Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao

11 år 4 måneder siden #13 af Raul-Madrid
Måske du skulle hoppe over il Barca !! ?

Det Raul har gjort på over 500 kampe har Ronaldo gjort på under halvdelen så jeg syntes lige du skulle tag en slapper!

Vi havde en dårlig dag på kontoret og ja spiller lidt skidt for tiden men HEY, er er sku en masse kampe tilbage så vi skal vel bare have alle mænd klar og så kæmpe os tilbage, det er forresten også sådan vi er bedst - vi dur ikke til at fører med 10 point ;)

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #14 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao

Raul-Madrid skrev: Måske du skulle hoppe over il Barca !! ?

Det Raul har gjort på over 500 kampe har Ronaldo gjort på under halvdelen så jeg syntes lige du skulle tag en slapper!

Vi havde en dårlig dag på kontoret og ja spiller lidt skidt for tiden men HEY, er er sku en masse kampe tilbage så vi skal vel bare have alle mænd klar og så kæmpe os tilbage, det er forresten også sådan vi er bedst - vi dur ikke til at fører med 10 point ;)

Ja, jeg skulle nok aldrig have startet debatten på et tidspunkt, hvor der er langt vigtigere ting at tage fat på.

11 år 4 måneder siden #15 af 2:18
@ Inspektøren

Hvorfor brokker du dig over at Ronaldo ikke dribler to tre mand ? Hvorfor brokker du dig over at han ikke lave nogle magiske ting ? Har du ikke set manden spille, han er jo ikke en dribler, det er nonsens det du forlanger. Han er ikke særlig dygtig i pasningsspillet, han er blevet en top top målscorer.

Lige netop i dag synes jeg faktisk ikke Ronaldo var dårlig, mange af hans løb var både hidsige og veltimede. Han havde en del gode første berøringer, hvor han bibeholdte sin fart og var også tilstedeværende i feltet.

Jeg er ikke Ronaldo fan, men synes faktisk hans attitude var fin idag, løb ud til pausen, var nede i presset. Synes han lignede en der var på vej igen.

Har forsvaret Bale meget, men idag var skidt. Skidt på den måde han ikke turde. Hvis han ikke tør være sig selv, så er det skidt

Marcelo var dog min badebold. Så mange sløje valg ?+ Benzema, han gør ikke ondt på de andre, ideforladt afslutning hvor han havde chancen, han plejer at være en håndfuld for de fleste, det var ikke rigtigt tilfældet idag.

Pepe, MOM, ligesom Pelle synes jeg ikke han kan klandres for målet, bare veludført. Dog er han ikke særlig skarp når han agerer playmaker
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Macon

Leveret af Kunena Forum