Pepe til United?
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Det rygtes nu, at Manchester United skulle være interesseret i at hente Pepe i Real Madrid.
En eventuel handel skal ses i lyset af, at portugiseren snart fylder 32 og dermed kan have sine bedste år bag sig. Desuden har Pepe, som Madridista.dk i går kunne berette, blot halvandet år tilbage af sin nuværende kontrakt, og 2015 kan dermed være sidste mulighed, hvis Real Madrid skal have penge for den defensive 'hard hitter'.
Omvendt virker det dog usandsynligt, at Ancelotti skulle være interesseret i at sælge sin nøglespiller midtvejs i sæsonen, men et sommerskifte lurer i den grad i kulissen, med mindre klubben og spilleren i løbet af den kommende tid bliver enige om en kontraktforlængelse.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ønsker at vi forlænger med ham. Han har været den bedste forsvarspiller på holdet, i nu halvanden sæson. Men vi er samtidig så heldige at ha' det største forsvarstalent siddende på bænken som vi simpelthen ikke kan risikere at smide væk, ved at lade ham blive siddende. Og ja, jeg ved godt at der er mange kampe og Varane nok skal få spilletid, etc. etc... Jeg ønsker bare at rollerne laves om for næste sæson, så Varane bliver fast starter og Pepe bliver tredjeled.
Pepe fortjener egentlig at spille hver kamp, og det kan godt være at han vil være den bedste til pladsen et års tid eller halvanden endnu. Men det vil måske skade forsvaret på længere sigt, hvis ikke vi bytter roller på dem (Varane og Pepe) allerede til sommer.
Dét skal klubben gøre Pepe klart. Jeg håber ihvertfald at en af vores mest passionerede klubelskere bliver og forlænger, omend i en lidt anden rolle. For som sagt, der skal nok komme kampe.
Hvis han skal sælges bliver det ikke for under 20 mio euro.
Jeg er her stadig XOXO
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)