Engelsk presse: Chelsea klar med 208 millioner € for Bale og Varane

11 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Chelsea led et uventet tidligt CL-exit, da de i sidste uge blev sendt ud af Paris SG og det får naturligvis engelsk presse til at spekulere i forstærkninger til den kommende sæson.

Skal man tro engelske Daily Star, så vil José Mourinho forsøge at hente både Raphaël Varane og Gareth Bale i Real Madrid til sommer og angiveligt skal man stå klar med mere end 200 millioner € for de to spillere.

Rygtet lyder naturligvis vildt, men netop Varane og Bale gennemlever en svær tid i Real Madrid i øjeblikket. Den franske forsvarer er tilbage på bænken efter at Sergio Ramos er vendt tilbage fra sin skade og han kan sandsynligvis se frem til, at hans anden konkurrent i centerforsvaret, Pepe, snart får forlænget sin kontrakt. Gareth Bale fik lidt tiltrængt luft med sine to scoringer mod Levante, men har ellers været heftigt kritiseret, hvilket waliseren da heller ikke undlod at gøre opmærksom på, da han "fejrede" sin første scoring ved at holde sig for ørerne og sparke til hjørneflaget.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #2 af asp3200
Godt nok mange penge. Ville være ked af at miste varane, men igen det er kold business ligesom med DI Maria og Ozil.

Så hvis Reus kom til og vi hentede en god midterforsvarer så kan jeg godt se det fra klubbens side. Vi må også sige at varane ikke ligefrem stråler i denne sæson hvor han har fået mange chancer regelmæssigt. Han er dog ung og fremtiden er lys.

11 år 4 måneder siden #3 af SR4
det må vel være 200 for varane og 8 for bale?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Sahinovic, Fondo_Sur

11 år 4 måneder siden #4 af Lars1991

11 år 4 måneder siden #5 af Pelle
Hvor ville det da være selvmord at sælge en kommende verdens bedste forsvarsspiller.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #6 af Dios
Drømmescenariet ville jo være, hvis man fik United og Chelsea i bud-krig imod hinanden!

Der var en bruger herinde som nævnte en evt. Direkte byttehandel med Hazard for Bale. Den kunne godt nok også være fræk. Faktisk vil det for mig være det mest ultimative, da Reus ligner en Dortmund spiller til næste sæson efter hans seneste udtalelse om, at Dortmund er hans klub.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 4 måneder siden #7 af raul7=kongen

Pelle skrev: Hvor ville det da være selvmord at sælge en kommende verdens bedste forsvarsspiller.

Varane er fantastisk, men €200 mio. er vel næsten for godt til at være sandt. I denne sæson er Varane faldet med holdet og har i min optik slet ikke vist det unikke niveau fra de foregående sæsoner. Som leder har han heller ikke vist de store evner endnu, hvilket kan være en smule bekymrende - det skal nok komme, men helt realistisk, så forventede man vel et højere niveau i Pepe og Ramos' fravær.

Spørgsmålet er om ikke han kan erstattes. €200 mio. er virkelig mange penge - særligt i betragtning af de normale markedspriser for defensive spillere.

11 år 4 måneder siden #8 af Pelle

raul7=kongen skrev:

Pelle skrev: Hvor ville det da være selvmord at sælge en kommende verdens bedste forsvarsspiller.

Varane er fantastisk, men €200 mio. er vel næsten for godt til at være sandt. I denne sæson er Varane faldet med holdet og har i min optik slet ikke vist det unikke niveau fra de foregående sæsoner. Som leder har han heller ikke vist de store evner endnu, hvilket kan være en smule bekymrende - det skal nok komme, men helt realistisk, så forventede man vel et højere niveau i Pepe og Ramos' fravær.

Spørgsmålet er om ikke han kan erstattes. €200 mio. er virkelig mange penge - særligt i betragtning af de normale markedspriser for defensive spillere.

Og hvor mange af de 200 mio. tror du så ligger hos Varane?

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 4 måneder siden #9 af raul7=kongen

Pelle skrev:

raul7=kongen skrev:

Og hvor mange af de 200 mio. tror du så ligger hos Varane?

Som det er listet op, så er det jo enten eller.

Det er klart, at min holdning er anderledes, hvis vi taler om, at vi kan få €180 for Bale hos dem eller et andet sted.

11 år 4 måneder siden #10 af Fondo_Sur
Bale kan erstattes. Det kan Varane ikke på samme måde. 100+ mil € for Bale og afsted.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, andreashn

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #11 af Inspektøren
Man ligger som man har redt. Hvis nu man gav den spilletid og den status, som Varane fortjente/fortjener, så ville jeg blive sur og ked af at miste Varane. Men ærlig talt, så syntes jeg bare, at han skal tage afsted. Han fortjener ikke at være bag Ramos i startopstillingen. Varane er en lang bedre midterforsvar end Ramos og alligevel, bliver Ramos foretrukket foran ham. Tage du afsted, Varane, og få den spilletid og anderkendelse som du fortjener og så ønsker jeg dig al held og lykke i fremtiden.

11 år 4 måneder siden #12 af Siempre Madrid
Varane er nået til et tidspunkt i sin karriere, hvor han ikke længere kan dække sig ind under at være et talent.

Han har efterhånden så mange kampe på højeste plan på bagen, at det skal begynde at kunne ses på banen og det har man på ingen måde kunnet i denne sæson, hvor han i fraværet af skiftevis Pepe og Ramos har fået rigeligt med chancer.

Jeg er med på, at han har fået chancen i en svær tid, hvor der også var skader på andre vitale pladser og hvor de øvrige spillere heller ikke har været gode, men han har på ingen måde vist i denne sæson at han skal være andet end tredjevalg og det skal han selv kæmpe sig væk fra. Det ligger hos ham og Real Madrid skal ikke afholde sig fra at forlænge med både Ramos og Pepe for at holde en plads åben til franskmanden.

Han skal nu tage skridtet op ad rangstigen og blive meget mere konstant i sine præstationer. Det kan han godt og derfor er jeg heller ikke tilhænger af et salg, men Real Madrid kan heller ikke blive ved med at vente på, at han slår igennem, så det er en balancegang.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum