Referat: Lige ved og næsten…. for Schalke

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #13 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Referat: Lige ved og næsten…. for Schalke
Må jeg i øvrigt lige minde de fleste - alle faktisk - om, hvad der skete sidst, vi hvilede på laurbærene i det andet opgør mod Dortmund, sidste sæson, efter et udmærket udgangspunkt i første opgør, hvor vi vandt 3-0. Der skete det, at vi tabte i Dortmund og på denne måde fik et wakeup-call om, at vi aldrig mere i slutspillet skulle tage en sejr, eller det gå videre i slutspillet, for givet. Vi trak Bayern München i semi-finalen og vi gav dem en lærestreg, som de aldrig nogensinde vil glemme, ved at splitte deres hold op i flere atomer efter at have vundet 5-0 over to opgør.

Kampen i går mod Schalke 04, er endnu et wakeup-call. Så lad os håbe, at vi kan få samme reaktioner fra gutterne, så vi forhelvede, som det første hold nogensinde, kan tage trofæet med "de store ører" to år i træk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #14 af Madridistao
Men hvad er det i forventer? At vi skal vinde vinde 2-3 titler hver sæson? Det er nærmest kun United og så Peps Barca der har kunne præstere det. United pga den helt abnorme stabilitet på træner og spillerpositionerne, og Barca pga deres dengang (ja lad os bare være ærlige) overlegne spilkoncept og spillertrup. Herudover har der været Bayern, men de har kun vundet 1 CL titel i de sidste 10 år, og så snart nogle andre hold vinder Bundesligaen, henter de bare deres profiler og ødelægger deres hold.

Det som jeg kræver er naturligvis en bedre indstilling fra spillerne end det vi har set den sidste måned, samt at vi når til minimum semifinalerne i CL og CdR, samt nr. 1-2 i Ligaen.
Ja - det er vildt fedt at vinde hele svineriet år efter år og være lige så dominerende som Peps Barca, men det skal gå op i en højere enhed helt fra præsident, til træner til spillertrup før vi overhovedet har den mindste chance for at nå dertil.

Glæder mig til at se Modric dirigere os til sejr på camp nou!

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #15 af JJ-86

Madridistao skrev: Men hvad er det i forventer? At vi skal vinde vinde 2-3 titler hver sæson? Det er nærmest kun United og så Peps Barca der har kunne præstere det. United pga den helt abnorme stabilitet på træner og spillerpositionerne, og Barca pga deres dengang (ja lad os bare være ærlige) overlegne spilkoncept og spillertrup. Herudover har der været Bayern, men de har kun vundet 1 CL titel i de sidste 10 år, og så snart nogle andre hold vinder Bundesligaen, henter de bare deres profiler og ødelægger deres hold.

Det som jeg kræver er naturligvis en bedre indstilling fra spillerne end det vi har set den sidste måned, samt at vi når til minimum semifinalerne i CL og CdR, samt nr. 1-2 i Ligaen.
Ja - det er vildt fedt at vinde hele svineriet år efter år og være lige så dominerende som Peps Barca, men det skal gå op i en højere enhed helt fra præsident, til træner til spillertrup før vi overhovedet har den mindste chance for at nå dertil.

Glæder mig til at se Modric dirigere os til sejr på camp nou!

Det er Real Madrid vi snakker om. En af verdens mægtigste og største fodboldklubber. Der stilles høje krav til klubben hvert eneste år, og det er også derfor klubben køber stjerne spillere ind hvert eneste år. Selvfølgelig vandt vi CdR og CHL sidste sæson. Men hvad med denne sæson? Vi har indtil videre vundet FIFA Club World Cup og European Super Cup. Men come on. Vi er kongeklubben og La Liga og CHL har dog en større værdi end de "små pokaler". Det er ikke acceptabelt at kun vinde FIFA Club World Cup og European Super Cup, når vi fra sæsonstart har spillet om 6 pokaler! Min personlige mening, er at vi skal vinde enten CHL eller Ligaen for at det bliver en godkendt sæson. Men at vi spiller dårligt lige pt., er en anden sag. Jeg håber inderst inde at vores spil vender sig, nu hvor Modric er tilbage. Solen skinner i dag i Danmark og jeg ser frem til kampen på søndag. Nu skal vi altså lige spænde hjelmen!
Hala Madrid! :)

Leveret af Kunena Forum