fanside.
Hvor er nyheden om, at Arbeloa har vundet alle otte titler? Det er den slags journalistisk nederdrægtighed som er skyld i, at Grande Arbeloa aldrig har fået den Ballon D'Or-titel han fortjener!
;)
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg synes faktisk, at I generelt fastholder et højt niveau og sjældent bringer nyhederne for sent. Desuden synes jeg meget godt om 'Siempre Madrid' og 'Raul7=kongen' som hhv. administrator og moderator. Man kan sagten være meget uenig med jer begge - hvilket er meget tydeligt for mit vedkommende ofte, indrømmer jeg gerne :) - og så alligevel have en saglig debat med jer begge uden at blive ekskommunikeret. Så meget ros, synes jeg faktisk, at I begge to fortjener.
Jeg synes dog bare, at der på det sidste, var begyndt at gå inflation i artikler der skulle hylde Ronaldo for den fantastiske fodboldspiller, som han er. Derfor kunne jeg godt tænke mig at I også bragte artikler der hyldede andre Madridistas, når det var på sin plads, som med Ikér i dette tilfælde.
Okay, det var vist alt. Og tak for, at I gav mig min vilje :-)
Fortsat god jul til samtlige Madridistas derude!