Italiensk presse: Kaká til AC Milan
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge italienske La Gazetta dello Sport er Real Madrid og AC Milan nået til enighed om en aftale om Kaká.
De to klubber skal være blevet enige om, at Kaká udlejes til AC Milan i resten af kontraktperioden på 2½ år og tilbage står nu kun, at AC Milan skal nå til enighed med brasilianeren om lønnen.
Og det kan stadig blive den helt store forhindring, idet Kaká skal acceptere en halvering af hans nuværende løn, idet AC Milan maksimalt vil give 4,5 mill. €, mens Kaká i første omgang har accepteret at gå fra 10 mill. € til 7,5 mill. €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ronaldo, Özil, Di Maria og Callejon er simpelthen for få til at konkurrere om de 3 pladser bag angriberen i en halv sæson. Callejon har ikke niveauet som starter, og Di Maria har været for dårlig i år. Enten skal der ses mod Castilla og tages en chance, eller også er leje vel den eneste oplagte mulighed? Ingen af de større spillere ville umiddelbart være tilgængelige eller hensigtsmæssige at hente ind på nuværende tidspunkt. Jeg er ikke helt tryg ved den situation.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han udgjorde ikke nogen forskel og jeg synes nu at den offensive bredde er god nok til at gå en halvsæson igennem.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Jeg synes nu ikke, at der er grund til uro over at Kaká forlader Real Madrid.
Han udgjorde ikke nogen forskel og jeg synes nu at den offensive bredde er god nok til at gå en halvsæson igennem.
Enig med Siempre her.
Kaka var ikke til nogen nytte, og det niveau han kom på banen med, kan Jesé og Morata mf. overgå med længder (groft sagt)...
Vores trup bliver bedre, med Kaka's afgang (tænk at man skulle sige det). Få så forlænget Cristianos kontrakt!
Det der dog bekymrer mig, modsat jer, er bredden og den manglende kamp om de offensive pladser. Vi kan vel alle blive enige om at Callejon mangler kvalitet og at Di Maria er i dårlig form, og så kan jeg heller ikke se hvordan det kan gavne at have Özil som den eneste reelle offensive midt. Özil har en historik som en relativ ustabil spiller med ikke nødvendigvis den bedste kondition i truppen, så kan kun se at konkurrence og rotation ville gavne Özil og Di Maria (for ikke at tale om holdet også). Benzema præster jo også bedre når Higauin er der til at presse ham.
Jeg stoler i hvert fald ikke fuldt ud på, at de kun 3 spillere kan kapere alle de vigtige kampe i Copaen og CL. Jeg ville også være fint tilfreds med at give flere af de unge talenter chancen i Kakas sted, tvivler dog på at Mourinho føler på samme måde.
- unrectify
- Gæst
-
Jaken skrev: Det der dog bekymrer mig, modsat jer, er bredden og den manglende kamp om de offensive pladser.
Med Kakas afgang, kan Modric bruges mere offensivt hvis der er behov for dette, og José Rodriguez kan derved få mere spilletid centralt. Puslespillet går fint op.
unrectify skrev:
Jaken skrev: Det der dog bekymrer mig, modsat jer, er bredden og den manglende kamp om de offensive pladser.
Med Kakas afgang, kan Modric bruges mere offensivt hvis der er behov for dette, og José Rodriguez kan derved få mere spilletid centralt. Puslespillet går fint op.
Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Mourinho er tilsyneladende ikke fuldstændig bleg for at bruge José R og, som du siger, er der jo også blevet spillet med Ronaldo, Özil og Modric på de 3 pladser før. Glemte helt at Copaen og CL er det vigtigste i resten af sæsonen, og det kan trods alt ikke være umuligt at holde spillerne klar til så få kampe. Jeg er forholdsvis tryg igen :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Ved vi endnu hvor meget Real Madrid får ud af at leje Kaká ud i to og et halvt år udover selvfølgelig at spare lønomkostningerne?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)