Cristiano Ronaldo vil rejse sig mod Barcelona
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Cristiano Ronaldo ønsker mere end nogen anden at spille en god kamp i El Clásico på søndag og derfor har han efter sigende været ekstra fokuseret under denne uges træning og ifølge unavngivne kilder i Real Madrid-truppen er han hyper-motiveret til opgøret for at vise at de seneste måneders nedtur blot har været en af den slags spillemæssige kriser, som alle spillere kommer ud for.
Også målnæsen er blevet skærpet under denne uges træning, så han kan komme ud af sin måltørke, hvor det på det seneste har været stolpe ud for portugiseren, hvis afslutninger som sådan har været gode nok, men ikke som tidligere har resulteret i scoringer.
At modstanderen er Barcelona gør ikke noget, for Cristiano Ronaldo har et fornuftigt scorings-snit mod catalonerne, hvor det i 22 kampe er blevet til 13 mål.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Mig bekendt er James ikke med.
Sebberg skrev: Jeg håber da, at han så stepper op i forhold til sidste Clasico, for der var Ronaldo da en kæmpe hæmsko for holdet. Jeg blev hypet i går, så jeg så lige kampen igen, og jeg tror han destruerer fire eller fem 2v2 og 3v3 kontrasituationer.
Men score et mål, og er med i målet til 3-1.
Florentino Pérez
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre