Albiol mødte spansk presse

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Raúl Albiol var udpeget til at stå for dagens pressemøde forud for kampen mod Valencia i morgen og han blev naturligvis som noget af det første bedt om at kommentere på Cristiano Ronaldos og José Mourinhos sammenstød i omklædningsrummet efter Copa del Rey-kampen mod Valencia i tirsdags.

Og Albiol erkendte, at de to havde haft et mindre skænderi:

- Der var en menings-udveksling, men heller ikke mere end det. Det vil ikke påvirke holdet eller spillet. Det er lagt bag os, for vi har en vigtig kamp mod Valencia, som vi alle ønsker at vinde. Det eneste der skete var, at efter kampene kan træneren have en mening at sige til en spiller. I dette tilfælde var det to vindertyper som Mourinho og Cristiano, som er ambitiøse til det yderste og det er krævende.

Han blev også bedt om at give sin holdning om den spanske dommerstand og den spanske landsholdsspiller viste stor sportsånd og manede til besindighed:

- Man skal lade dommerne passe deres arbejde.

Og mere specifikt i forhold til de mange kampe mod Valencia, hvor den første var præget af stor dramatik og utilfredshed med dommeren, især fra Valencias side:

- I morgen er bare en kamp, hvor vi ikke vil være i skudlinien. Alle har en mening om dommerne, og Valencia har besluttet, at de var udsat for et bagholds-angreb, men ok....

Der er fortsat tvivl om målmands-posten i morgen, men Albiol ville naturligvis ikke foretrække den ene frem for den anden:

- Det holder mig ikke vågen, om Casillas eller Adán spiller. De er begge gode nok til at starte inde.

Endelig ville Albiol heller ikke sige noget om Kakás mulige skifte til AC Milan:

- Lige nu er Kaká vores holdkammerat. Vi regner med ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Albiol mødte spansk presse

- Der var en menings-udveksling, men heller ikke mere end det. Det vil ikke påvirke holdet eller spillet.

Øv, men kunne ellers håbe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 måneder siden #3 af NDR
Besvaret af NDR på emne Albiol mødte spansk presse
Dios....er du fan af Real Madrid, eller et andet hold ? er helt i tvivl!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Kassow-Rossing, Jarlens

13 år 6 måneder siden #4 af Dios
NDR.

Haha, og vi tager den selvf lige til de lidt langsommere! ;D

Jeg kunne have brugt 1 smiley eller 2, men regnede vitterligt ikke med det var nødvendigt.

Nå, men pointen var, at det ville være fantastisk hvis det påvirkede spillet, for indtil videre har det set rædselsfuldt ud, da det vel kun kan påvirke spillet i en positiv retning!

Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Dios.

13 år 6 måneder siden #5 af NDR
Besvaret af NDR på emne Albiol mødte spansk presse
Dios, Haha...var godt klar over at der kunne være en lille chance for at det ikke var ment negativt, men desværre har jeg bare efterhånden fået den opfattelse at folk kun er fokuseret på det negative. Faktum er at Real Madrid ikke har gjort det ringere end som så mange andre storklubber, det er i virkeligheden bare Barcelona der har gjort det fantastisk. ( og med held )
Man. U og City, Chelsea samt mange store klubber i Italien og Tyskland mm. har også tabt 3-4 kampe.
Jeg prøver på at vende det til det positive, synes selv at jeg har fået meget underholdning fra vores hold, og har et lille håb om at Barcelona vil tabe nogle flere kampe end den iaften, iløbet af det næste halve år.
Så håber jeg at Mourinho som jo har gjort det fantastisk får styr på de ballademagere på holdet, Dem som tror at de kan tillade sig hvad som helst, og som har lavet lort i det hele efteråret.

13 år 6 måneder siden #6 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Albiol mødte spansk presse

NDR skrev: Så håber jeg at Mourinho som jo har gjort det fantastisk får styr på de ballademagere på holdet, Dem som tror at de kan tillade sig hvad som helst, og som har lavet lort i det hele efteråret.

Det håber jeg også. Han kan med glæde starte med at se indad og rette på sig selv. Når han bliver gal med Rui Faria som for to kampe siden, (hvor han sparker en bold ud af tunnellen?) Så mister han forbindelsen op til sin hjerne.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 6 måneder siden #7 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Albiol mødte spansk presse
ZizouMo: ... Så mister han forbindelsen op til sin hjerne.

Hahaha fantastisk.

Smukt analyseret, det er lige nøjagtig hvad der sker.:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 6 måneder siden #8 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Albiol mødte spansk presse
Der spekuleres i at Ronaldo vil starte ude i aftens kamp, efter sin batalje med Mourinho. Hvorfor er det lige, at sæson 2012-13 har været et konflikt fyldt sæson for Mourinho. Og så dem han ellers har haft i de andre sæsonner. Her er en uendelige lang liste.

Mou vs Coentrao, Iker, Ramos, Ronaldo, Toril, Pressen, Tito Vilanova, Real Madrids kok, Valdano, Pedro Leon, Granero, UEFA, Det spanske fodbold forbund i forhold til spille tidspunkter, dommeren med de 13 fejl, Di Maria. Jeg har sikkert glemt nogle.

Er der andre end mig der ikke forstår hvad der foregår i Real Madrid omkring Mourinho. ?

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, JimmyBroe

13 år 6 måneder siden #9 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Albiol mødte spansk presse

Hugol skrev: Der spekuleres i at Ronaldo vil starte ude i aftens kamp, efter sin batalje med Mourinho.

Selfølgelig starter Ronaldo ikke ude. Hvis man ser på den forrige kamp, hvor han havde karantæne, så sejlede det jo fandme rundt.

Hvis Mourinho ønsker Real Madrid noget som helst godt, så må han for Guds skyld ikke sætte Ronaldo på bænken.
Det er jo ikke fordi at vi har fået en masse spillere tilbage fra skader og/eller karantæne, i forhold til ovennævnte skrækkelige kamp som kan gå ind og løfte niveauet markant.

Så lad Mourinho sidde på bænken og lad Ronaldo være på banen, så vi kan komme de tre point tættere på Barca.

Jeg er her stadig XOXO

13 år 6 måneder siden #10 af Dios
NDR.

Jeg mener nu også kun der er negative ting og koncentrere sig om. Måske er faktum, at Real Madrid har gjort det ligesom andre tophold i verden, men faktum er også, at den spanske liga er en joke IMO (Må man vel nok hellere skrive). Jeg orker ikke endnu en debat om hvilken liga der er stærkest, og uden og skabe for stor interesse for sådan en debat, så vil blot mene, at der er langt flere modstandere i den engelske liga, som man potentielt kan miste point til.

Jeg er sikker på, at Barcelona vil tabe flere point denne sæson, men det store spørgsmål er, om vi tilgengæld vinder de resterende kampe, og det tror jeg langtfra vi gør. Der er tale om, at Casillas, Alonso og Ronaldo starter på bænken, og det er jo en kæmpe fallit erklæringen, også selvom man går ind for rotation, udmattelse etc. Det er trods alt en rigtig vigtig kamp, og imod en af de sværeste i ligaen.
Selvom vi alle er klar over, at ligaen er tabt, så er der stadig ære på spil, og ikke nok med det, så er den 2. Plads fandens vigtig. 7 point op til lillesøstrene er katastrofalt.

Dvs. Ham selv? Han er den største ballademager på holdet, og selvom spillerne bærer et stort ansvar, så er Mourinho den værste

Leveret af Kunena Forum