Referat: Vaklende sejr
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Inspektøren skrev: Benzema er utrolig ringe, teknisk.
Det er sku en ommer...
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Inspektøren
- Gæst
-
"Det kan du simpelthen ikke mene det der... Der er vist nogen som skal slå "teknik" op, i fodbold-ordbogen."
Ups.
Have fun..
Og jeg ved godt hvad teknik betyder. Det kunne til gengæld være, at du burde slå ordet op. Alternativet, så kunne du også bare smutte tilbage til det proletariske hul, du tydeligvis kommer fra.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Inspektøren skrev: @M_linding:
"Det kan du simpelthen ikke mene det der... Der er vist nogen som skal slå "teknik" op, i fodbold-ordbogen."
Ups.
Have fun..
Og jeg ved godt hvad teknik betyder. Det kunne til gengæld være, at du burde slå ordet op. Alternativet, så kunne du også bare smutte tilbage til det proletariske hul, du tydeligvis kommer fra.
Selv om vi især på en dag som i dag skal værne om ytringsfriheden, så er det vist alligevel på sin plads at bede dig om at skrue ned for blusset, Inspektøren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Inspektøren skrev: @M_linding:
Ups.
Have fun..
Jeg elsker simpelthen, når din argumentation bygger på ligegyldige Youtube-videoer, hvor Benzema ikke kan noget som helst. Skal jeg finde nogle videoer, hvor han kan? Det er som om diskussionen ikke rigtig kan udvikle sig nogen steder, hvis det er via simple eksempler, du insisterer på at debattere...
"Maybe they hate me because I'm too good."