Jesé har udsigt til spilletid

11 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Det var en tydeligt skuffet Jesé Rodríguez, som i weekendens kamp mod Elche fik bare et halvt minut på banen og TV-billeder fra Spanien viser da også  en skuffet spiller vise sine frustrationer over at have varmet om i fyrre minutter for at få mindre end et minut på banen.

Ovenstående hændelse er siden blevet nedtonet og den får ingen konsekvenser for den unge spiller, som Ancelotti fortsat har stor tillid til og derfor mens han også at få mere spilletid i de kommende kampe og især i CL-returkampen mod Schalke ventes han at få mange minutter.

Det er blot blevet til 281 spilleminutter og et enkelt mål for Jesé siden han vendte tilbage fra sin alvorlige knæskade,

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Jesé har udsigt til spilletid
Man forstår da godt hans frustrationer! Alt andet havde været uambitiøst. Hvad blev det til 20 sekunder? Det er jo under al kritik, og jeg ser det som en hån imod spilleren, selvom det sikkert på ingen måder er intentionen at være det.

Meget godt kan man sige om Ancelotti, men hans udskiftninger giver ingen mening. Og slet ikke når uret har rundet de 80 min. og man er solidt foran og intet har at tabe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, andreashn, Sahinovic

11 år 5 måneder siden #3 af M_linding
Og jeg vil sige, som jeg gjorde for mere end en uge siden...:

Kunne det ikke være en god idé, at give Jesé chancen mod Villareal, og lade Bale ta' en slapper?

Jeg kan virkelig ikke se, hvad man skulle kunne risikere, ved at give Jesé den mulighed. Lad os få ham tilbage i form! Det ville være rart at kunne skifte en top-klar kvalitetsspiller ind, i sæsonens mest afgørende kampe...

Desuden har Bale jo også en hævet ankel.

11 år 5 måneder siden #4 af Sahinovic
Jeg forstår så meget som at journalisten spørger ind til de 20 sekunder Jesé fik, hvor Ancelotti så svare 25 sekunder, men forstår ikke resten, en der lige hurtigt kan oversætte?

Florentino Pérez

11 år 5 måneder siden #5 af asp3200

Sahinovic skrev: Jeg forstår så meget som at journalisten spørger ind til de 20 sekunder Jesé fik, hvor Ancelotti så svare 25 sekunder, men forstår ikke resten, en der lige hurtigt kan oversætte?

Er vel ligemeget mht 20 eller 25 sekunder, konklusionen er at ancelotti er en hat med udskiftninger. Tyndt og dumt.

11 år 5 måneder siden #6 af Sahinovic
Er i samme båd, synes hans indskiftning af Jesé var noget af det dummeste jeg længe har set. Men derfor ville jeg stadig gerne lige høre hvad han havde at sige til det efter journalisten spurgte ind til det.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum