Ancelotti: Jeg vil ikke være tilfreds med uafgjort
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens El Clásico i Barcelona.
Her kom han ind på følgende emner:
Sæsonen i tre finaler (først Barcelona og så CL-opgørene mod Atlético Madrid):
- Hver kamp er vigtig fra nu af, jeg tror ikke at morgendagens kamp bliver så afgørende som de to opgør mod Atlético Madrid, det er en anden turnering, hvert hold kan få en fordel, men det bliver ikke afgørende.
Har du været drevet til vanvid i denne uge?
- Jeg har ikke været drevet til vanvid, jeg har forberedt kampen godt, strategien, vi vil førsøge at gøre det nødvendige for at vinde.
Messi:
- Han spiller godt, ligesom hele Barcelona-holdet. Han spiller rigtig godt, med kvalitet.
Atmosfæren i truppen:
- For alle er det en speciel kamp. Vi møder et stort hold på et vigtigt tidspunkt, vi har forberedt kampen på en speciel måde, der er en anden atmosfære i forhold til de andre kampe. Holdet har det godt, med tiltro til at lave den bedst mulige kamp.
Bliver der nogen taktisk overraskelse?
- Hvert hold har sin spillestil, målet er at finde den frem mod modstanderholdet. Vores mål er at spille på vores måde med vores kvaliteter.
Nøglen til at vinde:
- At spille på bedst mulige måde i alle aspekter. Have personlighed og karakter for at gennemtrumfe spillet.
Tålmodighed:
- Det er en del af min personlighed. Omgivelserne har hjulpet mig med at øge den. Nogen fortæller mig, at min tålmodighed ikke har nogen grænser, men det har den. At holde hovedet koldt er det vigtigste. Positiv tankegang, total tillid. I den seneste tid har vi ikke spillet godt, men tilliden er fortsat total.
Holdets fysik:
- Det at have Modric og Ramos til denne kamp vil hjælpe os meget, hele holdet har forbedret deres kondition. I morgen vinder vi ikke på fysik, man vinder med hovedet.
Fremtiden:
- Jeg tror ikke, at min fremtid er på spil i morgen, jeg føler at det er en vigtig kamp for alle, ligesom det vil være det for Barcelona. Kampen vises i hele verden og vi skal nyde det og give den bedste version af Real Madrid.
Ronaldos humør:
- Han har haft en god uge, han har trænet godt og er helt på toppen til den kamp. I morgen vil der ikke mangle attitude eller koncentration. Han reddede os i ottendedelsfinalen mod Schalke og måske var han ikke på toppen, men han har altid givet en god version af sig selv. Jeg vil ikke bede om mere af ham end af alle andre.
Gareth Bale:
- Jeg mener ikke, at der er en spiller med mere ansvar end andre. Det, som jeg vil bede ham om, vil jeg også bede alle de andre om. Vi er 11 spillere. Han har aldrig spillet centralt på banen og derfor vil hans position på banen være den samme, det vil jeg ikke ændre.
Vil du være tilfreds med uafgjort?
- Jeg har aldrig været tilfreds med uafgjort, jeg mener at vi har kvaliteter til at vinde kampen, ligesom Barcelona har det.
Coentrao:
- Han var ikke helt klar, men det kan blive det til landskampene. Marcelo har givet mig mere tiltro, men Coentrao er god.
Forskel på Barcelonas første og anden turneringshalvdel:
- Neymars position er mere åben, men jeg mener at de har de samme kvaliteter og karakteristika.
Ancelottis motivation:
- Dette arbejde motiverer mig, jeg træner det største hold i verden, jeg har det sjovt med det jeg laver, jeg er beæret over at være en del af disse kampe, det er det, som motiverer mig. Det er en fornøjelse at være på bænken i kampe som i morgen. Jeg er heldig og det motiverer mig, det er skønt at jeg ikke skal betale for at komme ind og se disse kampe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lad dette være vendepunktet. God kamp til folket.
Jeg er her stadig XOXO
Omvendt kan det ikke går meget mere galt end ATM-kampen, så det kan forhåbentlig kun går meget bedre. Jeg håber at vores spillere stepper op og viser gejst og mod for vi kan godt. Det her barca hold har vist skræmmende styrke men de har også vist det modsatte. Det er ikke lang tid siden at deres fans snakkede om at de ikke kunne vinde en stor kamp. Jeg håber at vi rammer dagen og sætter dem under voldsomt pres med sejren til følge.
God kamp til jer alle :-)
Fordi der er så meget optimisme herinde, så sidder jeg nu med en følelse af, at alt andet end en 2-målssejr er uacceptabelt. Billederne inde i hovedet, hvor Modric og Isco kombinere og tryller, hvor efter bolden bliver slået i dybden til Bale, som spiller en helt fri Benzema som dermed scorer til 1-3!
Lige nu sidder jeg og er helt i ekstase og venter spændt, men samtidig også nervøst på at klokken slår 20:55!
Vamos vamos! Jeg tror vitterligt på det lige nu, og det er dét jeg frygter så meget. For jeg slår mig godt nok meget, hvis jeg lander fra den højde jeg besidder mig i nu :D
Asp... hold dig væk fra min optimisme, for du dræber alt hvad der har med optimisme og glæde at gøre hahah :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
For fanden hvor jeg også glæder mig. Jeg ønsker så meget at vi vinder denne kamp. Jeg tror at, vinderen af denne kamp også står øverst på skamlen om få måneder. Ja, vi har set skidt ud de sidste måneder, men hvis vi vinder denne kamp tror jeg det hele vender 180 grader. Det andet scenarie, hvis vi taber. Selvom det stadig vil være matematisk muligt. Jamen så ser det noget nær umuligt ud med vores form in mente.
Jeg har spillet på en 0-2 sejr. Ronaldo og Modric som målscorer.
Jeg er her stadig XOXO
Florentino Pérez
Dios skrev: Jeg hader folk herinde :D
Fordi der er så meget optimisme herinde, så sidder jeg nu med en følelse af, at alt andet end en 2-målssejr er uacceptabelt. Billederne inde i hovedet, hvor Modric og Isco kombinere og tryller, hvor efter bolden bliver slået i dybden til Bale, som spiller en helt fri Benzema som dermed scorer til 1-3!
Lige nu sidder jeg og er helt i ekstase og venter spændt, men samtidig også nervøst på at klokken slår 20:55!
Vamos vamos! Jeg tror vitterligt på det lige nu, og det er dét jeg frygter så meget. For jeg slår mig godt nok meget, hvis jeg lander fra den højde jeg besidder mig i nu :D
Asp... hold dig væk fra min optimisme, for du dræber alt hvad der har med optimisme og glæde at gøre hahah :D
:D, vi får en kæmpe røvfuld