Ecodiario: Her er Real Madrids tre indkøb til den kommende sæson
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Spanske Ecodiario holder sig ikke tilbage, når de skal præsentere Real Madrids tre indkøb til den kommende sæson, for der er tale om spillere fra absolut øverste hylde.
De tre spillere menes nemlig at være ingen ringere end David De Gea, Paul Pogba og Marco Reus.
Manchester United-målmanden regnes som den perfekte afløser for Iker Casillas, idet han er både nutiden og fremtiden på det spanske landshold og har gennemgået en fænomenal udvikling i den engelske Premier League.
Marco Reus er den af de tre spillere, som mest vedholdende har været meldt på vej til den spanske hovedstad og faktum er da også, at tyskeren endnu ikke har forlænget sin kontrakt med Dortmund og det tolkes som et tegn på, at Real Madrid har indvilget i at betale frikøbs-klausulen på 25 millioner €.
Paul Pogba er øjeblikkets lysende stjerne i den italienske Serie A og han står angiveligt højt på Florentino Pérez´ ønskeseddel. Der spekuleres i en pris på omkring 80 millioner €, hvilket sandsynligvis vil være mere end Juventus har råd til at sige nej til.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De Gea TAK
Pogba kan jeg virkelig ikke se hvad vi skal med. Han kan ikke slå modric,kroos eller isco af og de tre forreste skal ikke spille. Hvis det sker så må både khedira og casemiro sælges. Llarra bliver som backup.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis Bale sælges for en milliard, så tror jeg ikke Real vil holde sig tilbage fra at købe alle tre. Det bliver i hvert fald ikke noget problem at skaffe pengene og for alle tre spillere vil det være et gevaldigt skridt op af rangstien.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Fremtiden for Khedira og Illara ser ikke lys ud og Modric er fylder snart 30 år. Jamen selvfølgelig skal vi have Pogba.
asp3200 skrev: Reus TAK
De Gea TAK
Pogba kan jeg virkelig ikke se hvad vi skal med. Han kan ikke slå modric,kroos eller isco af og de tre forreste skal ikke spille. Hvis det sker så må både khedira og casemiro sælges. Llarra bliver som backup.
Først og fremmest: Casemiro..... ham ser jeg ikke længere, som Real Madrid-spiller. Afhænder Real Madrid dernæst Khedira, står Ancelotti tilbage med tre naturlige centrale midtbanespillere i Modric, Kroos og Illarramendi. Men vi kan sagtens tage Isco med i ligningen, han har trods alt tilpasset sig positionen på den centrale midtbane yderst overbevisende over tid.
Er fire spillere til tre pladser nok? Det mener jeg ikke.
Midtbanen er en position, hvor Real Madrid skal ud og "forstærke" sig. Det er ikke nok med Illarramendi og- eller Medrán som back-up til tre store stjerner; der må ikke være så langt ned til de næstbedste.
De Gea ser jeg gerne i Real Madrid. Mht. Reus så afhænger det meget af Bales forår.
Fondo_Sur skrev: Pogba kan seriøst alt. Ville virkelig gerne se ham i Real Madrid. Ham og Varane på samme hold ville være grotesk, når man tænker på hvor gode år de har foran sig.
Fremtiden for Khedira og Illara ser ikke lys ud og Modric er fylder snart 30 år. Jamen selvfølgelig skal vi have Pogba.
Åh hvor jeg dog elsker den dobbeltmorale haha :D
Var det ikke dig der forleden skrev dette: "Mener bare at vi skal arbejde med vores kæmpe potentiale i truppen istedet for konstant at lede efter nye spillere, som vi tror kan gøre det bedre end vores nuværende."
Eller gælder det kun spillere du ikke vil have hehe :P
ONTOPIC.
Så mener jeg selvfølgelig ikke at Pogba skal købes. Af én simpel årsag, og det er Isco! Vi kan alle vel hurtigt blive enige om at Modric og Kroos er vejen frem, omend førstnævnte "kun" bliver 30 til efteråret, men det vil betyde endnu mere uretfærdig konkurrence til Isco, da Pogba nok heller ikke vil blive købt for under en halv milliard kr. Og spillere i den størrelse ordning har det med at få ekstra lang uberettiget snor hvad angår spilletid. Selv synes jeg Isco allerede har slået sit navn fast, og han er om nogen spilleren som holder et kontinuerligt niveau i medgang og modgang.
I mine øjne er der ihvertfald ikke nogen tvivl. Jeg vil ikke bytte nogen som helst ud med Kroos, Modric og Isco og Pogba er stadig den type spiller som jeg håber mindst på. Han laver nogle geniale ting engang imellem, og scorer et par vilde kasser, men hans form er som Gutí's og på ingen tænkelige måder på hans topniveau endnu, selvom han godt nok er meget ung endnu.
Som Daniel også nævner, så mener jeg også vi mangler noget bredde til sommer, hvis Khedira som forventet forlader os.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Personligt, så ville jeg ikke have noget imod, man satsede på den lidt ukendte Lucas Silva.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Dios skrev:
Fondo_Sur skrev: Pogba kan seriøst alt. Ville virkelig gerne se ham i Real Madrid. Ham og Varane på samme hold ville være grotesk, når man tænker på hvor gode år de har foran sig.
Åh hvor jeg dog elsker den dobbeltmorale haha :D
Var det ikke dig der forleden skrev dette: "Mener bare at vi skal arbejde med vores kæmpe potentiale i truppen istedet for konstant at lede efter nye spillere, som vi tror kan gøre det bedre end vores nuværende."
Eller gælder det kun spillere du ikke vil have hehe :P
ONTOPIC.
Så mener jeg selvfølgelig ikke at Pogba skal købes. Af én simpel årsag, og det er Isco! Vi kan alle vel hurtigt blive enige om at Modric og Kroos er vejen frem, omend førstnævnte "kun" bliver 30 til efteråret, men det vil betyde endnu mere uretfærdig konkurrence til Isco, da Pogba nok heller ikke vil blive købt for under en halv milliard kr. Og spillere i den størrelse ordning har det med at få ekstra lang uberettiget snor hvad angår spilletid. Selv synes jeg Isco allerede har slået sit navn fast, og han er om nogen spilleren som holder et kontinuerligt niveau i medgang og modgang.
I mine øjne er der ihvertfald ikke nogen tvivl. Jeg vil ikke bytte nogen som helst ud med Kroos, Modric og Isco og Pogba er stadig den type spiller som jeg håber mindst på. Han laver nogle geniale ting engang imellem, og scorer et par vilde kasser, men hans form er som Gutí's og på ingen tænkelige måder på hans topniveau endnu, selvom han godt nok er meget ung endnu.
Som Daniel også nævner, så mener jeg også vi mangler noget bredde til sommer, hvis Khedira som forventet forlader os.
Jo jeg mener bestemt vi skal beholde vores gode potentiale i truppen, men da vi kommer til at mangle centrale midtbanespillere er vi nødt til at hente en eller anden form for erstatning. Pogba spiller centralt og skal hverken erstatte Isco, James eller såmænd Bale som jeg ser det. Det jeg mente med mit tidligere indlæg var, at der ikke er nogen grund til at hente spillere til positioner, som vi i forvejen har meget gode og unge spillere på.
Vi har ikke samme lysende fremtid for den centrale midtbane, som vi har med vores offensive midtbane/angrebs spillere.
Jo jeg mener bestemt vi skal beholde vores gode potentiale i truppen, men da vi kommer til at mangle centrale midtbanespillere er vi nødt til at hente en eller anden form for erstatning. Pogba spiller centralt og skal hverken erstatte Isco, James eller såmænd Bale som jeg ser det. Det jeg mente med mit tidligere indlæg var, at der ikke er nogen grund til at hente spillere til positioner, som vi i forvejen har meget gode og unge spillere på.
Vi har ikke samme lysende fremtid for den centrale midtbane, som vi har med vores offensive midtbane/angrebs spillere.
Hmm...vil du så ikke være venlig at prøve at forklare mig hvem Pogba så skal erstatte? Jeg forstod godt hvad du mente, og det gør jeg stadig, men vi har nu Kroos, Modric og Isco/James på den centrale midtbane. Medmindre du mener Pogba skal sidde på bænken? :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Ved ikke om det bare er mig, men jeg bliver i hvert fald lidt urolig, hvis vi skal klare os en hel sæson med Kroos, Modric og Illara.
Vil gerne se Kroos, Modric, Illara, Isco og James vinde en hovedstødsduel i svære udekampe som f.eks på Calderon, men det sker bare ikke.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Fondo_Sur skrev: Ja eller måske en startplads hvis han er god nok - en Varane ordning ville være passende eller endda mere. Synes ikke at vores midtbanespillere er stærke nok - efter farvel til Alonso og Khedira - så en tilgang af Pogba ville uden tvivl give flere mulighedder.
Ved ikke om det bare er mig, men jeg bliver i hvert fald lidt urolig, hvis vi skal klare os en hel sæson med Kroos, Modric og Illara.
Vil gerne se Kroos, Modric, Illara, Isco og James vinde en hovedstødsduel i svære udekampe som f.eks på Calderon, men det sker bare ikke.
Vi er vel enige så langt, at Real Madrid ikke investerer 80 millioner € i en Varane-ordning?
Hvis Paul Pogba kommer, så er det til en plads i startopstillingen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.