Danilo er Real Madrid-spiller

11 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid meddeler på sin officielle hjemmeside, at Danilo skifter til Real Madrid fra den kommende sæson.

Den 23-årige brasilianske højreback skifter fra Porto for en pris, som menes at ligge på 31,5 millioner € + 3,5 millioner i præstationsbetingede klausuler og i Real Madrid får han en kontrakt af 6 års varighed.

Real Madrid og Porto har gennem længere tid forhandlet om Danilo, men forhandlingerne tog for alvor fart, da Porto fik kendskab til, at brasilianeren ikke ønskede at forlænge sin kontrakt med klubben og Real Madrid agerede derfor hurtigt og sikrede sig spilleren for næsen af andre interesserede klubber.

Købet af Danilo forventes at betyde, at Álvaro Arbeloa er færdig i klubben til sommer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #2 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Danilo er Real Madrid-spiller
Aprilsnar :)?

11 år 4 måneder siden #3 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Danilo er Real Madrid-spiller

asp3200 skrev: Aprilsnar :)?

Nej, jeg mener ikke, at man har aprilsnar i Spanien, fordi man har "Día de los inocentes", hvilket jeg mener ligger i juledagene :)

Men med dette køb, skal vi vel skille os af med en ikke-europæisk spiller, som vi gjorde, da vi skulle have Silva ind i truppen? Eller har Danilo både et brasiliansk og europæisk pas? Eller har nogle af vores andre spillere fået et spansk pas, så vi har plads til flere ikke-europæiske spillere i truppen til sommer?

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #4 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Danilo er Real Madrid-spiller
Uden at være sikker har jeg ikke set noget med at han har EU-pas. Men de ikke-EU-spillere vi har registreret lige nu er Lucas Silva, James og Chicharito. Chicharito ryger alligevel, så det er ikke noget problem at få Danilo registreret til sommer.

11 år 4 måneder siden #5 af raul7=kongen
Navas, Pepe og Marcelo har alle europæisk nationalitet også. Dette understreger vel blot, at Chicharito er fortid til sommer, men det overrasker vel næppe nogen.

Dermed har vi James, Lucas Silva og Danilo med ikke-EU pas. Det er dog yderst interessant, hvis man havde håbet, at Casemiro ville vende tilbage. Det er noget jeg håber meget på, men man kan efterhånden tvivle. Det kan dog løses ved at leje Lucas ud. Måske Porto kunne være interesserede i at få en ny brasilianer?

Timingen er derimod yderst interessant. Enten betyder det vel, at man fortsat regner med Ancelotti og har hørt ham. Alternativt har man allerede besluttet at optimere truppen, selvom man ikke har en træner på plads. Ydermere kan jeg umiddelbart ikke huske, hvornår man sidst lukkede denne type handler udenfor transfer-vinduet. Det er i hvert fald en ny strategi.

11 år 4 måneder siden #6 af Salix7
Mange tak - havde lige overset at Chicharito med stor sansynlighed ikke er en del af klubben efter sommerferien.
Jeg synes det kunne være rigtig spændende at få Casemiro tilbage, og samtidig sende Silva en tur til Porto, da det vil give ham meget mere spilletid, og dermed bedre mulighed for at udvikle sig, ganske som Casemiro har gjort det!

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 4 måneder siden #7 af Chamartin
Jeg tror, det er et spørgsmål om at få lukket en aftale så hurtigt som muligt, fordi en del andre store klubber også var interesserede. Det er også årsagen til, at prisen ryger op på over 30 mill. €, selv om han har kontraktudløb om et år.

11 år 3 måneder siden #8 af Dios
Besvaret af Dios på emne Danilo er Real Madrid-spiller
Det er jo fuldstændig uhørt det her. Jeg forstår hvorfor man gav så mange penge for Kroos taget hans situation i betragtning, men for Danilo? Jeg mener sågar, at han har ytret han vil til Real Madrid. Der er snart ikke meget imellem zombie klubberne og Real Madrid.

Han er yderst interessant, og jeg er glad for man har signet ham, men synes det er uhørt mange penge.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 3 måneder siden #9 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Danilo er Real Madrid-spiller
235 mio. er et greb i lommen. God investering! Alsidig og ung, lidt som Coentrao nok bare et niveau eller to over.
At både ham og Carvajal kan spille højrekant i en 4-4-2 gør at der nok skal blive rigeligt med spilminutter til dem begge.

Mon ikke også Porto er blevet lovet enten Casemiro eller Lucas Silva til den kommende sæson.

Det bliver spændende at se hvordan man forholder sig til angrebsreserven, om man bare henter en ny Hernandez ind eller henter Morata tilbage, mens hans pris stadig er nogenlunde lav.

11 år 3 måneder siden #10 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Danilo er Real Madrid-spiller

Dios skrev: Det er jo fuldstændig uhørt det her. Jeg forstår hvorfor man gav så mange penge for Kroos taget hans situation i betragtning, men for Danilo? Jeg mener sågar, at han har ytret han vil til Real Madrid. Der er snart ikke meget imellem zombie klubberne og Real Madrid.

Han er yderst interessant, og jeg er glad for man har signet ham, men synes det er uhørt mange penge.

Viser igen hvor forskruet pengene er i fodbolden i dag. Men så længe at TV indtægter, reklamer mv. kan betale gildet går det. Må håbe det ikke er en bobbel der sprænger en dag og ødelægger sporten i en periode.
Angående signingen er han en spændende spiller, men jeg er spændt på hvem der accepterer bænkerollen i de store kampe.

11 år 3 måneder siden #11 af Salix7

Elkrimi skrev: 235 mio. er et greb i lommen. God investering! Alsidig og ung, lidt som Coentrao nok bare et niveau eller to over.
At både ham og Carvajal kan spille højrekant i en 4-4-2 gør at der nok skal blive rigeligt med spilminutter til dem begge.

Mon ikke også Porto er blevet lovet enten Casemiro eller Lucas Silva til den kommende sæson.

Det bliver spændende at se hvordan man forholder sig til angrebsreserven, om man bare henter en ny Hernandez ind eller henter Morata tilbage, mens hans pris stadig er nogenlunde lav.

Du har helt ret, når du skriver, at både Danilo og Carvajal kan spille kant i en 4-4-2, men jeg tvivler på, at de vil få lov, da vi i forvejen har mange midtbanespillere, som kæmper om pladserne - derudover vil Bale nok blive skubbet ned, som det er sket i denne sæson, hvor han har været fredet uanset niveau eller præstationer.
Jeg håber, at vi sender Silva til Porto, så han kan udvikles, såfremt vi henter Casemiro hjem.
Jeg kan godt se det smarte i at hente Morata tilbage billigt - men som jeg ser det, bliver vi nødt til enten at sælge/udleje ham eller Jesé med det samme, da jeg ikke kan se, hvordan der skulle være plads til dem begge med den mængde offensive spillere vi har.

11 år 3 måneder siden #12 af Siempre Madrid

Elkrimi skrev: 235 mio. er et greb i lommen. God investering! Alsidig og ung, lidt som Coentrao nok bare et niveau eller to over.

Morata koster i omegnen af 30 millioner euro at hente tilbage. ....kald lige det billigt igen ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum