Danilo er Real Madrid-spiller
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Han har som jeg forstår det spillet i Portugal siden 2011/12 så det er ikke utænkeligt at han kan få EU pas? Kender ikke reglerne dog.
Dette må ikke være en 1st april, med Silva kommer der en højt ønsket forstærkning på holdet, og 235 mille er ikke meget.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre, hvor mange stive whiskey'er måtte der indenbords, før du fik mandet dig op til at skrive denne sætning?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Gribben skrev: Købet af Danilo forventes at betyde, at Álvaro Arbeloa er færdig i klubben til sommer.
Siempre, hvor mange stive whiskey'er måtte der indenbords, før du fik mandet dig op til at skrive denne sætning?
Haha, jeg er slet ikke færdig med at drikke endnu ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
raul7=kongen skrev: Navas, Pepe og Marcelo har alle europæisk nationalitet også. Dette understreger vel blot, at Chicharito er fortid til sommer, men det overrasker vel næppe nogen.
Dermed har vi James, Lucas Silva og Danilo med ikke-EU pas. Det er dog yderst interessant, hvis man havde håbet, at Casemiro ville vende tilbage. Det er noget jeg håber meget på, men man kan efterhånden tvivle. Det kan dog løses ved at leje Lucas ud. Måske Porto kunne være interesserede i at få en ny brasilianer?
Timingen er derimod yderst interessant. Enten betyder det vel, at man fortsat regner med Ancelotti og har hørt ham. Alternativt har man allerede besluttet at optimere truppen, selvom man ikke har en træner på plads. Ydermere kan jeg umiddelbart ikke huske, hvornår man sidst lukkede denne type handler udenfor transfer-vinduet. Det er i hvert fald en ny strategi.
Man var nødt til at gå med på offentliggørelsen, idet Porto som aktieselskab var nødt til at informere børsen om salget.
Det er under alle omstændigheder dejligt, at man er i gang med at forstærke truppen og har man ikke sikkerhed for Ancelotti i den kommende sæson, har man haft relativt let ved at kontakte den nye træner, for han er allerede i klubben.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.