Khedira kan nu hentes gratis

11 år 6 måneder siden #1 af raul7=kongen

Der er nu under et halvt år tilbage af Sami Khediras kontrakt, og dette betyder, at tyskeren kan hentes uden, at der skal der betales kompensation til Real Madrid.

Til trods for, at der længe har været rygter om en kontraktforlængelse med spilleren, så er der endnu ikke sket noget på den front, og det må efterhånden anses som værende overvejende sandsynligt, at Khedira i løbet af de næste seks måneder underskriver en aftale med en anden klub.

Tyskeren – der endda er verdensmester – har dog ikke været benyttet meget i dette efterår, hvor end ikke skaden til Modric har rykket ham tættere på startopstillingen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #2 af JimmyBroe
Han skal bare skippes videre. Jeg orker ikke at have en spiller som ikke rigtig vil være her. Klubben behøver ikke at strække sig længere. Holdet klare sig fiiint uden den stærke tysker.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 6 måneder siden #3 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Khedira kan nu hentes gratis

JimmyBroe skrev: Han skal bare skippes videre. Jeg orker ikke at have en spiller som ikke rigtig vil være her. Klubben behøver ikke at strække sig længere. Holdet klare sig fiiint uden den stærke tysker.

Han har udtalt han gerne vil fortætte op til flere gange? At han gerne vil have en lønforhøjelse som Real ikke vil give ham kan jeg godt forstå, for han har chancen for at tjene kassen nu samtidig med at han spiller for en klub, hvor en spiller som James tjener sindsygt.

11 år 6 måneder siden #4 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Khedira kan nu hentes gratis

SR4 skrev: Han har udtalt han gerne vil fortætte op til flere gange? At han gerne vil have en lønforhøjelse som Real ikke vil give ham kan jeg godt forstå, for han har chancen for at tjene kassen nu samtidig med at han spiller for en klub, hvor en spiller som James tjener sindsygt.

Hvad han har udtalt er sådan set en anelse ligegyldigt, da der kan være en række spin forbundet med hans udtalelser. Såsom at han ikke ønsker en dårlig stemning, eller bliver en stamplads længere væk hvis Ancelotti sidder med en vished om at han er væk snart, og dermed ingen grund til at spille ham ind.

Jeg gogglede "Real Madrid salaries 2014", og ved de 2 første sider kan jeg aflæse at Khedira tjener det samme som James.

Under alle omstændigheder har jeg det fint med at Khedira smutter. Han er ikke den store taktiker, vi klarer os fino uden ham. Og nu hvor han ikke er sikret en stamplads samtid med at han er verdensmester, er det forståeligt at han måske ønsker en anden udfordring, eller måske en højere løn. - Hvis sidstnævnte er det vigtigste, skal han helst være i en anden klub.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 6 måneder siden #5 af DarioGomez
For min skyld kan vi såmænd godt sælge ham nu - mon ikke Chelsea fx kunne bruge ham. Hans stålsatte vilje og hårde taktiske disciplin passer jo Mourinho meget godt, og han mangler vel ret beset noget mere topkvalitet på midtbanen?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 6 måneder siden #6 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Khedira kan nu hentes gratis

DarioGomez skrev: For min skyld kan vi såmænd godt sælge ham nu - mon ikke Chelsea fx kunne bruge ham. Hans stålsatte vilje og hårde taktiske disciplin passer jo Mourinho meget godt, og han mangler vel ret beset noget mere topkvalitet på midtbanen?

Er Illarramendi og Medrán er nok til at gardere for Kroos og Isco..... Modric er ikke tilbage endnu?

Nej, Khedira skal ikke sparkes afsted endnu. Det er vigtigt at have ham i folden minimum til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, asp3200, Dios, ZizouMo, andreashn

11 år 6 måneder siden #7 af JimmyBroe

Daniel skrev:

DarioGomez skrev: For min skyld kan vi såmænd godt sælge ham nu - mon ikke Chelsea fx kunne bruge ham. Hans stålsatte vilje og hårde taktiske disciplin passer jo Mourinho meget godt, og han mangler vel ret beset noget mere topkvalitet på midtbanen?

Er Illarramendi og Medrán er nok til at gardere for Kroos og Isco..... Modric er ikke tilbage endnu?

Nej, Khedira skal ikke sparkes afsted endnu. Det er vigtigt at have ham i folden minimum til sommer.

Selvfølgelig skal han først sælges til sommer. Januarvinduet er kun for mindre klubber. Eller hvis man er i nød, som vi bl.a. så det i forrige sæson på målmandsposten.
Vi har ikke nok bredde på midtbanen hvis vi sælger allerede nu. Det ville vi have hvis Casemiro eller Jose Rodríguez var at finde i truppen. Men det er ikke tilfældet.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 6 måneder siden #8 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Khedira kan nu hentes gratis
Min fejl hvis hans løn er på niveau med James for så skal han heller ikke meget mere :)

Men hvis man kunne finde en løsning og han er tilfreds i Real så håber jeg stadig han bliver. Han er meget undervurderet og vi har ikke de bedste garderinger i midtbanen. Illaramendi er den eneste decideret defeinsiv spiller.

Leveret af Kunena Forum