Lazio vil have Chicharito

11 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Lejeopholdet i Real Madrid har indtil nu ikke været specielt opløftende for Chicharito.

Sølle 509 minutter er det blevet til for den mexicanske angriber, men på trods af det har han fortsat et godt navn blandt de øvrige klubber i Europa og senest har Lazio forhørt sig om muligheden for at hente ham.

Real Madrid har dog sagt klart nej til at afhænde lejesvenden halvvejs gennem opholdet og det sker blandt andet fordi Carlo Ancelotti er særdeles tilfreds med Chicharitos arbejds-indsats under træningen og hans attitude i det hele taget. Og så er det heller ikke uvæsentligt, at Carlo Ancelotti betegner ham som en vigtig spiller, hvis Bale, Benzema eller Cristiano Ronaldo skulle ryge ind i en længerevarende skadesperiode.

Det synes dog efterhånden sikkert, at parternes veje skilles til sommer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #2 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Lazio vil have Chicharito
Synes det er meget frustrerende, at Carlo ikke giver manden en chance. Tror ikke 1 sekund på, at Carlo Ancelotti skulle være ovenud tilfreds med Chicharito til træning osv... Han nægter jo nærmest at bruge ham i kampene. Han skifter hellere Illaramendi og to forsvarsspillere ind end ham, selvom Real Madrid er bagud og skal score, og det overhovedet ikke fungerer i offensiven. Nogle gange anvender han ikke en gang sine tre udskiftningsmuligheder, bare han slipper for at sætte ham ind. Der har været kampe, hvor Real Madrid har været foran 5-0 f. eks. og alligevel får han ikke lidt spilletid, hvor der ellers kunne være rig mulighed for det. Benzema har været igennem en lidt sløj periode den seneste tid og alligevel har Chicharito ikke været i nærheden af at spille nogle minutter i stedet for ham. Synes det er synd, at han ikke får en chance for at vise sit værd. Det har da trods alt ikke været helt håbløst det han har vist de få minutter han har fået.

Generelt synes jeg det er en svaghed hos Ancelotti. Meget dårlig til at rotere og udskifte. Han benytter altid samme stamme af spillere og man kan frygte det kan blive et problem senere på sæsonen, når det hele spidser til. Han er dygtig til meget den kære Carlo, men det er et sted, jeg håber han forbedrer sig meget (sker ikke - en gammel ræv som ham ændrer sig ikke)
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved FigoJensen.

11 år 6 måneder siden #3 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Lazio vil have Chicharito

FigoJensen skrev: Synes det er meget frustrerende, at Carlo ikke giver manden en chance. Tror ikke 1 sekund på, at Carlo Ancelotti skulle være ovenud tilfreds med Chicharito til træning osv... Han nægter jo nærmest at bruge ham i kampene. Han skifter hellere Illaramendi og to forsvarsspillere ind end ham, selvom Real Madrid er bagud og skal score, og det overhovedet ikke fungerer i offensiven. Nogle gange anvender han ikke en gang sine tre udskiftningsmuligheder, bare han slipper for at sætte ham ind. Der har været kampe, hvor Real Madrid har været foran 5-0 f. eks. og alligevel får han ikke lidt spilletid, hvor der ellers kunne være rig mulighed for det. Benzema har været igennem en lidt sløj periode den seneste tid og alligevel har Chicharito ikke været i nærheden af at spille nogle minutter i stedet for ham. Synes det er synd, at han ikke får en chance for at vise sit værd. Det har da trods alt ikke været helt håbløst det han har vist de få minutter han har fået.

Generelt synes jeg det er en svaghed hos Ancelotti. Meget dårlig til at rotere og udskifte. Han benytter altid samme stamme af spillere og man kan frygte det kan blive et problem senere på sæsonen, når det hele spidser til. Han er dygtig til meget den kære Carlo, men det er et sted, jeg håber han forbedrer sig meget (sker ikke - en gammel ræv som ham ændrer sig ikke)

Jeg er helt på linje med dig omkring Ancelottis udskiftninger. De er helt væk og kommer ofte alt, alt for sent. Når han så endelig skifter, og man sidder og håber på, at Kroos skal ud, så vælger han at tage Benz ud og Illarra ind. Hænger ikke sammen i min verden. Ved godt manden er italiener, meeeeeen....

Jeg er dog ikke enig omkring Chicharito. Manden har fået sine chancer, især i starten af sæsonen. Han bragede to flotte mål ind mod Deportivo, men så slutter begejstringen også der. Især hans kamp i Ludogorets viste, hvor langt han er fra, at kunne begå sig i Madrid. Han er bare ikke dygtig nok til det her hold. Jeg håber virkelig, at man henter en dygtigere angriber ind til sommer - men som besidder samme attitude som ham. For han virker egentlig til at være ganske godt tilfreds med sin rolle.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, madrid2000

11 år 6 måneder siden #4 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Lazio vil have Chicharito

Pelle skrev:

FigoJensen skrev: Synes det er meget frustrerende, at Carlo ikke giver manden en chance. Tror ikke 1 sekund på, at Carlo Ancelotti skulle være ovenud tilfreds med Chicharito til træning osv... Han nægter jo nærmest at bruge ham i kampene. Han skifter hellere Illaramendi og to forsvarsspillere ind end ham, selvom Real Madrid er bagud og skal score, og det overhovedet ikke fungerer i offensiven. Nogle gange anvender han ikke en gang sine tre udskiftningsmuligheder, bare han slipper for at sætte ham ind. Der har været kampe, hvor Real Madrid har været foran 5-0 f. eks. og alligevel får han ikke lidt spilletid, hvor der ellers kunne være rig mulighed for det. Benzema har været igennem en lidt sløj periode den seneste tid og alligevel har Chicharito ikke været i nærheden af at spille nogle minutter i stedet for ham. Synes det er synd, at han ikke får en chance for at vise sit værd. Det har da trods alt ikke været helt håbløst det han har vist de få minutter han har fået.

Jeg er helt på linje med dig omkring Ancelottis udskiftninger. De er helt væk og kommer ofte alt, alt for sent. Når han så endelig skifter, og man sidder og håber på, at Kroos skal ud, så vælger han at tage Benz ud og Illarra ind. Hænger ikke sammen i min verden. Ved godt manden er italiener, meeeeeen....

Jeg er dog ikke enig omkring Chicharito. Manden har fået sine chancer, især i starten af sæsonen. Han bragede to flotte mål ind mod Deportivo, men så slutter begejstringen også der. Især hans kamp i Ludogorets viste, hvor langt han er fra, at kunne begå sig i Madrid. Han er bare ikke dygtig nok til det her hold. Jeg håber virkelig, at man henter en dygtigere angriber ind til sommer - men som besidder samme attitude som ham. For han virker egentlig til at være ganske godt tilfreds med sin rolle.

Du nævner en kamp hvor intet fungerer i Real.

Han har haft få kampe og gjort det OK og samtidig gør han det åbenbart fantastisk til træning. Derfor forventer man at han får lidt spilletid, ellers kan han ligeså godt sendes tilbage nu.

Leveret af Kunena Forum