Isco høster store roser i spansk presse

11 år 6 måneder siden #13 af Pelle
Til dels enig, Storken. Men han er trods alt kun 22 år, så jeg vil mene han har alle muligheder for stadig at få den del med. Og det er jo heller ikke sådan, at han aldrig scorer. Han scorer vel ligeså meget - eller mere - som Kroos og Modric. Madrids spil er jo ikke bygget op omkring, at midtbanen skal score ofte.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #14 af DarioGomez
Isco er fantastisk, og han er heldigvis havnet i Real Madrid.

Underligt der ikke var større konkurrence, tja, men jeg er da overbevist om, at han havnede lige, hvor han gerne ville. Han bliver en stor stjerne i mange år frem!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 6 måneder siden #15 af Pelle

DarioGomez skrev: Isco er fantastisk, og han er heldigvis havnet i Real Madrid.

Underligt der ikke var større konkurrence, tja, men jeg er da overbevist om, at han havnede lige, hvor han gerne ville. Han bliver en stor stjerne i mange år frem!

Synd du ikke turde stå ved det, du oprindeligt skrev, Dario - det var endda dét, du fik dit "tak" for ;-).
Politisk korrekthed FTW.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 6 måneder siden #16 af Dios

Storken skrev: Isco er den spiller med fjerde flest succesfulde driblinger i La Liga (opgjort pr. kamp). Han har endda flere end Neymar, hvilket i sig selv er imponerende. Jeg ville dog have troet, at Isco ville score flere mål end tilfældet er. Det virker som om, at hans udvikling er gået i stå på det område. Han har meget få afslutninger i denne sæson, hvilket er synd, da han har et godt spark.

Isco går en fantastisk fremtid i møde. Barca begik en fejl, da man ikke købte ham i sin tid. Problemet var desværre, at I allerede havde købt ham, da Thiago blev solgt. Det havde ellers været den oplagte erstatning.

Han er blevet rykket længere væk fra målet, så det er vel den naturlige udvikling.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, MMM

• 2Martin2
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #17 af 2Martin2
Besvaret af 2Martin2 på emne Isco høster store roser i spansk presse
Umiddelbart er den største forbedring af hvad jeg har set at Isco er blevet bedre til at se hvornår han skal slippe bolden.
tidligere har han haft en dårlig vane med at holde for længe på bolden og forsøge unødvendige driblinger(grundet det burde være lettere at spille sig ud af)
Det er godt at se at han også er blevet langt mere stabil.
Inetresandt at de sammenligner ham med Seedorf(sp?) , så vidt jeg husker talte mange om at Seedorf havde humørspiller problemet, mens han var i klubben.
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved 2Martin2.

11 år 6 måneder siden #18 af SR4

2Martin2 skrev: Umiddelbart er den største forbedring af hvad jeg har set at Isco er blevet bedre til at se hvornår han skal slippe bolden.
tidligere har han haft en dårlig vane med at holde for længe på bolden og forsøge unødvendige driblinger(grundet det burde være lettere at spille sig ud af)
Det er godt at se at han også er blevet langt mere stabil.
Inetresandt at de sammenligner ham med Seedorf(sp?) , så vidt jeg husker talte mange om at Seedorf havde humørspiller problemet, mens han var i klubben.

Nu sammenlignes han nok kun med ham ift positionen (mener at han var en 10'er i Malaga), hvor han i Real mere ligner end 8'er. Og at han selvfølgelig har potentiale til at blive kæmpe stor.

Leveret af Kunena Forum