Engelsk presse: Chelsea klar med 208 millioner € for Bale og Varane

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #13 af Bindslev
FORZA BALE.

Jeg elsker virkelig Gareth Bale. Han gennemgår den sværeste periode i hans karriere i øjeblikket. Jeg er bare slet ikke i tvivl om at han kommer til at blande sig balon'dor løbet i fremtiden. Han kommer til at gøre alle sine kritikere til skamme, jeg syntes han var ganske god hans første sæson hvor det blev 20 mål og 21 assist. Plus han afgjorde de store finaler.

Han eksploderer inden for den nærmeste fremtid :) startede en smule på det her i weekenden

HALA MADRID OG FORZA BALE!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #14 af Fondo_Sur

Bindslev skrev: FORZA BALE.

Jeg elsker virkelig Gareth Bale. Han gennemgår den sværeste periode i hans karriere i øjeblikket. Jeg er bare slet ikke i tvivl om at han kommer til at blande sig balon'dor løbet i fremtiden. Han kommer til at gøre alle sine kritikere til skamme, jeg syntes han var ganske god hans første sæson hvor det blev 20 mål og 21 assist. Plus han afgjorde de store finaler.

Han eksploderer inden for den nærmeste fremtid :) startede en smule på det her i weekenden

HALA MADRID OG FORZA BALE!!

Teknik og fodboldintelligens kan ikke læres på få år i Real Madrid. Det er noget man har i bagagen efter en lang fodbolduddanelse fra et godt ungdomsakademi og ikke mindst noget, man får gennem utallige timer på boldbanen ved hvor man nu end bor. Bale har sine styrker, men har i den grad også hans svagheder, som er blevet udstillet ved utallige tilfælde gennem hele efteråret.

For at skære det ud og gøre det klart, så hører han til i klubber med indianerfodbold som taktik og ikke i fine klubber som Real Madrid, hvor man spiller raffineret og teknisk baseret fodbold. Bale er god, men halvanden års ægteskab har vist, at det ikke er det korrekte match for både Bale og Real Madrid. Derfor ville et megasalg være godt for os. Ikke bare for at sælge Bale, men også for at lade passende typer som James (eller Reus, Harzard, Jesé, Figo, Butragueno) udøve vores form for fodbold.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum