Lucas Silva tæt på Real Madrid-skifte
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spansk og brasiliansk presse er Cruzeiros 21-årige midtbanetalent, Lucas Silva, snublende tæt på at kunne kalde sig Real Madrid-spiller.
Real Madrid giver brasilianeren en kontrakt af 6½ års varighed og planen er, at han skal præsenteres på Estadio Santiago Bernabéu så snart, at de sidste formaliteter mellem klubberne er faldet på plads.
Det er angiveligt økonomien, som har været det store stridspunkt mellem de to klubber, hvor Cruzeiro har afvist bud i omegnen af 12 millioner € og i stedet krævet 15 millioner € og i sidste ende ser det ud til, at brasilianerne får held til at få deres krav igennem.
Det sker tilsyneladende fordi Real Madrid skal være tæt på at afhænde Asier Illarramendi til Ath. Bilbao for en pris i omegnen af 25 millioner €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Desuden kan brasilianeren kun være bedre.
Men hvilken spillertype er ham Silva? Min lille søgen på youtube har ledt mig i flere forskellige retninger, og gjort en konklusion blot mere forvirrende.
Nogle kalder ham "den nye Kaká", andre fremhæver spillerens bolderobrende egenskaber og ligeledes er den en hel flok, der har fokus på SIlvas fremadrettede egenskaber.
Mit spørgsmål: Hvad kan Real Madrid se frem til?
Jeg kan ikke sige om det er et godt eller dårligt køb. Har dertil ikke nok viden omkring ham, men han er fyld i truppen, og det er da altid noget, at der også bliver tænkt i de mere defensive baner, selvom jeg ikke øjner ham de store chancer i Real Madrid. Vi spiller simpelthen ikke med en decideret defensiv midtbanespiller, og når vi endelig gør, så bliver de haglet ned grundet deres offensive mangler. Khedira er vel det bedste eksempel på det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.