Casemiro og Cheryshev vender tilbage

11 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske AS har Real Madrid besluttet sig for at hente både Casemiro og Denis Cheryshev tilbage til klubben til den kommende sæson.

De to spillere har været udlejet til henholdsvis Porto og Villarreal i denne sæson, hvor de har gjort det rigtig godt og det har fået Real Madrid til at beslutte sig for, at de skal være en del af førsteholdstruppen i den kommende sæson.

22-årige Casemiro var på tale til at vende tilbage til klubben allerede i januar måned, men i stedet hentede man Lucas Silva i Cruzeiro, blandt andet fordi Casemiro ikke kunne indskrives til Champions League, men den udlejede brasilianer er udset til at afløse Sami Khedira.

Denis Cheryshev er blevet 24 år, men han har haft en meget overbevisende sæson i Villarreal og han er udset til at være afløser for Cristiano Ronaldo og Gareth Bale.

Endelig spekuleres der også på, at Álvaro Morata kan få en ny chance i Real Madrid. Den unge spanier gør det rigtig godt for Juventus, som købte ham for 22 millioner  €, men Real Madrid har sikret sig en tilbagekøbsklausul, som i år vil være på 30 millioner  €, mens den næste sommer er steget til 35 millioner €. Han skal i givet fald erstatte Chicharito.

Der bliver således nok af unge spillere til sommerens optakt, hvor Marco Asensio og Martin Ødegaard har udsigt til at deltage og få muligheden for at spille sig ind i førsteholdstruppen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #2 af asp3200
Der skal mere kvalitet ind, må være til videresalg tænker jeg.

11 år 5 måneder siden #3 af Dios
Casemiro har jeg det okay med, at han vender hjem igen. Ind i stedet for Khedira, så vi igen har 2 defensive midtbanespillere i Luca og Casemiro.

Denis har jeg overhovedet ikke tiltro til. Han gør det fint i Villarreal, men de 3-4 kampe jeg har set ham i, så lader han overhovedet ikke til at have niveauet til Real Madrid. Han bliver max. til en fin breddespiller for breddespillerne. At han bliver nævnt som afløser i stedet for Bale og Ronaldo skræmmer mig en smule. Men helt fint, hvis han kan acceptere en lignende rolle som Chicharito, så er han mere end velkommen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 5 måneder siden #4 af BBB

Endelig spekuleres der også på, at Álvaro Morata kan få en ny chance i Real Madrid. Den unge spanier gør det rigtig godt for Juventus

Hvad henvises der til her? Er det hans 5 mål og 3 assists i en liga, som er totalt domineret af Juventus?

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #5 af Storken
Besvaret af Storken på emne Casemiro og Cheryshev vender tilbage

BBB skrev:

Endelig spekuleres der også på, at Álvaro Morata kan få en ny chance i Real Madrid. Den unge spanier gør det rigtig godt for Juventus

Hvad henvises der til her? Er det hans 5 mål og 3 assists i en liga, som er totalt domineret af Juventus?

Det er ikke helt skidt, når man tænker på, at han kun har spillet 704 minutter i ligaen. Jeg synes dog ikke Morata er god nok. Han er teknisk dårlig, hvilket vil forværre boldomgangen i Real Madrids angreb.

Leveret af Kunena Forum