Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao

11 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (24 brugere)

2.8 Casillas
2.6 Carvajal
1.8 Marcelo
2.8 Pepe
2.9 Varane
1.3 Bale
1.3 Chicharito
2.2 Illarramendi
2.3 Isco
1.8 Lucas Silva
1.7 Toni Kroos
1.5 Benzema
1.6 Cristiano Ronaldo
1.6 Jesé
Hele holdet 2.0
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #2 af madrid2000
Jeg forstår ikke Ronaldo scorer bedre karakter end Bale og Benzema. Nok var de alle tre piv ringe, men Ronaldo var den værste. Hold da kæft han var dårlig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #3 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao

madrid2000 skrev: Jeg forstår ikke Ronaldo scorer bedre karakter end Bale og Benzema. Nok var de alle tre piv ringe, men Ronaldo var den værste. Hold da kæft han var dårlig.

Nej, det var Benzema...

11 år 4 måneder siden #4 af Roden
Jeg så kun første halvleg, men jeg er ved at være så træt af at se på Bale, så jeg håber fandme godt nok at han er fortid til sommer.... Jeg synes ærlig talt at han bliver dårligere og dårligere for hver kamp...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Salix7

11 år 4 måneder siden #5 af NDR
En forfærdelig kamp hvor de egenligt havde magten i de fleste minutter, men sikke et rod, og sikke et hav af boldtab.
Jeg kan ikke sige hvem der har skylden, for der er vel egenligt ingen enkelte personer der har skylden, men jeg må nok indrømme at de 2 der faldt mig mest i øjnene som værende dårlige, det var Bale og Isco.
Ronaldo og Benzema havde kun hinanden, og det var ikke nok overfor det forsvar...så det eneste trøst der er at hente, det er at vi stadigvæk ligger forest i Ligaen, så statistisk er vi også stadigvæk de bedste!!!....Nu må Bale gerne snart vågne op, og Modric må også gerne snart vende tilbage, ham savner jeg på midten, for Kroos mangler ham, og det gør BBC også.

11 år 4 måneder siden #6 af NDR
Hvordan kan man give point til Chicarito og Jese??? de fik 10 - 15 minutter....er det nok til at vurdere dem med sådan noget lort at blive skiftet ind til?

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #7 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
Ronaldo lever godt nok på sine mål. Scorer han ikke så er han jo nærmest ubrugelig. Han kan intet skabe i en kamp, når der er mest brug for, som i dag. Han kan ikke lige tage et par mænd, splitte et forsvar fuldstændig fra hinanden og så lave en assist eller et mål. Hans sæson kan summeres kort: Masser af straffesparksmål, tap-ins og korte afleveringer der er endt med at blive til en assist. Er det virkelig dét, som Siempre og andre mener, der gør, at CR7 er i betragtning til at blive verdens bedste nogensinde? Jeg syntes virkelig, at han er overvurderet. Han er en fremragende målscorer med en unik evne til at placere sig korrekt og vide, hvor bolden ender. Men verdens bedste nogensinde, eller "bare" verdens bedste? Fandme nej! Det er heller ikke for sjovt, at flere af de bedste spillere nogensinde, har undladt CR7 på deres drømmehold, senest Ronaldinho.

Nogle af spillernes drømmehold:
Ronaldo, "not this one [Cristiano], the real one, the Brazilian Ronaldo":
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...e-Paolo-Maldini.html

Pirlo:
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...ague-dream-team.html

Zlatan:
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...yed-best-eleven.html

Ronaldinho:
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...ague-dream-team.html
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Inspektøren.

11 år 4 måneder siden #8 af BBB

NDR skrev: Hvordan kan man give point til Chicarito og Jese??? de fik 10 - 15 minutter....er det nok til at vurdere dem med sådan noget lort at blive skiftet ind til?

Helt generelt kan man sige, at indskiftere ikke kun skal performe, når vi fører 4-0, men også når vi er bagefter med et kvarter tilbage. Jesé havde 20 minutter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 4 måneder siden #9 af henrikcomn

Inspektøren skrev: Ronaldo lever godt nok på sine mål. Scorer han ikke så er han jo nærmest ubrugelig. Han kan intet skabe i en kamp, når der er mest brug for, som i dag. Han kan ikke lige tage et par mænd, splitte et forsvar fuldstændig fra hinanden og så lave en assist eller et mål. Hans sæson kan summeres kort: Masser af straffesparksmål, tap-ins og korte afleveringer der er endt med at blive til en assist. Er det virkelig dét, som Siempre og andre mener, der gør, at CR7 er i betragtning til at blive verdens bedste nogensinde? Jeg syntes virkelig, at han er overvurderet. Han er en fremragende målscorer med en unik evne til at placere sig korrekt og vide, hvor bolden ender. Men verdens bedste nogensinde, eller "bare" verdens bedste? Fandme nej! Det er heller ikke for sjovt, at flere af de bedste spillere nogensinde, har undladt CR7 på deres drømmehold, senest Ronaldinho.

Det er jo en umulig diskussion du er ved at sætte igang nu. 272 mål i 258 kampe syntes jeg nu er en meget pæn statistik som ingen i verden (udover Messi) nogensinde kommer til at gøre efter. Gør det ham til den bedste nogensinde? Jeg mener han er i blandt dem. Med det afhænger fuldstændig af hvilke kriterier man sætter op; Skal man kunne drible alle, skal man kunne score mange mål, lave mange assist, være elegant på bolden osv osv.

11 år 4 måneder siden #10 af Macon

BBB skrev:

NDR skrev: Hvordan kan man give point til Chicarito og Jese??? de fik 10 - 15 minutter....er det nok til at vurdere dem med sådan noget lort at blive skiftet ind til?

Helt generelt kan man sige, at indskiftere ikke kun skal performe, når vi fører 4-0, men også når vi er bagefter med et kvarter tilbage. Jesé havde 20 minutter.

Godt nok har vi skader, men vores bænk er dårlig, hvorfor man hentede Chicarito er mig en gåde, for benzema, er godt nok dårlig, desværre er han præsidentens mand, så vi ser nok ikke den store konkurrent til ham.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #11 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao

henrikcomn skrev:

Inspektøren skrev: Ronaldo lever godt nok på sine mål. Scorer han ikke så er han jo nærmest ubrugelig. Han kan intet skabe i en kamp, når der er mest brug for, som i dag. Han kan ikke lige tage et par mænd, splitte et forsvar fuldstændig fra hinanden og så lave en assist eller et mål. Hans sæson kan summeres kort: Masser af straffesparksmål, tap-ins og korte afleveringer der er endt med at blive til en assist. Er det virkelig dét, som Siempre og andre mener, der gør, at CR7 er i betragtning til at blive verdens bedste nogensinde? Jeg syntes virkelig, at han er overvurderet. Han er en fremragende målscorer med en unik evne til at placere sig korrekt og vide, hvor bolden ender. Men verdens bedste nogensinde, eller "bare" verdens bedste? Fandme nej! Det er heller ikke for sjovt, at flere af de bedste spillere nogensinde, har undladt CR7 på deres drømmehold, senest Ronaldinho.

Det er jo en umulig diskussion du er ved at sætte igang nu. 272 mål i 258 kampe syntes jeg nu er en meget pæn statistik som ingen i verden (udover Messi) nogensinde kommer til at gøre efter. Gør det ham til den bedste nogensinde? Jeg mener han er i blandt dem. Med det afhænger fuldstændig af hvilke kriterier man sætter op; Skal man kunne drible alle, skal man kunne score mange mål, lave mange assist, være elegant på bolden osv osv.

Jeg efterspørger noget magisk fra CR7 i de største kampe. Det ekstraordinære. Hans målstatistik er ekstraordinær, men hans indsats i de største kampe er ikke ekstraordinære eller magiske. Kig på Messi. Han scorede et hattrick mod os, sidste år, da de vandt 3-4. Han spillede faktisk ikke nogen god kamp, alligevel var han medvirkende i alle Barcelonas fire mål. Han lagde først en formidabel assist til Iniesta. Så lagde en vanvittig præcis aflevering, der spiltede vores forsvarskæde fuldstændig fra hinanden, til Neymar der blev væltet af Ramos, hvilket gav Barcelona et straffe, som Messi omsatte. Derudover scorede han på yderligere et straffe og et mål i fritspil.
Så var der Messis kamp mod Leverkusen i Champions League 1/8 finalen, hvor han scorer 5 mål mod et hold der weekenden forinden lige havde slået Bayern München med 0-2 på Allianz. Desuden så lavede han også et vanvittigt mål mod os i Champions League semi-finalen, hvor han dribler forbi en hel forsvarskæde, der ellers stod klar til at modtage ham. Ren enmandshær. Og det fremragende mål han scorede, viste sig siden at føre Barcelona til finalen på Wembley, hvor han spillede en vanvittig kamp mod United. Han kørte fuldstændig rundt med Giggs, Vidic, Ferdinand, Nani og Evra op til flere gange. Så var der Messis magiske aften mod Arsenal i 1/4 finalen, hvor han scorer 4 rigtige gode mål. Og så var, hans måske første magiske aften, hvor alle begyndte at tage ham meget seriøst, hvor han som 19 årige, lavede et hattrick mod os på Camp Nou, i en meget underholdende kamp der som bekendt endte 3-3, hvor Messi til slut udligner med en mand i undertal.

Det er sådan nogle kampe og aktioner, som jeg mangler fra CR7 i de største kampe mod de bedste hold, før jeg mener, at han være i betragtning til at blive verdens bedste nogensinde.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #12 af Storken
Besvaret af Storken på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao

Macon skrev:

BBB skrev:

Godt nok har vi skader, men vores bænk er dårlig, hvorfor man hentede Chicarito er mig en gåde, for benzema, er godt nok dårlig, desværre er han præsidentens mand, så vi ser nok ikke den store konkurrent til ham.

Man kunne smide Benzema ud på the west wing? ;-)

*joken kræver lidt baggrundsviden*

Leveret af Kunena Forum