To spilledages karantæne til Cristiano Ronaldo
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Cristiano Ronaldo er i dag blevet idømt to spilledages karantæne for sin udvisning i kampen mod Córdoba.
Her blev portugiseren udvist for at sparke Edimar; en handling, som Cristiano Ronaldo straks undskyldte.
Real Madrid har valgt ikke at anke dommen og Cristiano Ronaldo sidder dermed over i hjemmekampene mod Real Sociedad og Sevilla og er altså klar til El Derbi på Vicente Calderón den 7. februar.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Siempre Madrid skrev: Retfærdigheden skete fyldest. Grande Cristiano Ronaldo ;-)
Haha, du formår om nogen at mestre evnen til at kaste brænde på en diskussion med få ord ;)
Når det så er sagt: Dejligt med 2 dage. Jeg ser personligt frem til at se holdet uden Ronaldo, men jeg ville nu rigtig gerne have ham disponibel på Vicente Calderon. Nu skal Bale stemple ind for denne sæson!
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
Og ja, det ville være fint at se Gareth Bale og James stemple mere ind de næste to kampe.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid og Cristiano Ronaldo skal være glade for de to spilledages karantæne. Selv om jeg ikke er oppe i 8-10 spilledages karantæne, så havde det vel været svært at brokke sig over eksempelvis 4 spilledage.
Jeg kan sagtens forstå, at man ikke anker.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
To dage er måske en dag i underkanten; nuvel; men det er vel ret beset ikke den ene dag, der ændrer alverden. (Naturligvis set ift. antal dage og ikke inkluderende kommende modstandere i beregningen).
Nu er der fine muligheder for to gange hjemmesejre mod et La Real-hold, der er begyndt at lide af 'Møjsy', og så et Sevilla-mandskab, der er klart bedre ude end hjemme. Så med seks point over den næste uge, og en Cristiano Ronaldo tilbage i udhvilet facon, så kan vi måske endda skabe et godt resultat på Vicente Calderon.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Vi har set klippene efterfølgende, og han skulle mindst have haft 4 dage.
Så vi skal vist bare være glade for at Perez ved hvem han skal overføre til :D
DarioGomez skrev: Dejligt at disciplinærkomiteen ikke lader sig rive med af madridista.dk's eget kor af skrigeskinker, der havde travlt med at ville statuere eksempler, lynche Cristiano Ronaldo og dermed også afskrive et ellers ganske muligt spansk mesterskab.
To dage er måske en dag i underkanten; nuvel; men det er vel ret beset ikke den ene dag, der ændrer alverden. (Naturligvis set ift. antal dage og ikke inkluderende kommende modstandere i beregningen).
Nu er der fine muligheder for to gange hjemmesejre mod et La Real-hold, der er begyndt at lide af 'Møjsy', og så et Sevilla-mandskab, der er klart bedre ude end hjemme. Så med seks point over den næste uge, og en Cristiano Ronaldo tilbage i udhvilet facon, så kan vi måske endda skabe et godt resultat på Vicente Calderon.
Din skuffende kommentar i første sætning vidner fuldt ud om, at du ikke har fattet en brik af, hvorfor det var vi "skrigeskinker" ville statuere eksempler. Cristianos stupiditet i kampen mod Cordoba var blot en dråbe i havet - og ikke den bærende dråbe, vel at mærke! Klart straffen er for lav, selv om det passer mig som Madridista ganske fint. Jeg forstår dog godt, hvorfor folk skyder på Real Madrid nu. Og bare spar dig, M_Linding - det er rigtigt, at Ronaldo skal straffes jf. Dommerens rapport. Men mon ikke folk appelerer over, at det netop er denne rapport, der er helt i skoven. For det kan der ikke være tvivl om, at den er!
Jeg havde tænkt, at 3 - måske 4 - dage ville være fair. Men det skal man jo passe på med at nævne overfor så subjektivt og naivt et publikum af små Cristiano'er, der befinder sig herinde ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Inspektøren
- Gæst
-
I grove træk, så står der, at Rodrigo de Paul i begyndelse af sæson blev smidt ud. (Årsagen kan i se på videoen). Rodrigo bad så om tilgivelse og Vidal, der var offeret, tilgav ham. Alligevel fik Rodrigo 4 dage. Mens Ronaldo der slog, sparkede og udviste arrogant opførsel, undskyldte dog på Twitter efter kampen, får 2 dage.
Det er denne episode, der henvises til:
Det er svært ikke at være enig, desværre.
Og In advance (selvom det er for sent). Please spare us Madrid2000
Det er helt fint, at skrive på spansk, hvis man efterfølgende oversætter mindst hovedpunkterne i teksten.
OT: Godt for Real Madrid, at Ronaldo kun fik 2 dage for hans udbrud af frustrationer, selvom en dag ekstra måske havde været mere passende.
¡Hala Madrid!