Truppen mod Espanyol - 18. spillerunde
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Espanyol.
Her får Sergio Ramos et velfortjent hvil, mens Carvajal afsoner karantæne, men ellers er alle disponible mand udtaget til truppen.
Det betyder, at 19 mand er med og at en af dem skal sorteres fra inden kampstart.
Truppen mod Espanyol:
Målmænd: Casillas, Keylor Navas, Pacheco.
Forsvar: Arbeloa, Pepe, Varane, Nacho, Coentrao, Marcelo.
Midtbane: Khedira, Illarramendi, Kroos, Isco, James, Bale.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Chicharito, Jesé.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
asp3200 skrev: Giv Ramos en lang hviletur på bænken... Har han fortjent
Du skal vist bare være glad for at Madridista.dk ikke behandler sine brugere som brugerne behandler spillerne ;-)
Siempre Madrid skrev:
Du skal vist bare være glad for at Madridista.dk ikke behandler sine brugere som brugerne behandler spillerne ;-)
Ahh den lå sku lige til højrebenet efter den sidste kamp, må selv du da indrømme ;)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
asp3200 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Ahh den lå sku lige til højrebenet efter den sidste kamp, må selv du da indrømme ;)
Det er omkring tre uger siden at Ramos var helt afgørende ved VM og nu vil du have sat ham af i længere tid på grund af sidste kamp......jeg vil slet ikke sige hvad jeg mener om den slags.
Ramos har spillet på et udmærket niveau og bør ikke have spillet sig af på grund af kampen i onsdags.
Steen skrev: Ramos har spillet godt, men hans kujonagtige adfærd på fodboldbanen bør altså have konsekvenser.. Jeg bliver næsten rasende når jeg ser Ramos, Carvajal og Arbeloa begå de dummeste frispark, man kan lave. De vælger at angribe modspilleren, blot for at skade ham. Jeg kan slet ikke forstå, at Ancelotti blot ser passivt til, imens de fortsætter med at opfører sig som nogle klovne.. Hvis vi ryger ud i CdR, er det takket være Ramos. Man må ALDRIG NOGENSINDE, begå straffespark i den situation, aldrig.
Mener du virkelig at Carvajal er den type spiller?
Florentino Pérez
0:57
Steen skrev: Ja, det er han desværre blevet. Dog ikke lige så slem som Ramos og Arbeloa, men siden slutningen af sidste sæson har han begået adskillige voldelige frispark.
0:57
Jeg tænkte nok at du ville finde en youtube video, og man kan vel altid finde en bestemt video hvor en spiller begår sådan en handling. Generelt ser jeg Carvajal som en super sympatisk spiller, jeg har adskillige gange set ham give hånden til modspillerne hvis han begår en lidt hård tackling eller hvis han selv får en hård tackling eller lignende imod sig.
Florentino Pérez
Siempre Madrid skrev:
asp3200 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Det er omkring tre uger siden at Ramos var helt afgørende ved VM og nu vil du have sat ham af i længere tid på grund af sidste kamp......jeg vil slet ikke sige hvad jeg mener om den slags.
Ramos har spillet på et udmærket niveau og bør ikke have spillet sig af på grund af kampen i onsdags.
Den er én spiller alle Madridistas virkelig holder af, og det er Ramos. Uanset hvor meget man kritisere eller forsvare ham, så er konklusionen den samme. Han er Madridista, altså en rigtig klubmand, og elsket af alle.
Man må da også bare konstatere, at hans generelle niveau slet ikke er godt nok. Jeg var rigtig meget efter Ramos forrige sæson, og faktisk også det meste af hele sidste sæson. Så skete det mest hjernedøde nogensinde. Ramos scorer vores mål, vinder titler til holdet, og var på daværende tidspunkt vores mest afgørende spiller, hvor Ronaldo blot måtte tage sig til takke med 2. pladsen.
Kunne det ikke tænkes, at det netop er hans mange mål, som han bliver rost for? Eller ihvertfald får prædikatet "en af verdens bedste midterforsvarer"?
Ramos er i min bog styrtdykket i niveau, og er på samme stadie som Pique. Forskellen er bare, at Ramos er afgørende på standardsituationer. Vel og mærke de offensive af slagsen, for det var på ingen måde nogen acceptabel opdækning han lavede på Otamendi? for Valencia. Det sker, og fred være med det, men jeg vil klart kalde Ramos for vores 3. bedste centrale forsvarspillere efter Pepé og Varane. Nacho kender vi ikke rigtig niveauet på, da han aldrig spiller. Og sådan har det faktisk været i en del sæsoner efterhånden.
Ramos skal på ingen måder sælges, skrottes eller noget andet, men han skal heller ikke fredes, for det lever hans forsvarspil slet ikke op til!
Jeg holder virkelig meget af Ramos, men jeg vil også erkende at det på ingen måder skyldes hans forsvarspil de senere år. Jeg vil 100% bakke en beslutning op omkring en bænkning af Ramos, og specielt hvis det er så Varane kan spille fast.
En konstellation imellem Ramos og Varane er fandens lækkert på papiret, men virkeligheden er bare, at Pepé stråler og spiller langt bedre end Ramos, og Varane i alle andre storklubber ville have været fast starter i 10 ud af 10 klubber.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Rødt til Coentrao?!?!?!
Jeg tør godt garantere, at Real Madrid tager den her sag op, efter kampen. Skandale....
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Endnu en dommer der desværre er syg i hovedet (eller er det den samme, igen og igen?)
Rødt til Coentrao?!?!?!
Jeg tør godt garantere, at Real Madrid tager den her sag op, efter kampen. Skandale....
Skandale?
Den kan da sagtens forsvares. Cañas kommer først på bolden og Coentrao kommer med knupperne først. Dog synes jeg at det var hårdt dømt men bestemt ikke en skandale.
Synes forresten det er helt på sin plads at Bale selv skyder på friløberen (selvom afslutningen var elendig).