To spilledages karantæne til Cristiano Ronaldo

11 år 6 måneder siden #25 af Hierro 2.0

M_linding skrev: Af ren nysgerrighed... Hvorfor er det, at flere siger at Ronaldo slår?

Altså han sparker Edimar, og derefter følger det obligatoriske skubberi... Men hvornår slår han?:)

Jeg virkelig forsøgt at få øje på det...

i.imgur.com/ahnXU88.jpg
gfycat.com/WavySnarlingAfricanfisheagle

Kan du vitterlig ikke se, at Ronaldo tildeler et slag i hovedet samtidig med, at han sparker ham, eller sidder du i sofaen med dine hvide briller på??? :-)

Det virker patetisk at forsvare Ronaldo, når han laver sådan et par decideret voldshandlinger i den kamp (Uagtet, hvad dommeren har skrevet i sit referat)... Men nok om det, han har fået sin milde straf, for de efterfølgende TV-billeder viser jo klart, hvad hans hensigt er.. Om det så er i frustration, raseri, dårlig periode eller noget helt andet, er det bare ikke i orden på en fodboldbane.. Det skal i min optik straffes hårdt, når man laver sådan en tåbelig handling og her er det fuldstændig lige meget om man spiller for Madrid, Barcelona eller Celta... Det hører ingen steder hjemme og han burde minimum have haft det dobbelte i min bog..

Når overstående så er sagt irriterer det mig ligeså meget (hvis ikke mere), at han sælger holdet og klubben i sådan en situation, der nemt kunne have kostet os point... Vi er svine heldige med at få fuldt hus i den kamp.. Han har efterhånden været i gamet så mange år, at han burde være for klog til at lave den slags, uanset, hvilke provokationer, der har været tale om... Men nu kan vi jo bare være glade for, at han er med mod lille søster og håber på, at hans spil på banen bliver løftet af at se et par kampe fra sidelinjen..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #26 af M_linding

Hierro 2.0 skrev:

M_linding skrev: Af ren nysgerrighed... Hvorfor er det, at flere siger at Ronaldo slår?

Altså han sparker Edimar, og derefter følger det obligatoriske skubberi... Men hvornår slår han?:)

Jeg virkelig forsøgt at få øje på det...

i.imgur.com/ahnXU88.jpg
gfycat.com/WavySnarlingAfricanfisheagle

Kan du vitterlig ikke se, at Ronaldo tildeler et slag i hovedet samtidig med, at han sparker ham, eller sidder du i sofaen med dine hvide briller på??? :-)

Det virker patetisk at forsvare Ronaldo, når han laver sådan et par decideret voldshandlinger i den kamp (Uagtet, hvad dommeren har skrevet i sit referat)... Men nok om det, han har fået sin milde straf, for de efterfølgende TV-billeder viser jo klart, hvad hans hensigt er.. Om det så er i frustration, raseri, dårlig periode eller noget helt andet, er det bare ikke i orden på en fodboldbane.. Det skal i min optik straffes hårdt, når man laver sådan en tåbelig handling og her er det fuldstændig lige meget om man spiller for Madrid, Barcelona eller Celta... Det hører ingen steder hjemme og han burde minimum have haft det dobbelte i min bog..

Når overstående så er sagt irriterer det mig ligeså meget (hvis ikke mere), at han sælger holdet og klubben i sådan en situation, der nemt kunne have kostet os point... Vi er svine heldige med at få fuldt hus i den kamp.. Han har efterhånden været i gamet så mange år, at han burde være for klog til at lave den slags, uanset, hvilke provokationer, der har været tale om... Men nu kan vi jo bare være glade for, at han er med mod lille søster og håber på, at hans spil på banen bliver løftet af at se et par kampe fra sidelinjen..

Jo nu kan jeg, tak for det første billede;)

11 år 6 måneder siden #27 af Dios
Sebberg skrev:

Du fik mig. Fordi Marca er pro-Real/Ronaldo, så har du ret! Øv altså! Du er og bliver en fucking joke, Inspector Gadget.

Man behøver vel ikke at blive et røvhul og personlig bare fordi man er uenig?

Siempre Madrid skrev:

Og så er det jo ganske rigtigt, at man kun kan blive dømt for de ting, som en dommer ser og indberetter, hvilket får mig til at tænke på en bestemt spiller, som gennem hele sin tid i Spanien er sluppet fra en mængde sager uden så meget som en advarsel.

Det tror jeg faktisk er forkert. Jeg mener ikke, at forbundet kan annullere dommerens indberetning. Hvis dommeren derimod ikke har indberettet en hændelse, så kan forbundet efterfølgende gå ind og straffe spilleren, men man går vist ikke ind og underminere dommerens rapport. Jeg husker også der var rigtig meget kaos, da Pepé trådte Messi på hånden, da Barcelona ville have ham straffet, da dommeren ikke noterede det i rapporten.

Jeg indrømmer, at jeg lige dryssede 10% provokation ind i mit indlæg.

Efter mange års observation, så er du jo forummets svar på Diego Costa :D Du skaber debatten via provokationer. Ser på kaoset, trækker dig fra debatten og hopper kun ind igen, hvis tonen bliver for grov. Ham alle hader, men samtidig elsker. Bortset fra jeg på ingen måder kan se det charmerende i Costa :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, M_linding, andreashn

11 år 6 måneder siden #28 af Siempre Madrid

Dios skrev: Sebberg skrev:

Du fik mig. Fordi Marca er pro-Real/Ronaldo, så har du ret! Øv altså! Du er og bliver en fucking joke, Inspector Gadget.

Man behøver vel ikke at blive et røvhul og personlig bare fordi man er uenig?

Siempre Madrid skrev:

Og så er det jo ganske rigtigt, at man kun kan blive dømt for de ting, som en dommer ser og indberetter, hvilket får mig til at tænke på en bestemt spiller, som gennem hele sin tid i Spanien er sluppet fra en mængde sager uden så meget som en advarsel.

Det tror jeg faktisk er forkert. Jeg mener ikke, at forbundet kan annullere dommerens indberetning. Hvis dommeren derimod ikke har indberettet en hændelse, så kan forbundet efterfølgende gå ind og straffe spilleren, men man går vist ikke ind og underminere dommerens rapport. Jeg husker også der var rigtig meget kaos, da Pepé trådte Messi på hånden, da Barcelona ville have ham straffet, da dommeren ikke noterede det i rapporten.

Jeg indrømmer, at jeg lige dryssede 10% provokation ind i mit indlæg.

Efter mange års observation, så er du jo forummets svar på Diego Costa :D Du skaber debatten via provokationer. Ser på kaoset, trækker dig fra debatten og hopper kun ind igen, hvis tonen bliver for grov. Ham alle hader, men samtidig elsker. Bortset fra jeg på ingen måder kan se det charmerende i Costa :)

Lad dem bare hade, så længe de frygter ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 6 måneder siden #29 af JimmyBroe
@Roesen7

E-N-D-E-L-I-G!!! Hold da helt kæft, hvor har denne sørgelige debat dog taget overhånd, på denne side. Kan i ikke slappe lidt af med at fylde hele forummet med spam, om Ronaldo. Brug chatten, så er debatten hurtigere overstået og vi er ikke alle tvangsindlagt til at læse med:O

Haha, jamen for fanden drenge, i har ikke brugt tiden på andet end at copy/paste jeres egne og medsammensvornes indlæg, fra starten af debatten til nu.

Roesen7 tilbage til dig. Du rammer hovedet på sømmet.
JA, Ronaldos straf er en kende for mild, i forhold til hvad han gjorde.
3-4 dage havde været på sin plads.
Ja, det er Real Madrid vi er hér for, og Ronaldo er Real Madrids bedste spiller (måske ikke i denne periode, men generelt) Så for Real madrid og Carlo er der jo absolut det bedste med så kort en straf som muligt.
Og så skid da på hvad andre folk må sige og synes.

Nå, ovenstående skal selvfølgelig tages med et lille smil, men jeg mener helt oprigtig at den er kørt for langt. I holder det på et glimrende niveau, meen det bliver sgu for trivielt altså.

Dios gå ind og kys lillemanden godnat, M_Linding sæt dig og se en film, Siempre Madrid flæk en whiskey og Inspektøren post noget på spansk, og når i alle har gjort det så gå i seng og i morgen vil i have glemt hele denne debat for altid. BLITZZZZ

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

11 år 6 måneder siden #30 af Dios
JimmyBroe skrev:

Dios gå ind og kys lillemanden godnat

Jeg ved ikke hvilke spilleregler the butcher kører efter derhjemme, men jeg kan se dit indlæg er skrevet for 20 min. siden, så det vil sige kl. præcis var 22:00. Mini-manden blev præcist lagt i seng for 2 timer og 45 min. siden. Og fordi hans mellemnavn snart skal omdøbes til Abu Dhabi, så blev han straffet og kom et kvarter tidligere i seng end normalt haha :P :D

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

11 år 6 måneder siden #31 af JimmyBroe

Dios skrev: JimmyBroe skrev:

Jeg ved ikke hvilke spilleregler the butcher kører efter derhjemme, men jeg kan se dit indlæg er skrevet for 20 min. siden, så det vil sige kl. præcis var 22:00. Mini-manden blev præcist lagt i seng for 2 timer og 45 min. siden. Og fordi hans mellemnavn snart skal omdøbes til Abu Dhabi, så blev han straffet og kom et kvarter tidligere i seng end normalt haha :P :D

Haha, ja okay. Det var måske lige at stramme den. Slagtersønen og hans lillesøster blev lagt kl 20.00:D

Haha sikke en straf. Vækker du ham så flere gange med "Buuuh"-råb i løbet af natten, også?

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 6 måneder siden #32 af Dios

JimmyBroe skrev:

Dios skrev: JimmyBroe skrev:

Haha, ja okay. Det var måske lige at stramme den. Slagtersønen og hans lillesøster blev lagt kl 20.00:D

Haha sikke en straf. Vækker du ham så flere gange med "Buuuh"-råb i løbet af natten, også?

Nej dog ikke haha :D Det går jo udover mig og min nattesøvn :P

Men du har ret. Fuck it. Ronaldo fik en for mild straf, og selvom han langtfra har været vores bedste mand den seneste måned, så kan han selvfølgelig ikke undværes i det lange løb.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum