Bedømmelse af truppen mod Getafe

11 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (30 brugere)

3.1 Casillas
2.5 Carvajal
3.1 Marcelo
3.0 Nacho
3.0 Ramos
3.1 Varane
3.2 Bale
2.7 Illarramendi
3.6 Isco
3.5 James Rodríguez
3.1 Khedira
2.7 Toni Kroos
3.9 Benzema
3.8 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 3.2
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #2 af DarioGomez
Flytter den lige herover:

Sebberg:
Jeg kan ikke finde nogen tråd med bedømmelser, så den kommer her. Den er stilet til dig, Dios:
Vil du ikke uddybe, hvorfor du har givet Bale karakteren 1 (!) for dagens kamp?

Dios:
Fordi jeg synes han gør det skrækkeligt! Han var fuldstændig anonym i hele første halvleg, og faktisk så man ham slet ikke før han scorede. Hans farligste forsøg udover hans mål, det var hans frispark, og det fortæller bare lidt om hans niveau i dagens kamp.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved DarioGomez.

11 år 6 måneder siden #3 af DarioGomez
Angående ovenstående - jeg er med på, at Bale ikke shiner i dag, men han er dog alligevel med i flere optræk til ting, samtidig er hans scoring aldeles fremragende sat ind.

Så når du giver ham et, virker det som et generelt had til manden mere end en saglig vurdering baseret på kampen i dag alene? Har jeg ret?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, SR4, Pelle, FranciscoISCO

11 år 6 måneder siden #4 af Dios

DarioGomez skrev: Angående ovenstående - jeg er med på, at Bale ikke shiner i dag, men han er dog alligevel med i flere optræk til ting, samtidig er hans scoring aldeles fremragende sat ind.

Så når du giver ham et, virker det som et generelt had til manden mere end en saglig vurdering baseret på kampen i dag alene? Har jeg ret?

Nej jeg har ikke et had til manden, på nogen måder. Jeg finder ham bare ikke specielt god. De spillere der får en høj karakter af mig, det er de spillere som spiller godt. Det er oftest derfor Kroos (bare ikke idag), Modric, Isco og Benzema får højere karaktergivninger end James, Ronaldo og Bale. Bale scorer et flot mål, og det hjalp holdet, men jeg vurdere over 90 min. og ikke først efter 70 min. hvor Getafe var kørt fuldstændig flade, og det er også derfor James får en lav karakter, for han var da om nogen også ufattelig usynlig og dårlig før han fik plads.

Jeg mener der var tydelig niveauforskel imellem Benzema og Bale idag, men du giver begge 4. Det er i mine øjne total misvisende, for selvom Benzema ikke scorer, så er det ham alt det geniale kommer fra i hele kampen.

Folk jeg kritisere eller er meget efter er jo ikke spillere jeg hader. De er i mine øjne bare ikke gode nok, eller er inde i noget der minder om deres livs krise. Bale er selvfølgelig rigtig god, men manden har tydeligvis brug for plads, og det er der ikke i Spanien som på samme måde som i England. Jeg kan ikke leve med han er en så stor alibi-spiller, og det ses også på min karaktergivning.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JimmyBroe, Sahinovic

11 år 6 måneder siden #5 af DarioGomez
Men du siger det jo lidt selv:

Folk jeg kritisere eller er meget efter er jo ikke spillere jeg hader. De er i mine øjne bare ikke gode nok, eller er inde i noget der minder om deres livs krise. Bale er selvfølgelig rigtig god, men manden har tydeligvis brug for plads, og det er der ikke i Spanien som på samme måde som i England. Jeg kan ikke leve med han er en så stor alibi-spiller, og det ses også på min karaktergivning.

For mig lyder det som en mere generel vurdering end af kampen som sådan?

Angående mine karakterer, ja, jeg har givet dem det samme, men det er vist det, der hedder hhv. et lille og et stort 4-tal, men jeg overvejede klart at give Bale tre.
Dog er jeg stadig lidt i chok over, at man giver Bale et - for mig virker det mere demonstrativt, end det virker sagligt.

11 år 6 måneder siden #6 af Dios
Det er klart, at man danner sig et helhedsindtryk af spilleren, men når jeg nu også har sagt, at det intet har med had at gøre, så er det jo ikke sværere at give en god karakter hvis jeg mener han fortjener det. Den sidste gode kamp jeg har set fra Bale's side af, det var hans første kamp efter hans seneste skade.
Jeg er på ingen måder imponeret over Bale, og der er en grund til han får så meget kritik rundt omkring, for det er virkelig ved at blive pinligt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum