Cristiano Ronaldo årets spiller
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Madrid-spillerne befinder sig i øjeblikket i Dubai, hvor man senere i dag spiller venskabskamp mod AC Milan.
På turen er der dog også blevet plads til at nyde Cristiano Ronaldo få overrakt prisen som årets spiller af 'Globe Soccer'.
I forbindelse med præmien udtalte portugiseren således:
- Jeg har en formodning om, at denne titel sender et stærk signal frem mod Ballon d'or, men omvendt kan man også sige, at folk allerede har stemt, så det rykker nok ikke alverden. Jeg vil gerne takke mine holdkammerater og Ancelotti for et fantastisk 2014, hvor vi vandt fire titler og er blevet verdens bedste hold. Denne pris er en ære, og jeg vil gerne takke for at få den overrakt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Nillerhaz
- Gæst
-
Nillerhaz skrev: Kan det ikke passe, at der var flere fra Real, der vandt noget den aften? :-)
Carlo Ancelotti blev kåret som årets træner, James til årets nye navn, Florentino Pérez som årets præsident og til sidst blev Real Madrid kåret som årets klub.
Ronaldo - ''Jeg har en formodning om, at denne titel sender et stærk signal frem mod Ballon d'or, men omvendt kan man også sige, at folk allerede har stemt, så det rykker nok ikke alverden.'' - kan han virkelig ikke bare tie stille og lade stemmerne tale? Hold fast hvor er han desperat.
Florentino Pérez