Trup-medlemmer utilfredse med Cristiano Ronaldos fødselsdagsfest

11 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo holdt i nat sin 30 års fødselsdag for spillertruppen, men det er angiveligt blevet taget ilde op af flere medlemmer af truppen. Det melder både Cuatro og Cadena SER.

Festen blev nemlig holdt lige efter massakren mod Atlético Madrid, hvor Real Madrid blev splittet fuldstændig ad og derfor mener nogle trup-medlemmer angiveligt, at festen burde være blevet aflyst.

Men festen blev altså afholdt og den var særdeles velbesøgt. Således dukkede 150 inviterede op til festen, heriblandt spillere som Keylor Navas, Marcelo, Khedira, Pepe, Coentrao, Modric og James, mens også Paul Clement, Fernando Hierro og Chendo mødte op fra trænerstaben.

Herefter stod den på stor middag, fælles-sang og dans til den lyse morgen, inden spillerne i dag mødte op til træning.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #2 af asp3200
Man kunne nok have valgt en anden dato og ikke lagt happy face instagram billeder op. Men arrogancen træder igennem igen. Kritisabelt og respektløst.

11 år 5 måneder siden #3 af M_linding
"Men festen blev altså afholdt og den var særdeles velbesøgt. Således dukkede 10 inviterede op til festen"

Det lyder som et lidt skuffende fremmøde:)

Derudover er jeg enig med asp3200... Sikke et arrogant svin! Os andre almindelige mennesker, uden den der "se mig-attitude", holder aldrig fødselsdage. Og da slet ikke med gæster!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MMM

11 år 5 måneder siden #4 af asp3200
Svin sagde jeg intet om. Men man kunne godt lige have valgt en anden dato på baggrund af vores fremragende statistik mod Ath Madrid.

Der er intet professionelt over de billeder man så og på den baggrund dagen før. Prioriteterne er et helt andet sted.
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved asp3200.

11 år 5 måneder siden #5 af madrid2000
Jeg kan ærlig talt ikke bliver fornærmet af sådan en nyhed.

Lad dog drengen holde en fridag og en fest. Ikke hverdag man fylder rundt. 30 år er en speciel fødselsdag.

Manden træner mere end andre spiller og prøver hele tiden, at være den bedste. Vi spillede som en pose lort og havde en offday. Part of the game. Vi behøver ikke pause livet og sørge. Op på hesten igen.
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #6 af Inspektøren
Jeg troede, at vi allesammen blev enige om, at der intet var i vejen med, at CR7 fejrede sin 30 års fødselsdag, selv om det blev på samme dag som vi tabte mod Atletico?

Iøvrigt tror jeg, at den historie er en and.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #7 af Storken
Jeg ville ikke selv have aflyst festen, hvis jeg stod i Ronaldos situation. Jeg synes dog man sender det forkerte signal ved at feste efter et nederlag til en af sine nærmeste rivaler. Jeg ville nok have lagt festen på en anden dato, da man herved undgik den uheldige situation. Det var meget nærliggende, at det ville skabe negativ opmærksomhed, hvis man gik hen og tabte.

11 år 5 måneder siden #8 af BBB
Lad ham fejre sin fødselsdag. Der er jo ikke tale om, at Ronaldo og nogle af de andre spillere planlagde en almindelig bytur efter et nederlag, som man til tider ser i England.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #9 af raul7=kongen
Jeg kan lige se overskriften for mig, hvis han holdt den en anden dato, fordi han forventede et nederlag.

"Cristiano flytter fødselsdagsfest af frygt for Atletico".

Jeg hælder også til at historien er en and, men havde man planlagt en fødselsdagsfest og inviteret en række gæster, så skal den selvfølgelig også holdes. Jeg vil sågar vove den påstand, at det til tider kan hjælpe sportsfolk at flytte fokus langt væk efter et nederlag - selvom jeg godt er klar over, at signalværdien ved det er skidt.

Det mest interessante ved nyheden(såfremt den er sand) er vel, at ingen af spanierne dukkede op. Dét er ikke et sundhedstegn.

11 år 5 måneder siden #10 af Salix7
Jeg ser intet problem i, at Ronaldo holder sin fødselsdag, selvom vi lige har fået en røvfuld på fodboldbanen! Det er to vidt forskellige ting, og folk skal stoppe med at brokke sig over alt.
Hvis nu vi have vundet kampen, så kunne nogle sikkert finde på at skrive, at Ronaldo holdt sin fødselsdag for at håne Atlético.
Det var en lorte kamp, som vi må få analyseret, for lært af og ellersglemme hurtigst muligt og så komme videre! Derudover må alle vi fans da blot ønske en af vores helt rigtig stort tillykke og håber, at han blev fejret med manér!:-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

11 år 5 måneder siden #11 af mohbar
Hvis det var en almindelig natklubfest kunne kritikken absolut have været på plads..men helt ærligt: en rund fødselsdagsfest hvor mange af gæsterne er inviteret med fly og hele moletjavsen og så skal man aflyse det hele?!

Havde han aflyst var det blevet en anden historie: Ronaldo flæber over et nederlag, og er arrogant og fuldstændig ligeglad med de mennesker han har inviteret til sin egen fødselsdag!!

Jeg mener at det han har gjort er den rette beslutning. Han har inviteret gæster og han ser ud til, trods omstændighederne, at gøre det bedste for at være gæstfri vært!

Videre!!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

11 år 5 måneder siden #12 af Dios
At der overhovedet er kommet en historie ud af det, er mig en gåde. Det er altid uheldigt, men vi må jo gå udfra at spillerne giver sig 100% på banen, selvom det på ingen måder mindede om det i lørdags, eller faktisk i hele 2015.
Lige med Ronaldo så ville jeg være ekstra large, for han er om nogen en mand som tager sin karriere seriøst på alle mulige måder. Havde det derimod været Ronaldinho, så var tilliden nok ikke så stor igen hehe :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, MMM

Leveret af Kunena Forum