Geniale Isco
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
11 år 5 måneder siden #1
af Administrationen
Geniale Isco blev oprettet af Administrationen
Isco som vi kender ham: Med overblik og bolden indenfor afstand.
At Isco sagtens kan gå for at være Spaniens ultimative tekniker er ikke nogen tilsnigelse.
Og til dagens træning måtte stakkels Dani Carvajal stå model til lidt af en ydmygelse:Højrebacken blev således grundigt rundbarberet af Isco, hvilket vakte stor glæde for resten af truppen, men nok i virkeligheden knap så meget hos Carvajal selv.
Du kan se fine trick via nedenstående link:
http://www.marca.com/2015/02/03/futbol/equipos/real_madrid/1422963748.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
11 år 5 måneder siden #2
af FranciscoISCO
Altid Real Madrid.
Besvaret af FranciscoISCO på emne Geniale Isco
Flot lille dansetrin, men Carvajals ben er da også urimeligt spredte... Hans øjne sagde måske nej, men det gjorde hans kropsprog bestemt ikke.
Altid Real Madrid.
11 år 5 måneder siden #3
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Geniale Isco
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor der ikke var større konkurrence om ham. Real Madrid og City var de eneste 2 klubber med seriøse bud. Jeg forstår slet ikke hvorfor Barcelona ikke gik efter ham!
Knægten er jo gud, og man skal godt nok mange år tilbage for at se en spiller være så overlegen. Nuvel, så er Iniesta simpelthen fantastisk at se spille fodbold, men i mine øjne har Isco et langt større potentiale. Jeg tror jeg vil gå helt tilbage til Zidane tiden, og faktisk synes jeg også der er mange ligheder imellem dem.
Isco er fremtidens stjerne, og fortsætter han udviklingen, så knuser han alle konkurrenter og han kan ende med at blive Spaniens absolut bedste spiller i nyere tid. Xavi og Iniesta var begge fantastiske og i mine øjne de 2 bedste midtbanespillere siden Gutí ;D men der er ikke det Isco ikke kan. Min begejstring for ham er enorm, og hvor er jeg dog glad for han er i Real Madrid!
Knægten er jo gud, og man skal godt nok mange år tilbage for at se en spiller være så overlegen. Nuvel, så er Iniesta simpelthen fantastisk at se spille fodbold, men i mine øjne har Isco et langt større potentiale. Jeg tror jeg vil gå helt tilbage til Zidane tiden, og faktisk synes jeg også der er mange ligheder imellem dem.
Isco er fremtidens stjerne, og fortsætter han udviklingen, så knuser han alle konkurrenter og han kan ende med at blive Spaniens absolut bedste spiller i nyere tid. Xavi og Iniesta var begge fantastiske og i mine øjne de 2 bedste midtbanespillere siden Gutí ;D men der er ikke det Isco ikke kan. Min begejstring for ham er enorm, og hvor er jeg dog glad for han er i Real Madrid!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.