Stolpe ud for Cristiano Ronaldo

11 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Den seneste tid har været stolpe ud for Cristiano Ronaldo. Senest i weekendens El Clásico, da han kunne have givet Real Madrid en drømmestart, men måtte se sin afslutning gå på overliggeren og i spil igen.

Det var 5. gang i denne sæson, at Cristiano Ronaldo ramte træværket og 4. gang inden for de seneste 5 uger.

Cristiano Ronaldo er dog ikke den mest uheldige set over denne sæson, idet Gareth Bale har ramt træværket hele 8 gange, mens Benzema følger lige efter med 7 forsøg.

I sin tid i Real Madrid har Cristiano Ronaldo ramt stolpe eller overligger 50 gange.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Jaood
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #2 af Jaood
Besvaret af Jaood på emne Stolpe ud for Cristiano Ronaldo
Han er forfærdeligt kørende i øjeblikket... og er det i øvrigt 'uheld' at ramme stolpen? Skuddet er vel lige så tæt på mål som det er på at ramme helt forbi. Så må han vel bare lære at skyde mere præcist fremfor 'luk øjnene og smask til'-stilen som han åbenbart er så glad for.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Jaood.

11 år 4 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Både målmand og angrebs-træner. Du er vist lidt af et unikum.

• Jaood
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #4 af Jaood

Siempre Madrid skrev: Både målmand og angrebs-træner. Du er vist lidt af et unikum.

Hvorfor så aggressiv? Men med bannere af Cristiano, og kun Cristiano, på både forside (inklusive det pinlige, pinlige "buuuuuhhh") og på forummets hovedside, så ved vi vist godt hvilken type fan du er, administrator :).

Luk venligst ikke forummet ned når Ronaldo en gang bliver solgt.

11 år 4 måneder siden #5 af ZizouMo

Jaood skrev:

Siempre Madrid skrev: Både målmand og angrebs-træner. Du er vist lidt af et unikum.

Hvorfor så aggressiv? Men med bannere af Cristiano, og kun Cristiano, på både forside (inklusive det pinlige, pinlige "buuuuuhhh") og på forummets hovedside, så ved vi vist godt hvilken type fan du er, administrator :).

En der er i sin periode?

Madridista.dk blev stiftet i maj 2006, hvor Ronaldo mig bekendt kom til sommer 2009.

Jeg glæder mig til Ronaldo snart kommer igang igen, så han kan lukke munden på sin kritikere. Derefter kan medløber fansene starte med at slikke numse igen :D

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

11 år 4 måneder siden #6 af asp3200
buuuuuhhhh ???? ;)

Han sagde da vist noget andet...:)

11 år 4 måneder siden #7 af Deucex
Nu er det jo ikke voldsom lang tid siden Bale var på forsiden, og før det vist nok et "gruppebillede"...såååå!

Tilgengæld havde det været måske mere passende at kalde artiklen stolpe ud for BBC, nu hvor Ronaldo "tabef" til både Benz og Bale?!?

11 år 4 måneder siden #8 af Siempre Madrid

ZizouMo skrev:

Jaood skrev:

En der er i sin periode?

Madridista.dk blev stiftet i maj 2006, hvor Ronaldo mig bekendt kom til sommer 2009.

Jeg glæder mig til Ronaldo snart kommer igang igen, så han kan lukke munden på sin kritikere. Derefter kan medløber fansene starte med at slikke numse igen :D

Og så er vi endda helt tilbage fra 2002 ;-)

Men vi er ganske rigtigt glade for Cristiano Ronaldo, ligesom vi er det for alle de andre spillere, som er og har været i klubben. Real Madrid er dog det vigtigste.

11 år 4 måneder siden #9 af Siempre Madrid

Deucex skrev: Nu er det jo ikke voldsom lang tid siden Bale var på forsiden, og før det vist nok et "gruppebillede"...såååå!

Tilgengæld havde det været måske mere passende at kalde artiklen stolpe ud for BBC, nu hvor Ronaldo "tabef" til både Benz og Bale?!?

Det kunne sagtens have været stolpe ud for BBC, men med 4 stolpeskud inden for de seneste 5 uger, synes jeg også at det fortæller historien om en spiller, som nok ikke er inde i sin bedste periode, men som også er ramt af det uheld, som han på ingen måde havde i efteråret, hvor alt var stolpe-ind for ham.

Følgende bruger(e) sagde tak: Deucex, andreashn

• Jaood
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #10 af Jaood

ZizouMo skrev:

Hah. Det var jo bare en joke.

Tro det eller ej, så var jeg stor Ronaldo-fan, da han var yngre. Han var sej, fandenivolsk, arrogant på den fede måde, og så spillede han faktisk fodbold på den smukke måde.

Men nu er han 30 år. Han har en søn. Det er jo helt groteskt at han ikke har modnet sig med tiden.... og så er hans fodbold blevet grimmere og grimmere. Kynisk, ja, effektiv, ja, men han kan (ikke længere) de ting med en bold som eksempelvis Isco eller Modric (for slet ikke at nævne dværgen) kan.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #11 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Stolpe ud for Cristiano Ronaldo

Jaood skrev:

ZizouMo skrev:

Hah. Det var jo bare en joke.

Tro det eller ej, så var jeg stor Ronaldo-fan, da han var yngre. Han var sej, fandenivolsk, arrogant på den fede måde, og så spillede han faktisk fodbold på den smukke måde.

Men nu er han 30 år. Han har en søn. Det er jo helt groteskt at han ikke har modnet sig med tiden.... og så er hans fodbold blevet grimmere og grimmere. Kynisk, ja, effektiv, ja, men han kan (ikke længere) de ting med en bold som eksempelvis Isco eller Modric (for slet ikke at nævne dværgen) kan.

Arrogant på den fede måde? Så nu er han bare arrogant, men ikke på den fede måde?
Det er vel, hvad man sværger til - CR7 har aldrig stået for det vilde dribleshow i RM (med flere undtagelser dog...), men han har altid været sikker garant for en stor bunke mål..

Leveret af Kunena Forum