Marca: Casemiro vender tilbage i den kommende sæson
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid skal angiveligt være mere end interesserede i at hente Casemiro tilbage fra lejeopholdet i Porto til en plads i førsteholds-truppen til den kommende sæson.
Ifølge Marca er Real Madrid imponerede over den progression, som den brasilianske midtbanespiller har gennemgået i Porto og derfor er han udset til at returnere til den spanske hovedstad til sommer som afløser for Sami Khedira og/eller Illarramendi.
Casemiro har spillet 7. flest kampe for Porto i denne sæson, ligesom han er den 5. mest scorende spiller med sine tre mål. Han har hovedsageligt gjort sig gældende i den portugisiske liga og har blot fået to hele kampe i Champions League, men det er altså nok til at man tilsyneladende vil hente ham tilbage til klubben, hvor han angiveligt får selskab af holdkammeraten Danilo, som menes at have indgået aftale med Real Madrid fra den kommende sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
I kvalifikationen til Champions League startede han også inde begge gange. Så jeg vil mene han har gjort sig gældende i Champions League.
Jeg glæder mig til at se ham tilbage - forhåbentligt i en forbedret udgave.
- Moohh
- Gæst
-
Florentino Pérez