La Sexta: Danilo er Real Madrid-spiller

11 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske La Sexta er Real Madrid og Porto nået til enighed om Danilo, som i den kommende sæson skifter til den spanske hovedstd.

Med tre måneder til sæsonen slutter ønsker ingen af klubberne at melde noget officielt ud, men alle papirer ligger angiveligt klar til at blive skrevet under.

Real Madrid skal ifølge rygterne betale 25 millioner € for den 23-årige brasilianer, som ved flere lejligheder har afvist at forlænge sin kontrakt med Porto og da den udløber næste år, har det været vanskeligt for portugiserne at fastholde frikøbs-klausulen på 40 millioner €.

Der har været spekuleret i, at Casemiro ville indgå i handlen, men det er han ikke blevet i første omgang og planen er derfor stadig, at han vender tilbage til Real Madrid efter denne sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #2 af asp3200
Spændende, så er det tid til at sige farvel til arbeloa
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 4 måneder siden #3 af Pelle

asp3200 skrev: Spændende, så er det tid til at sige farvel til arbeloa

Det kommer så bare 2 sæsoner for sent ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Real HWL, Macon

11 år 4 måneder siden #4 af Siempre Madrid

Pelle skrev:

Arbeloa skal nok klare sig, hvor han så end spiller i den kommende sæson. Det ser straks værre ud for Carvajal.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 4 måneder siden #5 af Pelle

Siempre Madrid skrev:

Pelle skrev:

Arbeloa skal nok klare sig, hvor han så end spiller i den kommende sæson. Det ser straks værre ud for Carvajal.

Arbeloa kommer vel til en italiensk midterklub, hvilket hans niveau lige kan overkomme. Carvajal har stadig niveauet til Real Madrid. Det havde ikke været på højreback-pladsen, at jeg havde fyret 200 mio kr. af hvert fald.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #6 af Sahinovic
Jeg forstår ikke denne her handel, har vi ikke allerede en sindssyg god højreback? Eller ser jeg noget i Carvajal som ledelsen umiddelbart ikke kan se, eller er der helt andre planer med Danilo?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #7 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne La Sexta: Danilo er Real Madrid-spiller

Sahinovic skrev: Jeg forstår ikke denne her handel, har vi ikke allerede en sindssyg god højreback? Eller ser jeg noget i Carvajal som ledelsen umiddelbart ikke kan se, eller er der helt andre planer med Danilo?

Tjaa det kommer nok helt an på, hvilke øjne som ser. Jeg tror ikke ledelsen er utilfredse med Carvajal, men det er alfa omega at have backup/konkurrence på pladsen.
Jeg synes personligt ikke at Carvajal er en "sindssyg god" højreback. Han er en god back, men Ikke helt min kop te, så jeg tror ikke på, at han på sigt har en fremtid i Real Madrid, da han har nogle mangler på enkelte punkter. Jeg kan godt tænke mig en back som også er god til at forsvare og tænke sig om. Fremadrettet er han god ofte, men det er ikke nok. Desuden er jeg ikke så vild med hans attituder på banen, når kendelser ikke går hans vej...

11 år 4 måneder siden #8 af DarioGomez
Det kræver altså – mindst – to gode spillere til hver plads at gøre sig i topfodbold.

Så det bliver spændende, hvor Carvajal skal hen, for man sgu ikke være så dum at sælge vores kommende Ballon d’or-vinder!!! #Arbeloaforever

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 4 måneder siden #9 af JesperA
Carvajal har gjort det fint, og hans indsats i sæsonens Classico overbeviste mig om at han har det i sig. Nu har vi jo aldrig rigtig for alvor været forkælet med en verdensklasse højreback, Salgado var for sløv offensivt, Ramos har forbedret sin disciplin og er uundværlig centralt nu, mens Arbeloa aldrig har formået at løfte sig fra et middelmådigt niveau. Af hvad jeg har set til Danilo er han enormt offensiv, og det kan selvfølgelig også være fint nok, men med Ramos og Marcelo der også søger med frem, kan det godt blive for meget af det gode. Det gør Carvajal selvfølgelig også, men han kan trods alt også godt forsvare, og er som oftest ret hurtigt med retur, og jeg synes han klarede Neymar ganske fint i Classico, målet som han scorer er bestemt ikke hans skyld, for der søger Neymar et andet område hvor Pepe ikke er opmærksom nok. Og så er han en noget renere spiller end Arbeloa

11 år 4 måneder siden #10 af Dios
Mon ikke bare vi er ude i noget Marcelo vs. Coentrao. Her var der mange inkls. jeg selv som troede, at Coentrao ville overtage pladsen, men niveauet var der aldrig. Derimod fik man en kompetent back, noget som Arbeloa ikke har været siden Liverpool tiden.
Jeg tror stadig Carvajal er tiltænkt pladsen, men der mangler et alternativ.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 4 måneder siden #11 af M_linding
DESUDEN!:

Så kan Danilo spille tre positioner: HB, HM og C(D)M - så denne handel behøver ikke betyde det helt store for Carvajal.

Jeg håber at Danilo kommer:)

11 år 4 måneder siden #12 af Macon

M_linding skrev: DESUDEN!:

Så kan Danilo spille tre positioner: HB, HM og C(D)M - så denne handel behøver ikke betyde det helt store for Carvajal.

Jeg håber at Danilo kommer:)

Tror heller ikke det for den store betydning for Carvajal, vi skal havde to gode spillere til hver plads, vis vi skal spille med om alt. og det skal en klub som Real.

Leveret af Kunena Forum