Coentrão og Khedira er udeladt

11 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Det bliver uden portugisisk gardering på venstre back, når Real Madrid i aften møder Barcelona.

Real Madrid stiller i aften til start uden Fabio Coentrão og Sami Khedira, der begge er sat i skammekrogen af Carlo Ancelotti.

For mens James Rodríguez ikke er blevet sin skade kvit, så spekulerer spansk medier i, at der kan ligge noget politisk bag udeladelsen af de to førstnævnte spillere.

Khedira skulle angiveligt være på vej til tysk fodbold, mens baggrunden for Coentrãos fravær er mere uklart.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #2 af Sahinovic
Synes Coentrão har fortjent en plads, han er den eneste mand på holdet som på nuværende tidspunkt kan slå et indlæg.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #3 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Coentrão og Khedira er udeladt

Sahinovic skrev: Synes Coentrão har fortjent en plads, han er den eneste mand på holdet som på nuværende tidspunkt kan slå et indlæg.

Det syntes jeg nu også godt at de andre kan. Jeg er personligt fortaler for at Coentrão skal prøve et nyt sted af efter sommer. Jeg syntes at han er uengageret og altid skadet når man skal bruge ham.

11 år 4 måneder siden #4 af Sahinovic

Lykke skrev:

Sahinovic skrev: Synes Coentrão har fortjent en plads, han er den eneste mand på holdet som på nuværende tidspunkt kan slå et indlæg.

Det syntes jeg nu også godt at de andre kan. Jeg er personligt fortaler for at Coentrão skal prøve et nyt sted af efter sommer. Jeg syntes at han er uengageret og altid skadet når man skal bruge ham.

Der har været masser af indlæg og vi er af en eller anden sjov grund begyndt at praktisere det meget, men det er lang tid siden jeg har set gode indlæg.

Uengageret ligefrem, hvad bygger du det på? Man skal ikke glemme hvor god og vigtig han var i sidste sæson, han har været skadet ja, men han er tilbage nu og i topform vil han godt kunne slå Marcelo af, hvilket han også gjorde i forrige sæson.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 4 måneder siden #5 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Coentrão og Khedira er udeladt

Sahinovic skrev:

Lykke skrev:

Der har været massere af indlæg og vi er af en eller anden sjov grund begyndt at praktisere det meget, men det er lang tid siden jeg har set gode indlæg.

Uengageret ligefrem, hvad bygger du det på? Man skal ikke glemme hvor god og vigtig han var i sidste sæson, han har været skadet ja, men han er tilbage nu og i topform vil han godt kunne slå Marcelo af, hvilket han også gjorde i forrige sæson.

Jeg kan ikke give dig en god præcis begrundelse til hvorfor han for mig virker uengageret, det er bare en vibe jeg får fra ham. Han har i lang tid ikke virket til at bænken var et ok sted at være. Men igen, det er min personlige tolkning af ham.

Lige pt syntes jeg at Marcelo spiller bedre en Coentrão (det har dog været svingende) så kan ikke se dem skifte plads. Men konkurrence er altid velkommen.

og syntes ikke at han skal holdes oppe fordi han var vigtig og god i sidste sæson, i denne har han ingen forskel gjort. Han skal selvfølgelig have den ros han fortjener, men jeg ser hellere at man sælger ham og køber en yngre spiller som kan konkurrere med Marcelo, ligesom på højrebakken med Arbeloa og Carvajal.

EDIT: Læste forresten lige at Coentrão's fravær er pga maveonde.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Lykke.

Leveret af Kunena Forum