Bedømmelse af truppen mod Villarreal
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (34 brugere)
Hele holdet 2.4
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sahinovic skrev: At give samtlige spillere et 1 tal er da useriøst.
Og det gør vi noget ved. Evt. ved at udelukke visse brugere fra at lave bedømmelsen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ronaldo er dog syndebukken idag IMO. Han brænder 2 mere eller mindre 100% chancer, som kunne have lukket kampen definitivt. Hold nu op hvor var han uskarp idag, selvom han altid er fremragende på straffe.
Ancelotti har seriøst alvorlige taktiske mangler, når han ikke kan forudse holdet vil knække midt over ved at erstatte Lucas med Jesé. Ja, jeg forstår ham simpelthen ikke.
Men skuffende spil fortjener et skuffende resultat.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Minut 4 - Fint gennembrud af Pepe, aflevere den til Bale, mister den, skal ramme en mand to meter fra ham.
Minut 12 - Bale er med til at ophæve offside linjen, kæmpe chance til Villarreal.
Minut 18 - God situation for en kant spiller med fart, han er alene med en Villarreal spiller ude på venstre kanten, prøver på at udfordre - målspark til Villarreal.
Minut 23 - Får en meget let og blød bold fra Carvajal ude på højre kanten, har problemer med at tæmme den, men får dog et frispark,
Minut 26 - Dårligt indlæg fra højrekanten, masser af plads og tid til at slå det.
Minut 27 - God bold fra Kroos, masser af plads til Bale, prøver på at udfordre og komme på skudhold, kommer aldrig på skudhold og den potentielle farlige situation bliver ikke til noget.
Minut 37 - Prøver på en aflevering i dybden, håbløst.
Minut 38 - håbløst indlæg.
Minut 40 - håbløs aktion.
Minut 55 - stor chance, god bold fra Ronaldo, håbløs afslutning.
Og jeg kan blive ved.
Florentino Pérez
firkant skrev: Men så var han da med i noget. Franskbrødet stod jo kun offside indtil han kunne finde krafter til endelig at kunne blive skiftet ud
Han spillede heller ikke nogen god kamp, men i det mindste spiller vores franskbrød flere gode kampe end dårlige. Bale har været elendig siden han ankom til klubben.
Florentino Pérez
- FigoJensen
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Sahinovic skrev: At give samtlige spillere et 1 tal er da useriøst.
Og det gør vi noget ved. Evt. ved at udelukke visse brugere fra at lave bedømmelsen.
Ahh nu må du hellere lige stoppe op et øjeblik. Det er vel en fri bedømmelse fra dem som har lyst.
Skal I nu også til at diktere, hvilke bedømmelser som er gode nok til jer? Så hvis de ikke lige falder I jeres smag, så udelukker vi bare brugeren? Det er sgu da klamt.
Det synes jeg sgu ikke er OK. Kald det ytringsfrihed om du vil. Hvis I styrer, hvilke bedømmelser som "godkendes", så er den samlede bedømmelse ikke meget værd vel, da den ikke afspejler et reelt billede af de bedømmelser som er/eller ville være givet.
Det skal lige siges, at det ikke er mig som har givet alle spillerne et 1-tal, så det er ikke derfor jeg forsvarer bedømmelsen... Det er naturligvis ikke en retvisende bedømmelse - I MINE ØJNE - men det er der åbenbart en anden som mener, og så er det vel hans eller hendes ret. Hvorfor skal vedkommende ikke have lov til at have denne mening? Holdet spiller igen i dag som en pose lort (mere eller mindre), og jeg forstår godt man er så skuffet, at man giver hele holdet bundkarakter. Det har jeg også lyst til, lige når dommeren fløjter kampen af. Jeg gør det så ikke, når det endelig er, fordi det ikke er tilfældet, da det selvfølgelig også bør være en retfærdig og konstruktiv bedømmelse.
- FigoJensen
- Gæst
-
Sahinovic skrev:
firkant skrev: Men så var han da med i noget. Franskbrødet stod jo kun offside indtil han kunne finde krafter til endelig at kunne blive skiftet ud
Han spillede heller ikke nogen god kamp, men i det mindste spiller vores franskbrød flere gode kampe end dårlige. Bale har været elendig siden han ankom til klubben.
Vrøvl. Bale har været god og scoret flere afgørende mål i vigtige kampe, så spænd lige hjelmen.
Jovist han spiller af helvede til lige nu og har gjort det i nogen tid (det gør hele holdet sådan set), så jeg er åben over for han skal på bænken i en periode.
Desværre er Jesé lige så elendig, så det skal ikke være før James og Modric er klar igen, så man kan udfylde pladsen med kompetente spillere.
- FigoJensen
- Gæst
-
Sahinovic skrev: Måske lige i overkanten, men jeg sad og fulgte Bale hele kampen igennem og fik noteret meget af hans forløb gennem kampen. Der er flere af vores spillere som spiller en dårlig kamp idag, men synes bare de ting jeg fik noteret ser jeg i hver kamp.
Minut 4 - Fint gennembrud af Pepe, aflevere den til Bale, mister den, skal ramme en mand to meter fra ham.
Minut 12 - Bale er med til at ophæve offside linjen, kæmpe chance til Villarreal.
Minut 18 - God situation for en kant spiller med fart, han er alene med en Villarreal spiller ude på venstre kanten, prøver på at udfordre - målspark til Villarreal.
Minut 23 - Får en meget let og blød bold fra Carvajal ude på højre kanten, har problemer med at tæmme den, men får dog et frispark,
Minut 26 - Dårligt indlæg fra højrekanten, masser af plads og tid til at slå det.
Minut 27 - God bold fra Kroos, masser af plads til Bale, prøver på at udfordre og komme på skudhold, kommer aldrig på skudhold og den potentielle farlige situation bliver ikke til noget.
Minut 37 - Prøver på en aflevering i dybden, håbløst.
Minut 38 - håbløst indlæg.
Minut 40 - håbløs aktion.
Minut 55 - stor chance, god bold fra Ronaldo, håbløs afslutning.
Og jeg kan blive ved.
Jeg kan ikke rigtig se pointen i din liste. Den kan ikke bruges til det store, da den ikke viser noget overordnet set. Kan man ikke komme op med en liste nogenlunde ala denne på hvilken som helst spiller på hvilket som helst hold, hvis man slavisk følger en spiller i alle hans aktioner. Der vil altid være fejl i større eller mindre grad. Din liste ville kunne bruges til noget, hvis du også havde registreret Bales gode aktioner gennem kampen (hvis der var nogen), således det kunne sammenlignes op mod hinanden og reelt give et billede af hans indsats.