Isco høster store roser i spansk presse
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Isco får stor ros i spansk presse i øjeblikket og ret beset er han vel også den eneste spiller, som har levet op til forventningerne i 2015, hvor der har været lidt slinger i valsen for Real Madrid.
Præstationerne er også blevet bemærket af Carlo Ancelotti, som har kvitteret ved at give ham fuld spilletid i alle kampene i det nye år og den italienske træner tøver ikke med at rose den spanske midtbanespiller.
Statistikken er også med Isco, som er den næstbedste til at lægge præcise afleveringer. Således rammer hele 86,6% af hans afleveringer en medspiller; et tal som kun overgås af Toni Kroos, der er på 90%.
Defensivt udfører Isco også et stort stykke arbejde, idet han har erobret 20 bolde i kampene i 2015 og der bringer ham ind på en tredjeplads, kun overgået af Kroos (37) og Ramos (27).
Spansk presse er så småt begyndt at drage sammenligninger til hollandske Clarence Seedorf, som huserede på den madrilenske midtbane i slut-90erne.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Da Jamés ankom, var der mange der mente, at det ville ende med endnu en sæson, hvor Isco ikke skal være en del af den stærkeste start-elver, som vi kan stille op med. Sådan forholder det sig i den grad ikke længere.
Som alle på midtbanen spiller lige nu, så hedder midtbanen, når den er stærkest Isco-Modric-Kroos, forudsat, at Modric vender tilbage på samme niveau som inden skaden.
Nu vælger I at fokusere på hans statistiker vedrørende antal succes afleveringer og antal erobrede bolde.
Jeg vil nu hellere fremhæve hans offensive kvaliteter. Her snakker jeg om hans driblinger og evne til at komme forbi flere spillere. Det er noget han virkelig har vist, senest i torsdags, hvor han op til flere gange legede kispus med de hårde hunde fra Atletico, der gang på gang forsøgte at fælde ham.
Fremragende spiller og forhåbentlig fastholder han dette niveau i fremtiden.
ISCO! ISCO! ISCO!
Så hvad skal der ske med James, når Modric returnerer? I min optik skal han ligge og kæmpe med Bale om den højrekant. Kampen mod Barca var han fantastisk - synes han fortjener en chance til på den position.
Det ville godt nok være en katastrofe, hvis der går politik i den, sådan, at Isco henvises til bænken, når Modric kommer tilbage. Han er med længder vores bedste mand i øjeblikket. Om det så er opløftende eller skræmmende, må være op til den enkelte :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det havde jeg ikke troet, at jeg skulle få mig selv til at skrive, men man kan åbenbart ikke altid være uenige ;) (Patrick tænker her på hvilken smart sætning Siempre ville fyre af.. Måske noget med "Selv en blind høne kan finde korn"). Inspektøren du har fået et længe ventet tak.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Isco har klart udviklet sig, men vi skal ikke glemme, at James også kan blive betydeligt bedre om 1-2 år. Bare ikke lige nu.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Er ik sikker på om konstellationen er verdens bedste, men den er i hvert fald i top 3 sammen med Juventus (Vidal, Pogba og Pirlo) og Bayern.Pelle skrev: Isco - Kroos - Modric er nemlig præcis den bedste midtbane, vi kan stille. Giver lidt sig selv, når det også er verdens bedste ;-)
Isco var verdensklasse i Malaga, men er allerede nu på et uhørt højt niveau. Han mangler lige for alvor at blive kampafgørende, og vende kampe for os, før han for alvor kan sammenlignes med de aller bedste i verden. Jeg er bare ikke et sekund i tvivl om, at han indenfor 2-3 år allerede vil blive betragtet som værende verdens bedste på sin plads.
Jeg er helt enig i konstellationen Kroos, Modric og Isco er til at foretrække, og jeg rent faktisk er ret så ligeglad med James og hans prisskilt. Egentlig er jeg også i ekstase over en sådan midtbane kan finde sted. Mine 3 yndlings på den centrale, så kører det for alvor for mig hehe :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: At der ikke var større kamp om Isco fatter jeg simpelthen ikke. I mine øjne er han det største spanske talent siden Raúl, selvom de på ingen måder kan sammenlignes.
Isco var verdensklasse i Malaga, men er allerede nu på et uhørt højt niveau. Han mangler lige for alvor at blive kampafgørende, og vende kampe for os, før han for alvor kan sammenlignes med de aller bedste i verden. Jeg er bare ikke et sekund i tvivl om, at han indenfor 2-3 år allerede vil blive betragtet som værende verdens bedste på sin plads.
Jeg er helt enig i konstellationen Kroos, Modric og Isco er til at foretrække, og jeg rent faktisk er ret så ligeglad med James og hans prisskilt. Egentlig er jeg også i ekstase over en sådan midtbane kan finde sted. Mine 3 yndlings på den centrale, så kører det for alvor for mig hehe :)
Hvad sker der, Dios? Vi er enige om noget? En af os har glemt at tage vores medicin ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Dios skrev: At der ikke var større kamp om Isco fatter jeg simpelthen ikke. I mine øjne er han det største spanske talent siden Raúl, selvom de på ingen måder kan sammenlignes.
Hvad sker der, Dios? Vi er enige om noget? En af os har glemt at tage vores medicin ;-)
Vi er da enige om mange ting om Real Madrid, og på det personlige plan, så gør du som jeg foretrækker, nemlig at omtale mig som gud ;) Så jeg takker af hele mit hjerte haha :D
Er stor modstander af medicin, så det kan kun være dig som har glemt at tage det hehe :P
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg er her stadig XOXO
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Storken
- Gæst
-
Isco går en fantastisk fremtid i møde. Barca begik en fejl, da man ikke købte ham i sin tid. Problemet var desværre, at I allerede havde købt ham, da Thiago blev solgt. Det havde ellers været den oplagte erstatning.