El Derbi venter i CL-kvartfinaler
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det måtte helst ikke blive et af de spanske hold eller Bayern München i kvartfinalen i Champions League. Sådan var forhåbningerne inden lodtrækningen i går ved middagstid i Nyon, men det blev ikke hørt.
Real Madrid skal nemlig op mod denne sæsons onde ånd, Atlético Madrid, som man har mødt 6 gange i løbet af sæsonen uden at kunne vinde et eneste af opgørene. De bolsjestribede fra Manzanares-flodens bredder vandt nemlig både den spanske Super Cup, var Real Madrids banemænd i Copa del Rey og retmæssig sejrherre i de to opgør i La Liga.
Real Madrid starter på udebane den 14. april, mens der er returkamp på Estadio Santiago Bernabéu den 22. april.
Lodtrækningen blev således:
Atlético Madrid - Real Madrid
Paris SG - Barcelona
Juventus - Monaco
Porto - Bayern München
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bimse skrev: Fin lodtrækning,er ikke et sekund i tvivl om at den napper vi, samlet over to kampe :)
Og hvilken pil er det nu lige, der peger i retning af, at vi går videre i CL?
Atléticos nedadgående formkurve? Må jeg minde om vores ditto?
De har aldrig vundet over os i CL? Til gengæld har de udraderet os på alle andre fronter.
De stiller med de samme 11 startere hver gang - og de er ved at være trætte? Vi stiller med de samme 11 startere hver gang, og vi har set trætte ud i 4 måneder.
Jeg synes optimisme er en skøn ting - kan bare ikke lige se noget, der peger på, at vi går videre i CL i år.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Vi har snart alle spillere klar og vi har verdens bedste træner - så lad os vise, at vi er verdens bedste fans og tro på klubben hele vejen, selv i hårde tiden!
Hala Madrid!<3
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Vi har spillet lige op med dem i de sidste 5 ud af 6 kampe - 4 - 0 kampen havde vi 5-6 mand ude, som normalt starter - det må og kan intet hold klare, når man spiller mod et andet top hold! Vi har ikke set godt ud på det sidste nej, men vi har til gengæld heller ikke stillet i stærkeste opstilling siden Modric blev skadet - han og de andre er tilbage nu, så vi burde finde os selv snart! Skaderne betyder også atvi modsat Atlético ikke har brugt de samme 11 mand hele sæsonen - derfor tror jeg bestemt på, at vi knækker dem over to kampe, og får håneretten tilbage over lillesøster! ;-)Pelle skrev:
Bimse skrev: Fin lodtrækning,er ikke et sekund i tvivl om at den napper vi, samlet over to kampe :)
Og hvilken pil er det nu lige, der peger i retning af, at vi går videre i CL?
Atléticos nedadgående formkurve? Må jeg minde om vores ditto?
De har aldrig vundet over os i CL? Til gengæld har de udraderet os på alle andre fronter.
De stiller med de samme 11 startere hver gang - og de er ved at være trætte? Vi stiller med de samme 11 startere hver gang, og vi har set trætte ud i 4 måneder.
Jeg synes optimisme er en skøn ting - kan bare ikke lige se noget, der peger på, at vi går videre i CL i år.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”