COPE: Real Madrid tæt på Batalla og Mastour
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid er på ingen måder færdige med at hente unge stortalenter i dette transfervindue.
De næste i rækken er ifølge Cadena COPE den argentinske målmand Augusto Batalla fra River Plate og Hachim Mastour fra AC Milan, som er henholdsvis 19 år og 16 år og de er begge udset til at spille for Real Madrid Castilla med Zinedine Zidane som mentor.
River Plate har tidligere i dag meldt ud, at man ikke længere ser nogen mulighed for at holde på Batalla, fordi Real Madrid er på banen med et meget lukrativt tilbud.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Det er ikke normalt, at man går efter de helt unge spillere. Jeg er personligt vild med det.
Edit: Det ser meget uheldigt ud på skrift, men jeg syntes fandme, at det fedt, at man går efter unge talenter også, istedet for, det hele skal dreje sig om brand og høje priser/lønninger.
Forsæt den gode stil.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Først Mink Peeters (16), så Marco Asensio (18) og senest Martin Ødegaard (16)
:D
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Fondo_Sur skrev: Kan vi også få hentet nogle unge forsvarsspillere måske!? Det giver ikke så meget mening, hvis de alle er af samme type.
Abner hører vel til her, ligesom også Varane skal regnes med her. Det skal nok også ses i lyset af, at de fleste forsvarsspillere først bryder igennem i en lidt højere alder.
Inspektøren skrev: Jeg skal da lige love for, at ledelsen har ændret transferstrategi.
Det er ikke normalt, at man går efter de helt unge spillere. Jeg er personligt vild med det.
Edit: Det ser meget uheldigt ud på skrift, men jeg syntes fandme, at det fedt, at man går efter unge talenter også, istedet for, det hele skal dreje sig om brand og høje priser/lønninger.
Forsæt den gode stil.
Ja, jeg er også vild med ideen. Elsker at vi køber de unge med kæmpe potentiale, og på den led til dels sikre fremtiden.
Samtidig er det fedt at Castilla for sig en opgradering i form af en stærk talentmasse. Segunda, here we come.:)
Jeg er her stadig XOXO