Sami Khedira skadet igen

11 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Sami Khedira spillede ikke nogen stor kamp på Estadio Vicente Calderón i første halvleg i dag, så da han ikke kom ud til anden halvleg regnede de fleste med, at tyskeren var blevet ofret blandt mange dårlige Real Madrid-folk i dag.

Men Sami Khedira havde faktisk pådraget sig en muskelskade i højre ben og derfor turde man ikke tage nogen chance med ham.

Han skal derfor nu gennem nogle undersøgelser for at fastslå omfanget af skaden, men det frygtes at han kan være ude i flere uger.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #2 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Sami Khedira skadet igen
Dejligt med flere skader -.-

Nå, men det burde give mulighed for Silva kan afprøves, selvom jeg personligt synes det er lidt for tidligt at smide ham ind, da han jo lige skal integreres først. Nu skal Illara også træde i karakter!

11 år 5 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sami Khedira skadet igen
#spin

Det er trods alt pinligt med en spiller i den hvide trøje, som ikke vil kæmpe for logoet.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #4 af real89
Besvaret af real89 på emne Sami Khedira skadet igen
Ærgeligt. .men det er jo ikk noget nyt, han er 70% af tiden skadet..når det ikk er det ene, så er det det andet.
Silva må meget gerne komme ind, det kan være han er som en Kroos type, der hurtig falder ind..glæder mig til at se hvad han har at byde på.
Illa har jeg desvære ikke så meget tiltro til. Ser ham bare overhoved ikk som en Real spiller, han mangler så meget kvalitet.
Men ok, man skal da give en chance.
Spillet kan da umuligt gøres dårligere end det er nu.

Regner med det her er begyndelsen på en optur igen.

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #5 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Sami Khedira skadet igen

BBB skrev: #spin

Det er trods alt pinligt med en spiller i den hvide trøje, som ikke vil kæmpe for logoet.

Så du snakker altså om hele holdet eller hvad? ;-) For der er sgu ingen, som kæmper for noget på det hold.
Jeg tror nu, der er andre langt bedre betalte spillere som burde se sig selv i øjnene.

Jeg synes personligt, at Khedira har gjort meget for Real Madrid. En alvorlig skade har ødelagt meget, og han er aldrig rigtig kommet tilbage siden/fået chancen, men synes altid han har været en god mand for holdet. At I har så travlt med at sende ham til Bayern, og han ikke tænker på Real og logoet osv.. Det er noget pis at lukke ud. I ved ikke en skid om, hvad der foregår mellem parterne andet end de rygter I læser i medierne, som kan stikkes op, hvor solen aldrig skinner, da de er ubrugelige langt hen af vejen. Manden er på kontrakt og er derfor Real Madrid spiller. Når et skifte væk fra Real Madrid bliver offentliggjort, så kan vi tale om det. Alt andet er spekulationer.

11 år 5 måneder siden #6 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sami Khedira skadet igen
Ja for det er jo svært at gennemskue at manden er på vej væk :-D han har for længst skrevet anden kontrakt og han ligner jo mere end noget andet en spiller som har tankerne alle andre stedet. Khedira er håbløs og jeg håber personligt at han har spillet sin sidste kamp for klubben, men idag var han nu blot én iblandt mange superringe spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Chamartin

11 år 5 måneder siden #7 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sami Khedira skadet igen

Siempre fiel skrev: Ja for det er jo svært at gennemskue at manden er på vej væk :-D han har for længst skrevet anden kontrakt og han ligner jo mere end noget andet en spiller som har tankerne alle andre stedet. Khedira er håbløs og jeg håber personligt at han har spillet sin sidste kamp for klubben, men idag var han nu blot én iblandt mange superringe spillere.

Det er ikke has skyld. Mens han har været skadet, har Real købt stjerner på hans position. Han har gevet Real hvad han kunne og viste interesse i at forlænge. Men sådan gik det bare ikke.

Leveret af Kunena Forum