La Sexta: Danilo er Real Madrid-spiller

11 år 4 måneder siden #13 af Raul 4 ever

M_linding skrev: DESUDEN!:

Så kan Danilo spille tre positioner: HB, HM og C(D)M - så denne handel behøver ikke betyde det helt store for Carvajal.

Jeg håber at Danilo kommer:)

Hvor har du fra han kan spille C(D)M? Jeg kender ikke ret meget til ham, men som type virker han ikke som en der kan spille dér.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #14 af M_linding

Raul 4 ever skrev:

Så kan Danilo spille tre positioner: HB, HM og C(D)M - så denne handel behøver ikke betyde det helt store for Carvajal.

Hvor har du fra han kan spille C(D)M? Jeg kender ikke ret meget til ham, men som type virker han ikke som en der kan spille dér.

Han startede vist som central midtbane, og er nu endt som HB i Porto.

Lidt generel info:

www.transfermarkt.co.uk/danilo/profil/spieler/145707
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved M_linding.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #15 af Storken
Besvaret af Storken på emne La Sexta: Danilo er Real Madrid-spiller

M_linding skrev:

Raul 4 ever skrev:

Han startede vist som central midtbane, og er nu end som HB i Porto.

Lidt generel info:

Det du egentlig siger er, at Carvajal ikke skal frygte for sin plads, da Danilo engang i mellem har spillet defensiv midt i Santos og Porto?

11 år 4 måneder siden #16 af M_linding

Storken skrev:

M_linding skrev:

Raul 4 ever skrev:

Han startede vist som central midtbane, og er nu end som HB i Porto.

Lidt generel info:

Det du egentlig siger er, at Carvajal ikke skal frygte for sin plads, da Danilo engang i mellem har spillet defensiv midt i Santos og Porto?

Det jeg ville sige var, at Danilo kan spille tre positioner, og i princippet godt kan være på banen samtidig med Carvajal. Jeg tror eksempelvis at Danilo kunne være spændende som HM, i den omdiskuterede 4-4-2 formation. Derudover kan han måske være 4/5 valget til den centrale midtbane(?),,

Men jeg skal hurtigt tilføje, at jeg kun har set Danilo i 3-4 kampe, og der spillede han som back... Så jeg er ingen ekspert:)

Leveret af Kunena Forum